Home
Welcome to fixit!
Master at handling
website issues.
We Specialize in
Magento E-commerce
Το Magento προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα εργαλείων ώστε να καλύπτει πλήρως όλα τα
ζητήματα σχετικά με την εμφάνιση και τη λειτουργικότητα του site σας και να προσφέρει στους
πελάτες σας μια εξαιρετική εμπειρία αγορών.
We offer
Internet Services
Παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες φτιαγμένες για τις δικές σας ανάγκες.
Δείτε αναλυτικά τι μπορούμε να κάνουμε για εσάς.
Latest Blogs
Hyvä Commerce: Ένα νέο κεφάλαιο για τη Hyvä και Magento
Η Hyvä ανακοίνωσε πρόσφατα το σχέδιό της να κυκλοφορήσει το Hyvä Commerce, μια νέα σουίτα προϊόντων που έχει σχεδιαστεί για να παρέχει βελτιωμένα εργαλεία, προηγμένες λειτουργίες διαχειριστή και καλύτερες εμπειρίες πελατών. Είναι σημαντικό, για τους χρήστες Magento, να γνωρίζουν τι νέο επέρχεται από τη Hyvä και πως θα μπορούσαν να εφαρμόσουν τα εργαλεία της για τα οφέλη της επιχείρησής τους. Παρακάτω θα αναλυθούν όλα τα πλεονεκτήματα αυτής της νέας προσέγγισης της Hyvä. Τι είναι το Hyvä Commerce; Το Hyvä Commerce είναι μια σουίτα νέων εργαλείων που βελτιώνει τους ιστότοπους Magento. Προσθέτει προηγμένες λειτουργίες για τους εμπόρους για να διευκολύνει τη λειτουργία των καταστημάτων τους και προσφέρει καλύτερη εμπειρία στους πελάτες. Η Hyvä σχεδιάζει επίσης να υποστηρίξει τη Magento με μια σειρά από στοχευμένες καμπάνιες μάρκετινγκ, με στόχο να ενισχύσει το προφίλ της Magento με έναν σαφή οδικό χάρτη, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή της για τη βελτίωση της και την προώθηση της περαιτέρω υιοθέτησης της πλατφόρμας. Γιατί η Hyvä ξεκίνησε το Hyvä Commerce; Η Hyvä κυκλοφόρησε το Hyvä Commerce για να δώσει στους χρήστες του Magento ακόμη περισσότερα εργαλεία και δυνατότητες, επιτρέποντας σε περισσότερους λιανοπωλητές να παραμείνουν στην πρώτη γραμμή της τεχνολογίας και της εμπειρίας χρήστη. Η Hyvä Commerce θα φέρει πρακτικές βελτιώσεις στο Magento, προσφέροντας νέα εργαλεία για εμπόρους στην περιοχή διαχείρισης και απλοποιώντας τη διαχείριση καταστημάτων. Για τους πελάτες, στοχεύει να κάνει τις αγορές πιο ομαλές και ελκυστικές. Ποιες δυνατότητες θα περιλαμβάνει το Hyvä Commerce; Αν και δεν υπάρχει ακόμη η πλήρη λίστα χαρακτηριστικών, η Hyvä έχει δεσμευτεί μέχρι στιγμής: Καλύτερα εργαλεία για ιδιοκτήτες καταστημάτων – Η Hyvä Commerce θα προσθέσει νέες δυνατότητες για να διευκολύνει τη διαχείριση ενός ιστότοπου Magento. Από το απόθεμα έως τις πληροφορίες πελατών, αυτά τα εργαλεία θα εξοικονομήσουν χρόνο και θα κάνουν τις λειτουργίες του καταστήματος πιο ομαλές. Αυτό δίνει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων περισσότερο χρόνο να επικεντρωθούν σε άλλες πτυχές της επιχείρησής τους. Βελτιωμένες εμπειρίες πελατών – Οι πελάτες που πραγματοποιούν αγορές σε ιστότοπους που υποστηρίζονται από τη Hyvä θα απολαμβάνουν ταχύτερες, πιο φιλικές προς τον χρήστη εμπειρίες. Η Hyvä συνεχίζει να δίνει προτεραιότητα στην ταχύτητα και τη χρηστικότητα του ιστότοπου με αυτήν τη σουίτα. Οι πελάτες θα πρέπει να αναμένουν γρήγορες αποκρίσεις, επομένως ένας πιο γρήγορος ιστότοπος θα ενθαρρύνει τους πελάτες να παραμείνουν στον ιστότοπο και να περιηγηθούν και σε άλλες σελίδες. Συνεχής ανάπτυξη και δημόσιος οδικός χάρτης – Η Hyvä θα κοινοποιήσει δημόσια τα σχέδιά της για μελλοντικές ενημερώσεις. Αυτή η διαφάνεια επιτρέπει στους χρήστες του Magento να γνωρίζουν τι έρχεται, ώστε να μπορούν να προγραμματίσουν το μέλλον με σιγουριά. Αυξημένη ζήτηση για το Magento – Η Hyvä προωθεί το Magento για να προσελκύσει περισσότερους λιανοπωλητές και κατασκευαστές στην πλατφόρμα, καθιστώντας το πιο ανταγωνιστική επιλογή στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι σημαίνει αυτό για τους πελάτες της Hyvä; Για τους πελάτες της Hyvä, το Hyvä Commerce σημαίνει μια ακόμη ισχυρότερη πλατφόρμα Magento. Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων θα λάβουν πιο χρήσιμα εργαλεία, διευκολύνοντας τη λειτουργία της επιχείρησής τους. Τα πιο χρήσιμα εργαλεία θα σημαίνουν επίσης ότι οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορεί να δουν πιο πολύτιμες πληροφορίες που μπορεί να μην ήξεραν πού να βρουν στο παρελθόν. Η Hyvä Commerce επίσης, θα προσφέρει στους πελάτες μια καλύτερη εμπειρία αγορών. Αυτή η βελτιωμένη εμπειρία αγορών πιθανότατα θα οδηγήσει σε χαμηλότερα ποσοστά εγκατάλειψης και υψηλότερες μετατροπές. Με τη συνεχή δέσμευση της Hyvä στην καινοτομία, η πλατφόρμα θα συνεχίσει να εξελίσσεται, καθιστώντας τη μια μελλοντική επιλογή για όποιον θέλει να παραμείνει ανταγωνιστικός στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο. Η μετάβαση στο Hyvä Commerce θα είναι απλή για τους υπάρχοντες πελάτες της Hyvä. Αναμένεται να ανακοινωθούν περισσότερες λεπτομέρειες εντός του 2025, όπως η έναρξη του προγράμματος Beta και περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τον προγραμματισμένο οδικό χάρτη. Γιατί το Fixit.gr συνιστά το Hyvä Commerce Στο Fixit.gr υπάρχει μεγάλη εξοικείωσή με το Hyvä και οι προγραμματιστές έχουν ενθουσιαστεί με τις δυνατότητες που προσφέρει το Hyvä Commerce. Οι πελάτες μπορούν να προσβλέπουν σε ακόμη καλύτερη απόδοση, βελτιωμένη εμπειρία χρήστη και μια σταθερή ροή νέων λειτουργιών που διατηρούν τους ιστότοπούς τους ανταγωνιστικούς. Γιατί να αναβαθμιστεί ο ιστότοπος σε Hyvä Commerce Ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη λύση frontend σήμερα, η Hyvä κάνει ήδη μια δήλωση στους διαδικτυακούς λιανοπωλητές. Ωστόσο, οι αλλαγές που ανακοινώθηκαν σήμερα, σημαίνουν ότι η Hyvä Commerce αντιμετωπίζει άμεσα τα προβλήματα της κοινότητας του Magento, διασφαλίζοντας περαιτέρω εξελίξεις και βελτιώσεις από το 2025 και μετά. Αν και το Hyvä Commerce δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα, η ομάδα του Fixit, μπορεί να απαντήσει σε οποιαδήποτε σχετική απορία με τη νέα αυτή σουίτα εργαλείων.
Conversational User Interface (CUI): Προκλήσεις, Λύσεις & Οφέλη
Σήμερα, οι άνθρωποι θέλουν γρήγορες και ακριβείς απαντήσεις όσον αφορά την επιλογή και την απόκτηση προϊόντων και υπηρεσιών. Εκεί, έρχεται ο όρος της διεπαφής χρήστη συνομιλίας. Ο Βοηθός Google είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα διεπαφής χρήστη συνομιλίας που χρησιμοποιείται ευρέως στην καθημερινή ζωή. Η επικοινωνία σε ένα συνομιλητικό περιβάλλον εργασίας είναι εφάμιλλο με τη συνομιλία με έναν πραγματικό άνθρωπο-βοηθό. Ωστόσο, η τεχνολογία εξελίσσεται συνεχώς και οι άνθρωποι περιμένουν περισσότερα από αυτή. Με υπομονή και υψηλότερες προσδοκίες, οι εταιρείες προσπαθούν να βελτιώσουν τα προϊόντα τους για να κερδίσουν την εύνοια των δυνητικών πελατών. Έρευνα αναφέρει ότι πάνω από το 45% των οργανισμών χρησιμοποιούν chatbots για μάρκετινγκ. Επιπλέον, το 74% των πελατών αναφέρει ότι έχει χρησιμοποιήσει βοηθούς συνομιλίας για να αγοράσει προϊόντα ή να λάβει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτά στο διαδίκτυο. Το Conversational UI είναι το μέλλον. Αυτού του είδους τα chatbots έχουν πολλά πλεονεκτήματα, αλλά έχουν και ένα μερίδιο μειονεκτημάτων. Ποια είναι αυτά τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα και οι προκλήσεις; Τι είναι η διεπαφή συνομιλίας (CUI); Η διεπαφή χρήστη συνομιλίας είναι μια λύση με δυνατότητα NLP (επεξεργασία φυσικής γλώσσας) που μιμείται το στυλ συνομιλίας των ανθρώπων. Μιλάει και αντιδρά δηλαδή όπως ένας άνθρωπος. Τα δημοφιλή παραδείγματα διεπαφής χρήστη συνομιλίας περιλαμβάνουν τα Siri, Alexa, Cortana της Microsoft, Bixby, IBO Watson Assistant, Mitsuku και άλλα. Αυτά τα UI συνομιλίας μπορούν να κάνουν τα πράγματα πιο εύκολα σε όλους τους τομείς της ζωής. Για παράδειγμα, μια διεπαφή συνομιλίας μπορεί να χαμηλώσει τα φώτα, να παίξει μουσική ή ακόμα και να πληρώσει τους λογαριασμούς ρεύματος. Αυτόματη απάντηση σε κλήσεις, να προσφέρει ακριβείς οδηγίες και ελέγξει ο χρήστης τις λειτουργίες του αυτοκινήτου με απλές εντολές, είναι μερικές από τις δυνατότητες του Conversational User Interface. Πώς μπορεί μια επιχείρηση να επωφεληθεί από τη διεπαφή χρήστη συνομιλίας Οι οργανισμοί μπορούν να απολαύσουν πολλά οφέλη χρησιμοποιώντας μια διεπαφή χρήστη συνομιλίας. Δεδομένου ότι οι άνθρωποι το χρησιμοποιούν εδώ και αρκετό καιρό, το θεωρούν πλέον δεδομένο. Ωστόσο, τα chatbots έχουν διανύσει πολύ δρόμο από την εποχή των AOL, Cleverbot και Siri έως το Microsoft Bing AI το 2024. Ακολουθούν ορισμένα αξιοσημείωτα πλεονεκτήματα των UI συνομιλίας. Γρηγορότερος χρόνος απόκρισης Οι εταιρείες μπορούν να εξασφαλίσουν γρήγορη και ακριβή υποστήριξη πελατών μέσω chatbot υποστήριξης πελατών. Οι πελάτες μπορούν να πληκτρολογήσουν κείμενο ή ομιλία για να λάβουν βοήθεια. Δε χρειάζεται να περιμένουν σε μεγάλη αναμονή ή να συμβιβάζονται με μη ικανοποιητικές απαντήσεις. Ευκολία στη χρήση Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τη διεπαφή συνομιλίας συχνά επειδή είναι βολική και εύκολα προσβάσιμη. Αυτοί οι παράγοντες συμβάλλουν στην αυξημένη χρήση και δημοτικότητά του. Πέρα από την ευκολία Οι διεπαφές χρήστη για συνομιλία προσφέρουν κάτι παραπάνω από την ευκολία χρήσης. Αποτελούν όφελος για άτομα με αναπηρίες όπως άτομα με προβλήματα όρασης ή ακοής. Αυτά τα άτομα, μπορούν να χρησιμοποιήσουν εργαλεία συνομιλίας AI για να ορίσουν υπενθυμίσεις, να προγραμματίσουν ραντεβού, να αναζητήσουν πληροφορίες στο διαδίκτυο και να λάβουν υποστήριξη ψυχικής υγείας εάν απαιτείται. Προσαρμοσμένες εμπειρίες Το Conversational User Interface (CUI) συγκεντρώνει πολύτιμα δεδομένα από προηγούμενες αλληλεπιδράσεις και εμπειρίες χρήστη και επιτρέπει στους χρήστες να ορίζουν τις προτιμήσεις τους. Επιπλέον, το σύστημα επεξεργασίας που βασίζεται σε NLP και οι αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης εστιάζουν περισσότερο στην πρόθεση παρά στις λέξεις για να προσφέρουν μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία. 24/7/365 διαθεσιμότητα Σε αντίθεση με τις επιχειρήσεις, αυτές οι CUI δεν έχουν ώρες εργασίας. Οι εταιρείες και οι χρήστες μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας και να λάβουν απαντήσεις/λύσεις στα ερωτήματά τους. Τεράστια εξοικονόμηση κόστους Οι επιχειρήσεις, αντί να προσλαμβάνουν εργαζόμενους στην εξυπηρέτηση πελατών σε πολλές βάρδιες, τα chatbots μπορούν να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες και να απαντούν στα ερωτήματά τους. Οι υπάλληλοί των επιχειρήσεων μπορούν να επικεντρωθούν σε άλλα παραγωγικά καθήκοντα. Ταυτόχρονα, οι άμεσες απαντήσεις ενισχύουν τη φήμη μιας επιχείρησης. Προκλήσεις & Λύσεις για την Ανάπτυξη ενός Συνομιλητικού UI Η παραπάνω ενότητα επικεντρώθηκε στα πλεονεκτήματα μιας διεπαφής χρήστη συνομιλίας. Ακολουθούν ορισμένες προκλήσεις για την ανάπτυξη μιας συνομιλητικής διεπαφής χρήστη για επιχειρήσεις. Αδυναμία χειρισμού σύνθετων ερωτημάτων/καθηκόντων Τα περισσότερα chatbots μπορούν να χειριστούν μόνο απλές ερωτήσεις. Μπορεί να μην είναι αρκετά αποτελεσματικά για να απαντήσουν σε συγκεκριμένα ερωτήματα ή να εκτελέσουν σύνθετες εργασίες πολλαπλών βημάτων. Οι πελάτες μπορεί να χάσουν την ψυχραιμία τους και να αφήσουν αρνητικές κριτικές λόγω αυτών των απαντήσεων. Μηχανικές αποκρίσεις Μερικές φορές, οι CUI μπορεί να μην κατανοούν τα ανθρώπινα συναισθήματα όπως ο θυμός, ο σαρκασμός ή η λύπη και να παρέχουν απαντήσεις που μπορεί να μην ταιριάζουν στις απαιτήσεις των πελατών. Ανησυχίες για το απόρρητο των δεδομένων Οι CUI βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στις ανθρώπινες αλληλεπιδράσεις και δεδομένα για την παροχή απαντήσεων. Τα δεδομένα πελατών μπορεί να πέσουν σε λάθος χέρια και να οδηγήσουν σε πιθανή κακή χρήση από χάκερ και εγκληματίες στον κυβερνοχώρο. Απώλειες θέσεων εργασίας Η αυξανόμενη αυτοματοποίηση των εργασιών και των απαντήσεων μπορεί να αφαιρέσει τις θέσεις εργασίας των ανθρώπων. Τα κορυφαία chatbots έχουν ποσοστό απόκρισης 80 έως 90 τοις εκατό, παρέχοντας απρόσκοπτο ποσοστό απόκρισης σε σύγκριση με έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών. Η αποτελεσματικότητα του CUI μπορεί να καταδικάσει τα στελέχη εξυπηρέτησης πελατών. Αλγοριθμική προκατάληψη Από τις αρχικές ανθρώπινες αλληλεπιδράσεις έως την εκμάθηση ML με την πάροδο του χρόνου, οι CUI μπορεί να αναπτύξουν κάποιες προκαταλήψεις. Εάν δεν αντιμετωπιστούν, αυτές οι CUI θα μπορούσαν να δώσουν παραπλανητικές ή μη ικανοποιητικές απαντήσεις που θα μπορούσαν να εξοργίσουν/απογοητεύσουν τους πελάτες. Συμβουλές για την επίλυση προκλήσεων στη διεπαφή χρήστη συνομιλίας Κάθε πρόβλημα έχει μια λύση. Η ανάπτυξη CUI για την επιχείρηση μπορεί να έχει ορισμένα μειονεκτήματα, αλλά μπορούν να αντιμετωπιστούν με τις σωστές στρατηγικές. Θα ήταν συνετό, να εφαρμοστεί μια ολιστική προοπτική και μπορούν να αντιμετωπιστούν οι προκλήσεις της ανάπτυξης ενός CUI για μια επιχείρηση. Σκοπός του CUI Κάποια ερωτήματα που θα πρέπει να γίνουν, πριν την εφαρμογή του CUI. Πώς θα βοηθήσει τους πελάτες; Σε τι διαφέρει από άλλα chatbots; Πρέπει να κατανοηθούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες ώστε να αναπτυχθεί το CUI ανάλογα. Φιλικό προς τον χρήστη σχεδιασμό Πρέπει να κατανοηθούν οι ανάγκες των πελατών, ώστε μια επιχείρηση να αναπτύξει το εξατομικευμένο CUI για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της. Ειδικά για τις επιχειρήσεις Ανάπτυξη CUI που μπορούν να εκτελούν επαναλαμβανόμενες και ειδικές για τον κλάδο εργασίες που σχετίζονται […]