Home

Home

Welcome to fixit!
Master at handling
website issues.

We Specialize in
Magento E-commerce

Το Magento προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα εργαλείων ώστε να καλύπτει πλήρως όλα τα
ζητήματα σχετικά με την εμφάνιση και τη λειτουργικότητα του site σας και να προσφέρει στους
πελάτες σας μια εξαιρετική εμπειρία αγορών.

We offer
Internet
Services

Παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες φτιαγμένες για τις δικές σας ανάγκες.
Δείτε αναλυτικά τι μπορούμε να κάνουμε για εσάς.

Latest Projects

brick-12
vitayou-12
rentaway-12
MVG-12
iseamore-12
fos-12

Latest Blogs

Θέμα Hyvä vs Luma Magento

Θέμα Hyvä vs Luma Magento — Ποιο είναι καλύτερο; Το Hyvä είναι ένα θέμα που δημιουργήθηκε για να βελτιώσει την απόδοση και την ταχύτητα του καταστήματος Magento eCommerce. Έχει πολύ ενδιαφέρον η σύγκριση μεταξύ του Hyvä vs Luma ώστε να γίνει η σωστή επιλογή αναλόγως το μέγεθος και τους στόχους της επιχείρησης. Hyvä vs Luma: Ποιες είναι οι διαφορές τους και ποιο είναι καλύτερο θέμα Magento; Κατά τη δημιουργία ενός Adobe Commerce που υποστηρίζεται από το Magento eCommerce store (Magento, εν συντομία), οι επιλογές είχαν περιοριστεί εδώ και πολύ καιρό —όσον αφορά τα θέματα— και ήταν βασισμένες στο Luma. Ωστόσο, παρόλο που εξακολουθεί να παρέχει μια εξαιρετικά αποτελεσματική εμπειρία frontend, είναι επεκτάσιμο αλλά και περίπλοκο. Για παράδειγμα, το Luma υποστηρίζεται από επεκτάσεις τρίτων. Αυτό μπορεί να φαίνεται σαν ένας τρόπος για να εξοικονομηθούν κάποια χρήματα στην αρχή, αλλά έχει το κόστος της κακής απόδοσης και του SEO. Στον εξαιρετικά ανταγωνιστικό κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου σήμερα, η καλύτερη ταχύτητα του ιστότοπου και η κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης είναι ανεκτίμητα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο προγραμματιστής ιστού Willem Wigman δημιούργησε το θέμα Hyvä το οποίο αυτοχαρακτηρίζεται ως “το frontend του Magento 2 με την καλύτερη απόδοση, την καλύτερη εμπειρία προγραμματισμού και το συντομότερο χρόνο φόρτωσης στην αγορά”. Η ιδέα της δημιουργίας του Hyvä δεν είναι να φέρει εντελώς την επανάσταση στο κλασικό frontend του Magento. Αντί να εφεύρει εκ νέου τον τροχό, η Hyvä παίρνει ό,τι λειτουργεί καλά έως τώρα και στη συνέχεια βελτιώνει τη βάση. Στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι προγραμματιστές με εμπειρία στο Luma το βρίσκουν οικείο και εύκολο στην εκμάθηση και κατανόηση.  Το Hyvä διατηρεί τα καλύτερα μέρη των αρχικών θεμάτων Magento, αλλά καταργεί την ανάγκη για υπερβολικές προσαρμογές που μπορούν να οδηγήσουν σε χαμηλότερη απόδοση. Το θέμα επικεντρώνεται γύρω από: Μειωμένη πολυπλοκότητα Καλύτερη απόδοση Βελτιωμένη εμπειρία προγραμματιστή Βελτιωμένη ταχύτητα ανάπτυξης Μειωμένες εξαρτήσεις Μειωμένη καμπύλη μάθησης Οι προγραμματιστές απολαμβάνουν το γεγονός ότι είναι μια εναλλακτική λύση χωρίς PWA, για όσους προτιμούν να μην εργάζονται μόνο με JavaScript ενώ, οι έμποροι απολαμβάνουν το Hyvä επειδή σημαίνει ευκολότερη εφαρμογή και συντήρηση, κάτι που τελικά οδηγεί σε εξοικονόμηση κόστους και έναν ταχύτερα κατασκευασμένο ιστότοπο. Ένας τυπικός ιστότοπος χωρίς κεφαλές που βασίζεται σε PWA απαιτεί υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας, πράγμα που σημαίνει ότι απαιτεί περισσότερο χρόνο και χρήμα για τη δημιουργία ενός ανταγωνιστικού και επιτυχημένου καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου. Σχετικά άρθρα: Magento Vs Shopify. Η μεγάλη eCommerce μάχη. Σύγκριση μεταξύ Hyvä εναντίον Luma.   Ποια είναι η διαφορά μεταξύ Luma και Hyvä; Το Luma είναι η πιο δημοφιλής βιτρίνα και θέμα του Magento. Είναι βασισμένo σε PWA για τη δημιουργία καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία επιτρέπει ιστοσελίδες υψηλής προσαρμογής, αλλά στερείται ταχύτητας και απόδοσης. Σε γενικές γραμμές, αυτό συμβαίνει επειδή η χρήση επιπλέον JavaScript τείνει να προκαλεί πιο αργούς χρόνους φόρτωσης σελίδας. To Hyvä έρχεται για να βελτιώσει την απόδοση διαγράφοντας εκατοντάδες αρχεία JavaScript και περιττά CSS και αντικαθιστώντας το καθένα με ένα βελτιωμένο πλαίσιο. Όσο πιο απλό, τόσο πιο γρήγορο. Αυτό σημαίνει ότι το Luma δεν είναι καλό θέμα; Παρόλο που το Luma μπορεί να βελτιστοποιηθεί για να βελτιώσει την απόδοση και την ταχύτητα, εξακολουθεί να μην ταιριάζει με αυτό που μπορεί να παρουσιάσει η Hyvä — ειδικά σε κινητά. Και φυσικά, ο όγκος της εργασίας που απαιτείται επηρεάζει το κόστος, τόσο για βραχυπρόθεσμες αναβαθμίσεις όσο και για μακροπρόθεσμη συμμετοχή προγραμματιστών. Αυτό συμβαίνει επειδή το Hyvä είναι μια πολύ πιο απλή αρχιτεκτονική για να δουλέψει κανείς κατά την κατασκευή και τη συντήρηση νέων και υπαρχουσών βιτρινών καταστημάτων Magento 2. Υπάρχουν μειονεκτήματα στη χρήση του Hyvä; Το ταμείο του Luma είναι γνωστό. Η εμπειρία των πελατών συνεχίζεται κατά την ολοκλήρωση αγοράς και αυτό είναι ένα μέρος όπου πιθανότατα θα χρειαστεί κάποια βοήθεια προγραμματιστή. Το ταμείο Hyvä βασίζεται στο React. Πιστό στο στυλ του, έχει να κάνει με την ταχύτητα και την απόδοση. Υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί πύλης που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Από την άλλη πλευρά, μπορεί ακόμα να χρησιμοποιηθεί το ταμείο που βασίζεται στο Luma, το οποίο ήταν το τυπικό ταμείο Magento.  Αρχική μετατροπή κωδικού. Ένα πράγμα που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι, τι συμβαίνει με όλες αυτές τις μεγάλες προσαρμογές και ενσωματώσεις όταν η Hyvä αφαιρεί την ανάγκη για αυτές; Ενώ μπορεί ακόμα να χρησιμοποιηθούν ενότητες από υπηρεσίες τρίτων, ενδέχεται να απαιτείται κάποια πρόσθετη κωδικοποίηση στο Hyvä για να διασφαλιστεί ότι το frontend φαίνεται και λειτουργεί όπως προβλέπεται.  Ισχύουν έξοδα αδειοδότησης. Θα πρέπει να καταβληθεί ένα τέλος εγκατάστασης για την άδεια Hyvä, η οποία τρέχει επί του παρόντος 1000 € (1.147,89 $ USD). Το θετικό είναι ότι το εφάπαξ τέλος άδειας περιλαμβάνει μελλοντικές ενημερώσεις, καθώς και υποστήριξη του Slack και πρόσβαση σε όλο τον κώδικα και την ηλεκτρονική τεκμηρίωση. Λειτουργεί μόνο σε νεότερες εκδόσεις του Magento. Υπάρχουν παλαιότερες εκδόσεις του Magento 2 με τις οποίες το Hyvä δεν είναι συμβατό. Το μειονέκτημα αυτού είναι ότι θα χρειαστεί είτε να αναβαθμιστεί ο ιστότοπός είτε να παραμείνει στο Luma. Ωστόσο, ο ιστότοπός θα δει οφέλη μετά την αναβάθμιση στις πιο πρόσφατες εκδόσεις Magento. Μη συμβατότητα με ορισμένες επεκτάσεις και λειτουργική μονάδα B2B Magento. Αν και είναι εξαιρετικό στο να φορτώνει ένας ιστότοπος του Magento πολύ γρήγορα, το θέμα Hyvä Magento απαιτεί περισσότερη δουλειά για να εφαρμοστεί αρχικά, επειδή δεν είναι συμβατές όλες οι επεκτάσεις στο Magento Marketplace. Για να ξεπεραστεί αυτό το εμπόδιο, μια ομάδα ανάπτυξης frontend που έχει δημιουργήσει τον ιστότοπο θα πρέπει να βρει λύσεις για να λειτουργήσει μια συγκεκριμένη επέκταση και να ταιριάξει όμορφα με το θέμα. Επιπλέον, αυτή τη στιγμή το θέμα Hyvä Magento δεν είναι συμβατό με τη μονάδα Magento B2B. Σχετικά άρθρα: Magento vs WooCommerce. Τι είναι καλύτερο για μια online επιχείρηση; Συμπερασματικά:  Είναι γεγονός ότι στη σημερινή ακμάζουσα βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου, οι πελάτες απαιτούν από τους έμπορους να προσφέρουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα υψηλής απόδοσης και εξαιρετικά γρήγορο. Η Luma δεν μπορεί να ανταγωνιστεί την Hyvä από αυτή την άποψη.  Το Hyvä είναι πιο γρήγορο, πιο εύκολο στη συντήρηση και πιο ευχάριστο για προγραμματιστές, οι οποίοι μπορούν να εργαστούν πιο γρήγορα χάρη στο πιο λεπτό πλαίσιο της Hyva.  

12 Συμβουλές για αύξηση επισκεψιμότητας του ιστότοπου από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

12 Συμβουλές για αύξηση επισκεψιμότητας του ιστότοπου από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στην εποχή του διαδικτύου, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει βασικό συστατικό κάθε πτυχής της καθημερινής ζωής. Φέρνει κοντά τους ανθρώπους και προσφέρει στις εταιρείες μια εξαιρετική ευκαιρία να διευρύνουν την απήχησή τους και να ενισχύσουν την επισκεψιμότητα του ιστότοπού τους.  Η χρήση της δύναμης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την ανάπτυξη και την επιτυχία του ιστότοπού, επειδή εκατομμύρια καταναλωτές χρησιμοποιούν ενεργά διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.  Σε αυτήν την ανάρτηση, θα απαντηθούν ερωτήσεις σχετικά με το πώς ένας ιστότοπός μπορεί να ωφεληθεί από το Facebook, το Instagram ή παρόμοιες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Θα εξεταστούν αρκετές αποτελεσματικές στρατηγικές για την αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης .   Σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την οδήγηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες προσεγγίζουν και αλληλεπιδρούν με την αγορά-στόχο τους. Η αποτελεσματική ανάπτυξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να ενισχύσει την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, να βελτιώσει την αναγνώριση της επωνυμίας και να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπών.  Μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα του ιστότοπού και να επιτευχθεί οργανική επιτυχία μέσω αυξημένης προσέγγισης χρηστών, αφοσίωσης με το κοινό, αύξησης της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και χρήσης περιεχομένου που δημιουργείται από τους χρήστες. Οι λόγοι που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητα για την αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστό: Ενίσχυση της απήχησης: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν παγκόσμια σύνδεση και απήχηση. Υπάρχει η δυνατότητα της προσέγγισης περισσότερων δυνητικών πελατών όταν δημοσιεύεται το περιεχόμενο ενός ιστότοπού. Λόγω των δυνατοτήτων κοινής χρήσης και αναδημοσίευσης της πλατφόρμας, ο ιστότοπός θα είναι ορατός από εκατομμύρια χρήστες και θα αποκτήσει μεγαλύτερη προβολή. Εστίαση στο μάρκετινγκ και τη δέσμευση κοινού: Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στις δυνατότητες στόχευσης να προσεγγίσουν το σωστό κοινό με συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα και συμπεριφορές, αυξάνοντας την επισκεψιμότητα του ιστότοπου και χτίζοντας μια πιστή κοινότητα μέσω ελκυστικού περιεχομένου, αλληλεπιδράσεων και αποτελεσματικών παροτρύνσεων για δράση. Αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της αξιοπιστίας της επωνυμίας: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενισχύουν την προβολή, την αναγνώριση και την ανάκληση της επωνυμίας, γεγονός που μπορεί να βοηθήσει στην ώθηση των χρηστών να επισκέπτονται ιστότοπους. Επιπλέον, η συνεπής παρουσία, η ενεργή συμμετοχή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το αξιόπιστο περιεχόμενο συμβάλλουν στην εξουσία της επωνυμίας και αυξάνουν την επισκεψιμότητα. Αύξηση επισκεψιμότητας παραπομπών: Η σύνδεση με τον ιστότοπό σε αναρτήσεις, προφίλ και διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλει στην αύξηση της επισκεψιμότητας παραπομπών. Το περιεχόμενο που είναι ταυτόχρονα κοινόχρηστο και συναρπαστικό έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να διαδοθεί και να δημιουργήσει επισκεψιμότητα παραπομπής. Οι χρήστες μπορούν να εξερευνήσουν τις υπηρεσίες που προσφέρει κάποιος, να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό του και τελικά να γίνουν δυνητικοί πελάτες. Οφέλη από τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO): Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν έμμεσα την κατάταξη των μηχανών αναζήτησης ιστοτόπων μέσω του αριθμού των κοινοποιήσεων, των επισημάνσεων “μου αρέσει” και των σχολίων. Αυτό μπορεί να επηρεάσει θετικά την αύξηση της επισκεψιμότητας και την αύξηση των backlinks. Οι υψηλότερες βαθμολογίες οδηγούν σε αυξημένη οργανική επισκεψιμότητα, κάνοντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να συμβάλλουν έμμεσα στην αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστό. Αξιοποίηση περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες: Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου.  Ανάλυση και παρακολούθηση του αντίκτυπου: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν εργαλεία ανάλυσης για την παρακολούθηση και την παρακολούθηση της επίδρασης των προσπαθειών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επισκεψιμότητα του ιστότοπου. Αυτά τα αναλυτικά στοιχεία αποκαλύπτουν δημογραφικά στοιχεία, αφοσίωση, αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και μετατροπές κοινού. Αναλύονται για τη βελτίωση της στρατηγικής, τον εντοπισμό τάσεων και την προσαρμογή του περιεχομένου για εξειδικευμένα είδη κοινού. Αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: 12 τακτικές.   Η αύξηση της επισκεψιμότητας των ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης απαιτεί ένα καλά μελετημένο σχέδιο και συνεχή προσπάθεια. Ακολουθούν μερικά πρακτικά βήματα σχετικά με τον τρόπο αύξησης της επισκεψιμότητας του ιστότοπου μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Καθορισμός στόχου και σταθερής στρατηγικής για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για τη στρατηγική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορεί κανείς να ξεκινήσει θέτοντας σαφείς και λεπτομερείς στόχους.  Εάν υπάρχει μια σταθερή στρατηγική, το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να αποκτηθεί αφοσιωμένο κοινό. Πολλές φορές οι επισκέπτες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ενδιαφέρονται συχνά για το περιεχόμενό σε αυτά παρά από τις μηχανές αναζήτησης.  Σχετικά άρθρα: Γιατί μειώνεται η επισκεψιμότητα ενός ιστότοπού και τι ενέργειες πρέπει να γίνουν για να αυξηθεί Προσδιορισμός του κοινού-στόχου. Πρέπει να αντιλαμβάνονται οι προτιμήσεις, τα πάθη και τα προβλήματα του κοινού-στόχου. Μπορεί να γίνει έλεγχος για δημογραφικά στοιχεία όπως τοποθεσία, ηλικία, φύλο, εισόδημα, θρησκεία, εθνικότητα, επίπεδο εκπαίδευσης, οικογενειακή κατάσταση και άλλα. Διαφορετικοί ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης προσελκύουν διαφορετικούς τύπους χρηστών. Επιλογή του κατάλληλου καναλιού μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την επιχείρησή. Αφού ληφθούν υπόψη οι στόχοι και το κοινό-στόχος, πρέπει να επιλεγεί η κατάλληλη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.  Απαιτείται μόνο να χρησιμοποιηθούν οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων που υποστηρίζουν καλύτερα τους στόχους. Δεν χρειάζεται κάθε πλατφόρμα. Έρευνα των ανταγωνιστών. Η γνώση πως χειρίζονται διάφορες καταστάσεις οι ανταγωνιστές μιας επιχείρησης είναι η βάση κάθε πραγματικής στρατηγικής μάρκετινγκ. Οποιαδήποτε προσέγγιση μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθεί τους ίδιους κανόνες. Μπορούν διάφορα διαδικτυακά εργαλεία να προσφέρουν περισσότερα σχετικά με τις μετρήσεις απόδοσης και τις πληροφορίες των ανταγωνιστών. Ο κόσμος των social media παρουσιάζει αρκετές δυσκολίες. Βελτιστοποίηση των προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ανάπτυξη και η αναγνώριση της επωνυμίας εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τα προφίλ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, μια ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να αυξήσει τους επισκέπτες στον ιστότοπό. Οι πληροφορίες του προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να είναι ακριβείς, συνεπείς και να σχετίζονται με την επωνυμία της επιχείρησης.  Εξίσου σημαντική με τη βελτιστοποίηση SEO για τον ιστότοπό είναι η βελτιστοποίηση για το προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η συμπερίληψη των λέξεων-κλειδιών στο βιογραφικό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ζωτικής σημασίας.  Η συμπερίληψη επίσης συνδέσμων προς τον ιστότοπό στο bios των προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να βελτιώσει το SEO του ιστότοπού. Δημιουργία πολύτιμου και ελκυστικού περιεχομένου. Για την αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να δημιουργηθεί περιεχόμενο που ωφελεί το κοινό. Μερικές […]

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare