Home

Home

Welcome to fixit!
Master at handling
website issues.

We Specialize in
Magento E-commerce

Το Magento προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα εργαλείων ώστε να καλύπτει πλήρως όλα τα
ζητήματα σχετικά με την εμφάνιση και τη λειτουργικότητα του site σας και να προσφέρει στους
πελάτες σας μια εξαιρετική εμπειρία αγορών.

We offer
Internet
Services

Παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες φτιαγμένες για τις δικές σας ανάγκες.
Δείτε αναλυτικά τι μπορούμε να κάνουμε για εσάς.

Latest Projekte

brick-12
vitayou-12
rentaway-12
MVG-12
iseamore-12
fos-12

Latest Blogs

12 Συμβουλές για αύξηση επισκεψιμότητας του ιστότοπου από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

12 Συμβουλές για αύξηση επισκεψιμότητας του ιστότοπου από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στην εποχή του διαδικτύου, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει βασικό συστατικό κάθε πτυχής της καθημερινής ζωής. Φέρνει κοντά τους ανθρώπους και προσφέρει στις εταιρείες μια εξαιρετική ευκαιρία να διευρύνουν την απήχησή τους και να ενισχύσουν την επισκεψιμότητα του ιστότοπού τους.  Η χρήση της δύναμης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την ανάπτυξη και την επιτυχία του ιστότοπού, επειδή εκατομμύρια καταναλωτές χρησιμοποιούν ενεργά διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.  Σε αυτήν την ανάρτηση, θα απαντηθούν ερωτήσεις σχετικά με το πώς ένας ιστότοπός μπορεί να ωφεληθεί από το Facebook, το Instagram ή παρόμοιες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Θα εξεταστούν αρκετές αποτελεσματικές στρατηγικές για την αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης .   Σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την οδήγηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες προσεγγίζουν και αλληλεπιδρούν με την αγορά-στόχο τους. Η αποτελεσματική ανάπτυξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να ενισχύσει την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, να βελτιώσει την αναγνώριση της επωνυμίας και να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπών.  Μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα του ιστότοπού και να επιτευχθεί οργανική επιτυχία μέσω αυξημένης προσέγγισης χρηστών, αφοσίωσης με το κοινό, αύξησης της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και χρήσης περιεχομένου που δημιουργείται από τους χρήστες. Οι λόγοι που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητα για την αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστό: Ενίσχυση της απήχησης: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν παγκόσμια σύνδεση και απήχηση. Υπάρχει η δυνατότητα της προσέγγισης περισσότερων δυνητικών πελατών όταν δημοσιεύεται το περιεχόμενο ενός ιστότοπού. Λόγω των δυνατοτήτων κοινής χρήσης και αναδημοσίευσης της πλατφόρμας, ο ιστότοπός θα είναι ορατός από εκατομμύρια χρήστες και θα αποκτήσει μεγαλύτερη προβολή. Εστίαση στο μάρκετινγκ και τη δέσμευση κοινού: Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στις δυνατότητες στόχευσης να προσεγγίσουν το σωστό κοινό με συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα και συμπεριφορές, αυξάνοντας την επισκεψιμότητα του ιστότοπου και χτίζοντας μια πιστή κοινότητα μέσω ελκυστικού περιεχομένου, αλληλεπιδράσεων και αποτελεσματικών παροτρύνσεων για δράση. Αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της αξιοπιστίας της επωνυμίας: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενισχύουν την προβολή, την αναγνώριση και την ανάκληση της επωνυμίας, γεγονός που μπορεί να βοηθήσει στην ώθηση των χρηστών να επισκέπτονται ιστότοπους. Επιπλέον, η συνεπής παρουσία, η ενεργή συμμετοχή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το αξιόπιστο περιεχόμενο συμβάλλουν στην εξουσία της επωνυμίας και αυξάνουν την επισκεψιμότητα. Αύξηση επισκεψιμότητας παραπομπών: Η σύνδεση με τον ιστότοπό σε αναρτήσεις, προφίλ και διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλει στην αύξηση της επισκεψιμότητας παραπομπών. Το περιεχόμενο που είναι ταυτόχρονα κοινόχρηστο και συναρπαστικό έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να διαδοθεί και να δημιουργήσει επισκεψιμότητα παραπομπής. Οι χρήστες μπορούν να εξερευνήσουν τις υπηρεσίες που προσφέρει κάποιος, να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό του και τελικά να γίνουν δυνητικοί πελάτες. Οφέλη από τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO): Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν έμμεσα την κατάταξη των μηχανών αναζήτησης ιστοτόπων μέσω του αριθμού των κοινοποιήσεων, των επισημάνσεων “μου αρέσει” και των σχολίων. Αυτό μπορεί να επηρεάσει θετικά την αύξηση της επισκεψιμότητας και την αύξηση των backlinks. Οι υψηλότερες βαθμολογίες οδηγούν σε αυξημένη οργανική επισκεψιμότητα, κάνοντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να συμβάλλουν έμμεσα στην αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστό. Αξιοποίηση περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες: Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου.  Ανάλυση και παρακολούθηση του αντίκτυπου: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν εργαλεία ανάλυσης για την παρακολούθηση και την παρακολούθηση της επίδρασης των προσπαθειών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επισκεψιμότητα του ιστότοπου. Αυτά τα αναλυτικά στοιχεία αποκαλύπτουν δημογραφικά στοιχεία, αφοσίωση, αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και μετατροπές κοινού. Αναλύονται για τη βελτίωση της στρατηγικής, τον εντοπισμό τάσεων και την προσαρμογή του περιεχομένου για εξειδικευμένα είδη κοινού. Αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: 12 τακτικές.   Η αύξηση της επισκεψιμότητας των ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης απαιτεί ένα καλά μελετημένο σχέδιο και συνεχή προσπάθεια. Ακολουθούν μερικά πρακτικά βήματα σχετικά με τον τρόπο αύξησης της επισκεψιμότητας του ιστότοπου μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Καθορισμός στόχου και σταθερής στρατηγικής για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για τη στρατηγική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορεί κανείς να ξεκινήσει θέτοντας σαφείς και λεπτομερείς στόχους.  Εάν υπάρχει μια σταθερή στρατηγική, το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να αποκτηθεί αφοσιωμένο κοινό. Πολλές φορές οι επισκέπτες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ενδιαφέρονται συχνά για το περιεχόμενό σε αυτά παρά από τις μηχανές αναζήτησης.  Σχετικά άρθρα: Γιατί μειώνεται η επισκεψιμότητα ενός ιστότοπού και τι ενέργειες πρέπει να γίνουν για να αυξηθεί Προσδιορισμός του κοινού-στόχου. Πρέπει να αντιλαμβάνονται οι προτιμήσεις, τα πάθη και τα προβλήματα του κοινού-στόχου. Μπορεί να γίνει έλεγχος για δημογραφικά στοιχεία όπως τοποθεσία, ηλικία, φύλο, εισόδημα, θρησκεία, εθνικότητα, επίπεδο εκπαίδευσης, οικογενειακή κατάσταση και άλλα. Διαφορετικοί ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης προσελκύουν διαφορετικούς τύπους χρηστών. Επιλογή του κατάλληλου καναλιού μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την επιχείρησή. Αφού ληφθούν υπόψη οι στόχοι και το κοινό-στόχος, πρέπει να επιλεγεί η κατάλληλη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.  Απαιτείται μόνο να χρησιμοποιηθούν οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων που υποστηρίζουν καλύτερα τους στόχους. Δεν χρειάζεται κάθε πλατφόρμα. Έρευνα των ανταγωνιστών. Η γνώση πως χειρίζονται διάφορες καταστάσεις οι ανταγωνιστές μιας επιχείρησης είναι η βάση κάθε πραγματικής στρατηγικής μάρκετινγκ. Οποιαδήποτε προσέγγιση μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθεί τους ίδιους κανόνες. Μπορούν διάφορα διαδικτυακά εργαλεία να προσφέρουν περισσότερα σχετικά με τις μετρήσεις απόδοσης και τις πληροφορίες των ανταγωνιστών. Ο κόσμος των social media παρουσιάζει αρκετές δυσκολίες. Βελτιστοποίηση των προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ανάπτυξη και η αναγνώριση της επωνυμίας εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τα προφίλ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, μια ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να αυξήσει τους επισκέπτες στον ιστότοπό. Οι πληροφορίες του προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να είναι ακριβείς, συνεπείς και να σχετίζονται με την επωνυμία της επιχείρησης.  Εξίσου σημαντική με τη βελτιστοποίηση SEO για τον ιστότοπό είναι η βελτιστοποίηση για το προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η συμπερίληψη των λέξεων-κλειδιών στο βιογραφικό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ζωτικής σημασίας.  Η συμπερίληψη επίσης συνδέσμων προς τον ιστότοπό στο bios των προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να βελτιώσει το SEO του ιστότοπού. Δημιουργία πολύτιμου και ελκυστικού περιεχομένου. Για την αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να δημιουργηθεί περιεχόμενο που ωφελεί το κοινό. Μερικές […]

Magento 2 & WooCommerce Tik Tok Pixel

Magento 2 & WooCommerce Tik Tok Pixel. Οι διαφημίσεις και η εξατομίκευση τους, είναι ένα δυναμικό εργαλείο στα χέρια των εμπόρων τόσο για μεγάλες όσο και για μεσαίες επιχειρήσεις. Επιτρέπουν σε έναν ιδιοκτήτη ηλεκτρονικού καταστήματος να προσεγγίζει όσο το δυνατόν το καταλληλότερο αγοραστικό κοινό, για την αύξηση των μετατροπών και τη μείωση των οικονομικών πόρων που ξοδεύει σε διαφημίσεις. Έτσι, τα οφέλη πολλαπλασιάζονται. Η ρύθμιση του Magento 2 & WooCommerce Tik Tok Pixel, επιτρέπει στους κατόχους αυτών των πλατφόρμων, να αποκτούν περισσότερες μετατροπές στο κορυφαίο όπως εξελίσσεται κοινωνικό μέσο του Tik Tok, με εκατομμύρια χρήστες στον κόσμο.   Σχετικά με το Tik Tok Pixel. Το Tik Tok Pixel είναι ένα κομμάτι κώδικα που μπορεί να τοποθετηθεί στον ιστότοπό και του επιτρέπει να μοιράζεται συμβάντα με το Tik Tok. Με οποιοδήποτε από τα εργαλεία Tik Tok for Business, το pixel μπορεί να βοηθήσει να υπολογιστεί η επισκεψιμότητα στον ιστότοπό, να μετρηθεί η απόδοση των διαφημιστικών καμπανιών, να βελτιστοποιηθούν οι καμπάνιες και να βρεθούν νέοι πελάτες. Αντιλαμβάνεται κανείς, πως η σύνδεση με ένα ιστότοπο Magento 2 και WooCommerce, το Tik Tok pixel, θα προσφέρει σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, τεράστια ευελιξία και περιθώριο ευκαιριών κέρδους. Πώς λειτουργεί το Tik Tok Pixel. Αφού ρυθμιστεί επιτυχώς το pixel στον ιστότοπό Magento ή WooCommerce, το pixel θα μοιράζεται πληροφορίες σχετικά με το πότε πραγματοποιείται μια ενέργεια στον ιστότοπο, με βάση τα συμβάντα που έχουν ρυθμίσει. Ως υπενθύμιση, συνιστάται να ρυθμιστούν συμβάντα που αντικατοπτρίζουν την πλήρη διαδρομή του πελάτη στον ιστότοπου, από την προβολή μιας σελίδας λεπτομερειών προϊόντος έως την προσθήκη ενός προϊόντος στο καλάθι και την πραγματοποίηση μιας αγοράς. Σημείωση: Το εικονοστοιχείο συλλέγει πληροφορίες που είναι διαθέσιμες μέσω τυπικών προγραμμάτων περιήγησης ιστού, όπως το Chrome. Αυτό περιλαμβάνει: Πληροφορίες σχετικά με τις διαφημίσεις/γεγονότα: Πληροφορίες σχετικά με τη διαφήμιση στην οποία έκανε κλικ ένα άτομο στο TikTok ή ένα συμβάν που προκλήθηκε. Χρονοσφραγίδα: Η ώρα που πυροδοτήθηκε το συμβάν του pixel. Αυτό χρησιμοποιείται για να προσδιοριστεί πότε πραγματοποιήθηκαν ενέργειες στον ιστότοπο, όπως πότε έγινε προβολή μιας σελίδας, πότε αγοράστηκε ένα προϊόν κ.λπ. Διεύθυνση IP: Χρησιμοποιείται για τον προσδιορισμό της γεωγραφικής θέσης ενός συμβάντος. User Agent: Χρησιμοποιείται για τον προσδιορισμό της μάρκας της συσκευής, του μοντέλου, του λειτουργικού συστήματος και των πληροφοριών του προγράμματος περιήγησης. Cookies: Τα cookies πρώτου μέρους είναι προαιρετικά, αλλά τα cookies τρίτου μέρους είναι ενεργοποιημένα από προεπιλογή με το Tik Tok Pixel. Τα cookies βοηθούν στη μέτρηση, τη βελτιστοποίηση και τη στόχευση των εκστρατειών. Η απόδοση ενισχύεται όταν τα cookies πρώτου και τρίτου μέρους συνδυάζονται με την Προηγμένη αντιστοίχιση.  Μεταδεδομένα & κλικ σε κουμπιά: Αυτά περιλαμβάνουν περιγραφικά μεταδεδομένα σελίδας (π.χ. τίτλοι σελίδας και πληροφορίες προϊόντος), δομημένα μικροδεδομένα, δεδομένα απόδοσης σελίδας (π.χ. χρόνοι φόρτωσης σελίδας) και κλικ σε κουμπιά (π.χ. όνομα κουμπιού, περιγραφικό κείμενο και χαρακτηριστικά). Προβολή δεδομένων Tik Tok Pixel. Συνιστάται να χρησιμοποιούνται τα Εργαλεία Tik Tok For Business, όπως το Pixel Helper, για να ελέγχονται τα δεδομένα που αποστέλλονται στο Tik Tok, ώστε να διασφαλίζεται ότι συνάδουν με τις πολιτικές κοινής χρήσης δεδομένων και ότι δεν περιλαμβάνουν δεδομένα που μπορεί να θεωρηθούν ευαίσθητα. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις πολιτικές συλλογής δεδομένων, μπορεί κανείς να ανατρέξει στους Όρους των προϊόντων TikTok για επιχειρήσεις (δεδομένα) και στην Πολιτική απορρήτου της Tik Tok. Σχετικά άρθρα: Τι είναι το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης Αρχικοποίηση του Tik Tok Pixel. Η αρχικοποίηση του Tik Tok Pixel, είναι σχετικά εύκολη διαδικασία, όταν πρόκειται όμως για πλατφόρμες, όπως το Shopify. Ωστόσο, όταν θα πρέπει να ενσωματωθεί σε ένα κατάστημα Magento, απαιτούνται περαιτέρω ενέργειες καθώς και οι κατάλληλες επεκτάσεις και καλό είναι να υπάρξει η συνδρομή ενός επαγγελματία για τη σωστή ενσωμάτωση. Στο Tik Tok Ads Manager, επιλογή Ενεργητικά και κλικ στην επιλογή Γεγονός. Στην ενότητα Web Events, επιλογή Manage. Κλικ στην επιλογή Ρύθμιση συμβάντων ιστού. Επιλογή Χειροκίνητη ρύθμιση ως μέθοδο σύνδεσης.   Σημείωση: Η επιλογή Ρύθμιση συνεργάτη ανοίγει σε μια σελίδα όπου μπορούν να επιλεχθούν διαφορετικοί υποστηριζόμενοι συνεργάτες του TikTok για την ενσωμάτωση, όπως το Shopify και το Google Tag Manager.   Αναφορά συμβάντων στον Διαχειριστή. Μετά τη ρύθμιση του Tik Tok Pixel, υπάρχουν τρία διαγράμματα στη Διαχείριση συμβάντων για την προβολή δεδομένων:   Γραμμικό διάγραμμα συνολικών συμβάντων για να βοηθήσει στη κατανόηση της συνολικής τάσης της κίνησης. Μια ανάλυση σε επίπεδο συμβάντος για την εμφάνιση της μεθόδου σύνδεσης ανά συμβάν, η οποία είναι χρήσιμη για την επαλήθευση του αποδελτιωτισμού. Ραβδόγραμμα συμβάντων διαμορφωμένης χοάνης για να βοηθήσει στη διασταύρωση στο αν η κίνηση στη διαμορφωμένη χοάνη έχει νόημα (Event Funnel Statistics).  Πλεονεκτήματα χρήσης του Tik Tok Pixel. Σε καταστήματα Magento 2 και WooCommerce, η ενσωμάτωση του Tik Tok Pixel, προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα. Πλέον το Tik Tok, εξελίσσεται σε μια πλατφόρμα με πολλές διαφημίσεις προϊόντων και το ποσοστό μετατροπών βρίσκεται στα υψηλότερα επίπεδα. Αυτό προσφέρει στις επιχειρήσεις ένα επιπλέον ή και αποκλειστικό εργαλείο προώθησης των προϊόντων τους ή των υπηρεσιών τους. Η δυναμικότητα του Pixel, προσφέρει πολλές ευκαιρίες αύξησης επισκεψιμότητας, αύξησης μετατροπών και αναγνωρισιμότητας της μάρκας. Ωστόσο, είναι πολύ σημαντικό να επιλέχθει ένας επαγγελματίας για την σωστή ενσωμάτωση του Tik Tok Pixel στον ιστότοπο μιας επιχείρησης. Αυτό θα προσφέρει τα μέγιστα δυνατά οφέλη της πλατφόρμας, ειδικότερα σε καταστήματα Magento, καθώς θα προσφέρει όλα τα εργαλεία και μετρήσεις διαθέσιμα και όχι σε περιορισμένη μορφή. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος ακόμα και στις μεσαίες επιχειρήσεις και οι κατάλληλες κινήσεις θα δώσουν το πλεονέκτημα στην αγορά.  Μπορεί να επικοινωνήσει κανείς με τους προγραμματιστές του Fixit.gr, για μια ολοκληρωμένη ενσωμάτωση στον ιστότοπο Magento 2 και WooCommerce, καθώς και να λάβει συμβουλές για τη χρήση του Tik Tok Pixel. Σχετικά άρθρα: Δημιουργία προγράμματος επιβράβευσης για κατάστημα Magento 2 Επίλογος. Το WooCommerce και το Magento 2, είναι από τις πιο διαδεδομένες πλατφόρμες παγκοσμίως για ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίου. Πλέον υπάρχει η δυνατότητα της σύνδεσης σε κάθε ιστότοπο με το Tik Tok Pixel, το οποίο επιτρέπει να εκτοξευτούν οι μετατροπές, οι επισκέπτες και η αναγνωρισιμότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος. Επιλέγοντας τους κατάλληλους επαγγελματίες για τη σωστή ενσωμάτωση, καθοδήγηση και μεγιστοποίηση της χρήσης των εργαλείων που προσφέρει το Tik Tok Pixel, θα παραμείνει η επιχείρηση ανταγωνιστική και αποδοτική στο σύγχρονο τοπίο που εξελίσσεται διαρκώς.  

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare