Home
Welcome to fixit!
Master at handling
website issues.
We Specialize in
Magento E-commerce
Το Magento προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα εργαλείων ώστε να καλύπτει πλήρως όλα τα
ζητήματα σχετικά με την εμφάνιση και τη λειτουργικότητα του site σας και να προσφέρει στους
πελάτες σας μια εξαιρετική εμπειρία αγορών.
We offer
Internet Services
Παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες φτιαγμένες για τις δικές σας ανάγκες.
Δείτε αναλυτικά τι μπορούμε να κάνουμε για εσάς.
Latest Blogs
Τι είναι η επισκεψιμότητα ιστοτόπων
Τι είναι η επισκεψιμότητα ιστοτόπων; (Web Traffic) Κάθε δικτυακός τόπος έχει τον ίδιο σκοπό, να τον βλέπουν οι πελάτες ή οι χρήστες. Και σε αυτή την περίπτωση, το αν ο ιστότοπός λειτουργεί καλά καθορίζεται από την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, η οποία θεωρείται το πιο κρίσιμο στοιχείο. Η εικόνα των χρηστών και η συμπεριφορά τους θα περιγραφεί από όλα τα στοιχεία που εμφανίζονται σε αριθμούς. Όντας ένα από τα πιο κρίσιμα πράγματα, η επισκεψιμότητα του ιστότοπου λαμβάνεται υπόψη από κάθε ιδιοκτήτη ηλεκτρονικού εμπορίου. Σε 0,05 δευτερόλεπτα σχηματίζεται η γνώμη των χρηστών για έναν ιστότοπο και στη συνέχεια λαμβάνεται η απόφαση να φύγουν ή να παραμείνουν σε αυτόν. Κατά τη διάρκεια των 24 ωρών τους κάθε μέρα, 5,07 δισεκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου παγκοσμίως θα συνεισφέρουν τεράστια επισκεψιμότητα σε πολλούς ιστότοπους. Τι είναι αυτό και ποιος είναι αυτός ο τεράστιος αριθμός; Τι είναι η επισκεψιμότητα του ιστότοπου; Ο αριθμός των επισκεπτών σε έναν ιστότοπο μπορεί να οριστεί ως επισκεψιμότητα ιστότοπου. Όταν δαπανάται χρόνος σε έναν ιστότοπο, επισκέπτονται διάφορες σελίδες και γίνονται επιπλέον ενέργειες από έναν επισκέπτη, όλα αυτά μπορούν να υπολογιστούν ως δεδομένα στην επισκεψιμότητα του ιστότοπου. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν διάφοροι τρόποι για τη μέτρηση της επισκεψιμότητας ιστότοπου, όπως εργαλεία ανάλυσης που παρακολουθούν τον αριθμό των επισκεπτών, τους μοναδικούς επισκέπτες, τις προβολές σελίδων, το ποσοστό αναπήδησης και άλλες μετρήσεις. Η λειτουργία αυτής της οικογένειας επισκεψιμότητας ιστότοπου μπορεί τώρα πλέον με σύγχρονα εργαλεία να εξεταστεί σε μεγαλύτερο βάθος. 5 τύποι επισκεψιμότητας ιστότοπων Άμεση επισκεψιμότητα Η άμεση επισκεψιμότητα χαρακτηρίζεται από επισκέπτες που έχουν πρόσβαση σε έναν ιστότοπο πληκτρολογώντας τη διεύθυνση URL στο πρόγραμμα περιήγησής τους ή κάνοντας κλικ σε έναν σύνδεσμο που έχει αποθηκευτεί σε σελιδοδείκτες. Με απλούστερους όρους, η εμφάνιση άμεσης επισκεψιμότητας είναι όταν η διεύθυνση URL του ιστότοπου είναι γνωστή στους επισκέπτες και επιλέγουν να την εισάγουν απευθείας στο πρόγραμμα περιήγησης, αντί να ανακαλύψουν τον ιστότοπο μέσω των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης ή άλλων πηγών παραπομπής. Η σημασία της άμεσης επισκεψιμότητας έγκειται στην ένδειξη της υψηλής αναγνωρισιμότητας της μάρκας και της αφοσίωσης των πελατών. Αυτός ο τύπος επισκεψιμότητας συχνά προέρχεται από επαναλαμβανόμενους επισκέπτες οι οποίοι έχουν εξοικείωση με τον ιστότοπο και το περιεχόμενό του και επιστρέφουν τακτικά για ενημερώσεις ή για να πραγματοποιήσουν αγορές. Είναι σημαντικό να αναγνωριστεί ότι δεν μπορεί να χαρακτηριστεί όλη η άμεση κυκλοφορία ως πραγματικά “άμεση”. Ορισμένες περιπτώσεις άμεσης επισκεψιμότητας μπορεί να προκύπτουν από επισκέπτες που κάνουν κλικ σε συνδέσμους από ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εφαρμογές για κινητά ή πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης που δεν παρέχουν πληροφορίες παραπομπής. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η κυκλοφορία μπορεί να αποδοθεί λανθασμένα ως άμεση, παρόλο που προέρχεται από άλλη πηγή. Συνολικά, η άμεση επισκεψιμότητα χρησιμεύει ως πολύτιμη πηγή επισκεψιμότητας ιστότοπου, παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με την αναγνωρισιμότητα της μάρκας, την αφοσίωση των πελατών στις επιχειρήσεις. Οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων και οι έμποροι μπορούν να χρησιμοποιούν εργαλεία ανάλυσης για την παρακολούθηση της άμεσης επισκεψιμότητας και να εντοπίζουν ευκαιρίες για τη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών, της δέσμευσης και των ποσοστών μετατροπής. Σχετικά άρθρα: Τα κορυφαία 10 WordPress Plugins για τη βελτίωση του SEO Οργανική επισκεψιμότητα Σύμφωνα με μελέτες, η πλειοψηφία της επισκεψιμότητας των ιστότοπων, που αντιστοιχεί στο 53%, παράγεται από οργανική επισκεψιμότητα, καθιστώντας την, την πιο σημαντική πηγή επισκεψιμότητας. Η οργανική επισκεψιμότητα αναφέρεται στο σενάριο όπου ένας χρήστης επισκέπτεται έναν ιστότοπο μέσω μιας μη αμειβόμενης ή φυσικής μηχανής αναζήτησης. Η κινητήρια δύναμη πίσω από την οργανική επισκεψιμότητα είναι οι προσπάθειες βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) του ιστότοπου. Οι προσπάθειες αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν τη βελτιστοποίηση των λέξεων-κλειδιών, τη δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας, τη βελτίωση του χρόνου φόρτωσης της σελίδας και τη δημιουργία υψηλής ποιότητας backlinks προς τον ιστότοπο. Οι ιστότοποι επωφελούνται σε μεγάλο βαθμό από αυτό το είδος της επισκεψιμότητας λόγω της υψηλής αξίας της. Τείνει να είναι τόσο εξαιρετικά στοχευμένη όσο και δεσμευμένη, καθώς οι επισκέπτες αναζητούν ενεργά τα συγκεκριμένα θέματα ή προϊόντα που προσφέρει ο ιστότοπος. Επιπλέον, η οργανική επισκεψιμότητα αποδεικνύεται πιο αποδοτική από την πληρωμένη επισκεψιμότητα, καθώς εξαλείφει την ανάγκη για συνεχή έξοδα διαφήμισης. Παραπομπή Σύμφωνα με μια έκθεση που δημοσιεύθηκε πρόσφατα, οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν ενεργά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζουν 64% μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σε σύγκριση με εκείνες που δεν συμμετέχουν σε δραστηριότητες κοινωνικής δικτύωσης. Η επισκεψιμότητα παραπομπής στον ιστότοπο περιλαμβάνει την επισκεψιμότητα που κατευθύνεται σε έναν ιστότοπο από εξωτερικές πηγές εκτός των μηχανών αναζήτησης, συμπεριλαμβανομένων άλλων ιστότοπων, πλατφορμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή εκστρατειών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτό σημαίνει ότι οι επισκέπτες φτάνουν στον ιστότοπο κάνοντας κλικ σε έναν σύνδεσμο που προέρχεται από άλλο ιστότοπο ή πλατφόρμα, αντί για το αποτέλεσμα μιας μηχανής αναζήτησης. Η κίνηση παραπομπής έχει σημαντική αξία για τους δικτυακούς τόπους, καθώς μπορεί να προσελκύσει επισκέπτες που μπορεί να μην έχουν ανακαλύψει τον δικτυακό τόπο μέσω μηχανών αναζήτησης ή εναλλακτικών μέσων. Επιπλέον, η κίνηση παραπομπής παρουσιάζει ευκαιρίες για την καλλιέργεια σχέσεων με άλλους ιστότοπους ή πλατφόρμες, επεκτείνοντας έτσι την εμβέλεια και το κοινό του ιστότοπου. Εργαλεία όπως το Google Analytics επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες ιστοτόπων και τους υπεύθυνους μάρκετινγκ να παρακολουθούν και να αναλύουν την κίνηση παραπομπής, παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με τις πηγές επισκεψιμότητας του ιστότοπου και τις αλληλεπιδράσεις των επισκεπτών. Παρακολουθώντας και αναλύοντας επιμελώς την κίνηση παραπομπής, οι ιδιοκτήτες ιστότοπων μπορούν να εντοπίσουν προοπτικές για τη δημιουργία συνδέσεων με άλλους ιστότοπους ή πλατφόρμες και να βελτιστοποιήσουν τον ιστότοπό τους για να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και τη δέσμευση. Επισκεψιμότητα ιστότοπου επί πληρωμή Η αμειβόμενη επισκεψιμότητα του ιστότοπου χαρακτηρίζεται από την επισκεψιμότητα που κατευθύνεται σε έναν ιστότοπο μέσω καναλιών αμειβόμενης διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένης της διαφήμισης στις μηχανές αναζήτησης (Google Ads), της διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook Ads), της διαφήμισης σε οθόνη (διαφημιστικά banners) και διαφόρων άλλων μορφών αμειβόμενης διαφήμισης. Σε αντίθεση με την οργανική κίνηση ή την κίνηση παραπομπής, η πληρωμένη κίνηση βασίζεται στην πληρωμή ανά κλικ (PPC) ή στις εμφανίσεις για τη δημιουργία επισκέψεων στον ιστότοπο. Η πληρωμένη επισκεψιμότητα διαθέτει τη δυνατότητα να είναι εξαιρετικά στοχευμένη και προσαρμόσιμη, καθώς οι διαφημιζόμενοι μπορούν να στοχεύουν σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, δημογραφικά στοιχεία, τοποθεσίες και άλλα κριτήρια για να προσεγγίσουν αποτελεσματικά το κοινό που επιθυμούν. Η πληρωμένη επισκεψιμότητα έχει σημαντική αξία ως πηγή επισκεψιμότητας για ιστότοπους, ιδίως για επιχειρήσεις που […]
Τα 10 καλύτερα θέματα για WordPress το 2023
Τα 10 καλύτερα θέματα για WordPress το 2023. Η δημιουργία ενός δικτυακού τόπου σήμερα δεν είναι πλέον η περίπλοκη διαδικασία που έπρεπε κάποτε να ανατεθεί σε συγκεκριμένους προγραμματιστές. Τώρα, με την πλατφόρμα WordPress, είναι δυνατή η δημιουργία και ο σχεδιασμός ενός ιστοτόπου. Υπάρχουν χιλιάδες εξαιρετικά θέματα WordPress για να διαλέξει κανείς. Παρόλα αυτά, το έργο της εύρεσης του καλύτερου θέματος WordPress για τις εξατομικευμένες ανάγκες δεν είναι εύκολο. Ωστόσο η επιλογή θέματος WordPress για τον ιστότοπό μπορεί να αλλάξει τις ισορροπίες στο ανταγωνιστικό πεδίο. Ένα καλό θέμα WordPress μπορεί να προσελκύσει την προσοχή του χρήστη στον ιστότοπό και στην επιχείρησή. Όλα τα δημοφιλή θέματα WordPress έχουν εξεταστεί και παραθέτονται στο παρακάτω άρθρο. Be Μεταξύ των καλύτερων στην επιχείρηση όσον αφορά τη δημοτικότητα – με 250.000+ χρήστες – και το μέγεθος – με 40+ βασικά χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένης μιας βιβλιοθήκης 650+ προκατασκευασμένων ιστοσελίδων, μια πληθώρα σχεδιαστικών στοιχείων και επιλογών και τα πιο προηγμένα εργαλεία κατασκευής σελίδων και ιστοσελίδων στην αγορά – είναι αυτό το ισχυρό θέμα WordPress πολλαπλών χρήσεων. Τα πλεονεκτήματα κατασκευής ιστοσελίδων που τοποθετούνται στα χέρια κάποιου από το Be θέμα πολλαπλών χρήσεων περιλαμβάνουν: Be Builder, τον ταχύτερο, ελαφρύτερο και πιο διαισθητικό κατασκευαστή ιστοσελίδων για το WordPress, ο οποίος επιτρέπει την προβολή και την προσαρμογή κάθε στοιχείου. Be Builder Blocks, μια συνεχώς αυξανόμενη βιβλιοθήκη προκατασκευασμένων τμημάτων. Be Builder Woo, το οποίο παρέχει έναν απλό τρόπο για να σχεδιάσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα γεμάτο με πελατοκεντρικές λειτουργίες αγορών, όπως προεπισκόπηση προϊόντων, καλάθι, ταμείο, κ.λπ. Ο Header Builder 2.0 του Be, που διαθέτει 14 προκατασκευασμένες κεφαλίδες, συμπεριλαμβανομένων των έτοιμων για κινητά και διαδραστικών κεφαλίδων. Total WordPress Theme Οι χρήστες της Total έχουν τη δυνατότητα να δημιουργούν αβίαστα ελκυστικές, ευέλικτες και ελκυστικές ιστοσελίδες, χάρη σε ένα ευρύ φάσμα επιλογών σχεδιασμού, παραμετροποιήσιμων ρυθμίσεων, επιλογών διάταξης και επιλογών πλοήγησης. Αυτό ενισχύεται περαιτέρω από τη δυναμική λειτουργικότητα προτύπων και τον δημοφιλή front end drag and drop page builder του WPBakery. Το Total προσφέρει ένα πλήθος στοιχείων σχεδιασμού, συμπεριλαμβανομένων των ρυθμίσεων Customizer Theme, Απεριόριστο Styling, μπλοκ και πρόσθετες ενότητες του κατασκευαστή σελίδων, κάρτες εισόδου δημοσιεύσεων, κινούμενα σχέδια, επιλογές διάταξης και προσαρμόσιμα φόντα. Είναι έτοιμο για μετάφραση και RTL, πλήρως ενσωματωμένο με το WooCommerce και διαθέτει κώδικα φιλικό προς τον προγραμματιστή. Επιπλέον, περιλαμβάνει Slider Revolution και έναν προσαρμοσμένο διαχειριστή γραμματοσειρών. Η συμβατότητα αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό του Total, καθώς ενσωματώνεται απρόσκοπτα με δημοφιλή plugins όπως bbPress, Uber Menu, Easy Digital Downloads, WPML, Yoast, Ultimate Addons και άλλα. Το σλόγκαν του εύστοχα ονομασμένου θέματος θα μπορούσε εύκολα να είναι “Φτιάξτε το με τον δικό σας τρόπο”. Divi Στη συνέχεια, μεταξύ των καλύτερων θεμάτων WordPress είναι το Divi, το οποίο είναι ευρέως γνωστό ως το πιο προσαρμόσιμο θέμα στη λίστα. Το Divi διακρίνεται με μια πληθώρα μοναδικών χαρακτηριστικών. Συγκεκριμένα, παρουσιάζει έναν Visual Builder για τροποποιήσεις του σχεδιασμού χωρίς την ανάγκη κωδικοποίησης, παρέχοντάς τη δυνατότητα να επεξεργάζεται κανείς τα σχέδια των σελίδων σε πραγματικό χρόνο στο front end. Με μια τεράστια επιλογή από πάνω από 200 προσαρμόσιμα στοιχεία σε διάθεσή, το Divi προσφέρει πλήρη ευελιξία μέσω ενοτήτων όπως blurbs, accordions, sliders, carousels και πολλά άλλα. Επιπλέον, το Divi διασφαλίζει πλήρη ανταπόκριση, εγγυώμενο ότι ο ιστότοπός θα δείχνει υπέροχος σε όλες τις συσκευές. Επιπλέον, υπερέχει στην ενίσχυση της ροής εργασίας με λειτουργίες όπως ενότητες μαζικής επεξεργασίας, συντομεύσεις πληκτρολογίου, παγκόσμιες ρυθμίσεις στυλ και πολλά άλλα, καθιστώντας το μια εξαιρετική επιλογή για όποιον επιθυμεί να δημιουργήσει αβίαστα μια ιστοσελίδα με επαγγελματική εμφάνιση. Τα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του Divi περιλαμβάνουν: Front-end Visual Builder Δημιουργία πρότυπων σελίδων με τον Theme Builder Πάνω από 200 ενότητες σχεδιασμού Πρόσβαση σε 2200+ επαγγελματικά σχεδιασμένες διατάξεις Απρόσκοπτη ενσωμάτωση με δημοφιλή πρόσθετα Hello Elementor Προχωρώντας προς τα εμπρός στη λίστα των εξαιρετικών θεμάτων WordPress, θα συναντήσει κανείς το Hello Elementor, μια εντυπωσιακή επιλογή που αξιοποιεί τη δύναμη του plugin Elementor page builder για να διευκολύνει τη δημιουργία εκπληκτικών ιστότοπων μέσω του διαισθητικού drag-and-drop editor. Το Hello Elementor εξασφαλίζει πλήρη ανταπόκριση, επιτρέποντάς να κάνει κάποιος προεπισκόπηση των σελίδων σε διάφορα μεγέθη οθόνης. Με την αναβάθμιση στην έκδοση pro, αποκτά πρόσβαση στη δυνατότητα δημιουργίας προσαρμοσμένων προτύπων για κεφαλίδες, υποσέλιδα, διατάξεις αναρτήσεων ιστολογίου και πολλά άλλα. Για όσους επιθυμούν να ενσωματώσουν λειτουργίες ηλεκτρονικού εμπορίου, το Elementor προσφέρει μια αξιοσημείωτη ποικιλία από 100 σχεδιαστικά widgets, συμπεριλαμβανομένων 24 ειδικά προσαρμοσμένων για το WooCommerce, επιτρέποντάς να μετατραπεί ο ιστότοπός σε ένα προσοδοφόρο ηλεκτρονικό κατάστημα. Τα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του Elementor περιλαμβάνουν: 100+ σχεδιαστικά widgets Στιβαρή υποστήριξη για το WooCommerce Διαισθητικός σχεδιαστής σελίδων drag-and-drop Εκτεταμένη βιβλιοθήκη 300+ προτύπων Για όσους στοχεύουν στην ταχεία κατασκευή ενός ιστότοπου, η βιβλιοθήκη κιτ του Elementor προσφέρει μια εκτεταμένη συλλογή από πάνω από 300 πρότυπα ιστότοπων που απευθύνονται σε διάφορες εξειδικευμένες κατηγορίες, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, το χαρτοφυλάκιο, το ιστολόγιο, οι επιχειρήσεις και πολλά άλλα. Επιπλέον, για όσους επιδιώκουν να επεκτείνουν τις δυνατότητες του Elementor, το θέμα παρέχει απρόσκοπτη ενσωμάτωση με πολυάριθμα εργαλεία και πλατφόρμες τρίτων, συμπεριλαμβανομένων των MailChimp, ActiveCampaign, HubSpot, Font Awesome, Google Maps και πολλά άλλα. Το Elementor είναι ιδανικό για άτομα που επιθυμούν να δημιουργήσουν έναν προσαρμοσμένο ιστότοπο WordPress χωρίς να χρειάζονται δεξιότητες κωδικοποίησης ή σχεδιασμού. Με τη διαθεσιμότητα των κιτ προτύπων Elementor, ακόμη και οι αρχάριοι μπορούν να δημιουργήσουν αβίαστα έναν ξεχωριστό ιστότοπο για την επιχείρησή τους, βοηθώντας τους να δώσουν ένα ξεχωριστό στίγμα στο ψηφιακό πεδίο. Σχετικά άρθρα: Τα οφέλη της χρήσης του WordPress για ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου Astra Η επόμενή προσθήκη στη σειρά των καλύτερων θεμάτων WordPress είναι το Astra, μια αξιόλογη επιλογή που φημίζεται για τον ελαφρύ χαρακτήρα της. Δίνοντας μεγάλη έμφαση στις επιδόσεις, το Astra προσφέρει μια σειρά χαρακτηριστικών που ενισχύουν την ταχύτητα και την αποδοτικότητα. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω βελτιστοποιημένου κώδικα, της χρήσης vanilla JavaScript (χωρίς jQuery) και της δυνατότητας αυτο-ξενεισμού γραμματοσειρών Google. Το Astra περιλαμβάνει επίσης μια ενσωματωμένη μονάδα WooCommerce, καθιστώντας το μια εξαιρετική επιλογή για όσους επιθυμούν να παρουσιάσουν προϊόντα στον ιστότοπό τους. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι για να ξεκλειδώσει κανείς τις πλήρεις δυνατότητες ηλεκτρονικού εμπορίου του Astra απαιτείται μια premium άδεια χρήσης. Τα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του Astra περιλαμβάνουν: Επεξεργασία σελίδας με μπλοκ Gutenberg Ετοιμότητα για το WooCommerce (έκδοση pro) Παγκόσμιες ρυθμίσεις στυλ Δημιουργία ιστοριών ιστού για συναρπαστική προβολή περιεχομένου Ενώ το Astra χρησιμοποιεί […]