Fixit eCommerce Agency – Κατασκευή Magento eShop

KNOW-HOW, SICHERHEIT UND VERTRAUEN

Unsere drei Säulen für Ihren Erfolg

    Kontaktieren Sie uns

    Wir freuen uns auf Ihre Nachricht.

    Wir haben die Lösungen für Ihren erfolgreichen Online-Shop

    expert
    professional
    Subject_Matter_Expert
    magento-master-logo-300x251
    magento-2-certified-solution-specialist
    magento-2-certified-prefessional-developer
    magento-professional-cloud-developer
    magento-associate-developer

    Die Welt, in der wir leben

    Eίπατε για εμάς
    Themis Prokopiou
    Themis Prokopiou
    2022-09-03
    Επειδή στο ίντερνετ γράφονται πολλά και υπάρχουν άτομα που σας τάζουν διάφορα. Υπάρχουν δύο τρόποι για να δημιουργήσει κανείς ιστοσελίδα ή ηλεκτρονικό κατάστημα. Να επιλέξει μια λύση που να μην μπορέσει τελικά να πουλήσει ούτε βίδα από το e-shop του ή να επιλέξει το Fixit.gr. Στη δεύτερη περίπτωση, επιλέγετε μια ομάδα ανθρώπων που δρουν και δημιουργούν πάνω στις ανάγκες σας εξατομικευμένα και πάνω από όλα με σχέδιο. Η αρτιότητα της σελίδας σας, η ταχύτητα απόκρισης και πολλά άλλα μπορούν να υλοποιηθούν από την εξιδεικευμένη εμπειρία του Fixit.gr. Θέλετε έναν συνεργάτη που σας καλύπτει και προσφέρει όλα όσα θα μπορούσατε να ζητήσετε, αλλά και πράγματα που δεν είχατε σκεφτεί καν ότι τελικά χρειάζεστε; Η απάντηση προφανής. Ευχαριστώ για όλα.
    Voudou Stelios
    Voudou Stelios
    2022-09-03
    Από τους καλύτερους development!!!
    Prokopis Prokopiou
    Prokopis Prokopiou
    2022-09-03
    Αψογο developing. Εμπιστοσύνη ,συνέπεια ,ποιότητα και τιμή πιστεύω η καλύτερη στην αγορά . Ύστερα από πολύ ψάξιμο πιστεύω έκανα την καλύτερη επιλογή ! Ευχαριστώ για όλα.
    Θωμάς Κ
    Θωμάς Κ
    2022-09-03
    Η συνεργασία μου με την Fixit είναι άψογη,προγραμματιστες που γνωρίζουν την δουλειά τους και πως να μιλήσουν στον πελάτη. Είμαι πολύ ευχαριστημένος!
    George Veroukis
    George Veroukis
    2022-09-02
    Άριστος στην δουλειά του. Υπέροχη συνεργασία. Άμεση επικοινωνία και εξυπηρέτηση
    DIMITRIS STAVROPOULOS
    DIMITRIS STAVROPOULOS
    2022-09-01
    Πάντα, εκεί που θέλεις το κάτι παραπάνω...... Ο καλύτερος συνεργάτης που θα μπορούσες να έχεις.!!!
    Galateia Xanthopoulou
    Galateia Xanthopoulou
    2022-09-01
    Προτείνω ανεπιφύλακτα την Fixit καθώς η συνεργασία μας είναι άψογη σε όλα τα επίπεδα! Επαγγελματισμός παράδοση στον συμφωνημένο χρόνο και καλή διάθεση και λύση όποιων ζητημάτων είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά που διέπουν τον Γιώργο και την ομάδα του Fixit.
    Xaris Parais
    Xaris Parais
    2022-09-01
    Ειμαι πολύ ευχαριστημένος απο την συνεργασία μου με την Fixit, θεωρώ εχώ κάνει την κατάλληλη επιλογή σε εταιρία developing, κανένα πλεόν πρόβλημα στην ταχύτητα του eshop μου και τα οργανικά αποτελέσματα είναι αρκετά ανεβασμένα.
    Steffen Lenz
    Steffen Lenz
    2022-09-01
    Extrem kompetenter und professioneller Magento-Entwickler. Leistungsstark und schnell. Große Projekte sind kein Problem und werden perfekt vollendet! Die weitere Betreuung erfolgt absolut reibungslos. Danke schön für die tolle Zusammenarbeit.
    christos mantalaras
    christos mantalaras
    2022-08-31
    3 μήνες που συνεργάζομαι με την Fixit, μόνο καλά λόγια έχω να πω. Ο Γιώργος εκτός από καλος προγραμματιστής είναι και πολύ έντιμος άνθρωπος. Έχει πολλες γνώσεις σε site Wordpress και ειδικά σε Magento, με δυνατή ομάδα από πίσω του νιώθω πολύ ασφαλής.
    Τα άρθρα μας

    Magento Vs Shopify. Η μεγάλη eCommerce μάχη.

    Όλες οι άλλες συγκρίσεις ωχριούν μπροστά σε αυτή. Αυτή τη στιγμή οι δύο πλατφόρμες διεκδικούν τη μερίδα του λέοντος για τις μεγάλες επιχειρήσεις και έτσι, η σύγκριση είναι αναπόφευκτη. Θέτοντας τα υπέρ και τα κατά για τη κάθε πλατφόρμα και συγκρίνοντας τα πλεονεκτήματα τους, θα αναδειχθεί η πιο ισχυρή εκ των δύο. Η Magento και το Shopify είναι επί του παρόντος δύο κορυφαίες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου στην κατηγορία τους, τις οποίες επιλέγουν χιλιάδες επιχειρήσεις. Ανεξάρτητα από τις αδυναμίες, οι δύο πλατφόρμες προσφέρουν τις ανώτερες λειτουργίες σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Τιμές και κόστος. Για την επιλογή μιας εκ των δύο, κύριος παράγοντας είναι το κόστος. Οι δύο πλατφόρμες συγκαταλέγονται στις “ακριβές” λύσεις. Η Magento, μπορεί να προσφέρει λειτουργίες ανάπτυξης μιας επιχείρησης που όσο επεκτείνονται, αυξάνεται και το κόστος. Έτσι, είναι σύνηθες οι σελίδες που κατασκευάζονται με Magento, να είναι αρκετά κοστοβόρες. Αυτό διότι, προσφέρει απεριόριστες επιλογές σε modules, που αναδεικνύουν το online κατάστημα και το εξελίσσουν.  Περισσότερες πληροφορίες για τα modules της Magento μπορούν να βρεθούν σε προηγούμενο άρθρο “Πόσο σημαντικά είναι τα Magento Modules;“. Απέναντι, το Shopify, το οποίο είναι δομημένο λίγο διαφορετικά. Το κόστος του στηρίζεται σε συνδρομητική βάση, στην οποία συγκαταλέγει και το domain, αλλά και η φιλοξενία μιας ηλεκτρονικής σελίδας εμπορίου. Τα μηνιαία πλάνα του Shopify είναι προκαθορισμένα, αλλά υπάρχουν και κρυφές χρεώσεις καθώς θα πρέπει να υπολογιστούν τα θέματα και οι εφαρμογές που θα χρησιμοποιηθούν. Magento Vs Shopify. Η μεγαλύτερη μάχη στη κατασκευή καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου. Εν κατακλείδι, δεν υπάρχει διακριτή διαφορά μεταξύ των δύο πλατφόρμων όσον αφορά το κόστος. Πρόκειται για διαφορετικής δομής συστήματα σε αυτόν τον τομέα. Η Magento είναι μια πλατφόρμα ανοιχτού κώδικα, επομένως η τιμολόγηση θα εξαρτηθεί πλήρως από τις ανάγκες της επιχείρησης. Το Shopify από την άλλη έχει τρία προγράμματα σταθερής τιμής που φαίνεται να είναι λιγότερο ακριβά επιφανειακά, αλλά θα πρέπει να γίνει απόκτηση επιπρόσθετων θεμάτων και εφαρμογών. Ευκολία εγκατάστασης και χρήσης. Η πλειοψηφία των επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου που δημιουργούν μια διαδικτυακή επιχείρηση δεν είναι σχεδιαστές ιστοσελίδων ή προγραμματιστές. Ακόμη και οι χρήστες που είναι εξοικειωμένοι με τις βασικές αρχές θέλουν μια εύκολη στη ρύθμιση και στη λειτουργία πλατφόρμα. Όσον αφορά τη χρηστικότητα, η Magento δεν είναι τόσο φιλική προς το χρήστη όσο το Shopify, ειδικά για αυτούς που δεν χρησιμοποιούν γενικά τη τεχνολογία. Παρόλο που αυτή η πλατφόρμα παρέχει στους χρήστες πλήρη έλεγχο στον ιστότοπό τους, απαιτεί ολοκληρωμένη γνώση της πλατφόρμας για την εγκατάσταση και τη ρύθμιση της επιχείρησής τους στο διαδίκτυο.  Αντιθέτως, το Shopify διατηρεί σαφές πλεονέκτημα έναντι του Magento. Χάρη στη φύση φιλοξενούμενης πλατφόρμας, είναι αρκετά εύκολη στη χρήση. Επιπλέον, το Shopify είναι φτιαγμένο για όλους, τόσο για τεχνικούς όσο και για άτομα με λίγο τεχνικό υπόβαθρο. Ως αποτέλεσμα, οι χρήστες στο Shopify δεν έχουν μεγάλο πρόβλημα να δημιουργήσουν τα καταστήματά τους.  Στην ευκολία χρήσης, το Shopify κρατάει τα πρωτεία. Στη πραγματικότητα, όσον αφορά τις μεγάλες επιχειρήσεις, σπανίως ο ιδρυτής ή ο κάτοχος θα ασχοληθεί με τη διαχείριση της ηλεκτρονικής σελίδας εμπορίου. Σε μικρότερης κλίμακας καταστήματα, τότε παίζει το ρόλο της η ευκολία χρήσης. Στον επιχειρηματικό τομέα όμως, πάντα είναι καλό η παρέμβαση επαγγελματία, ανεξαρτήτως πόσο εύκολη ή όχι είναι μια πλατφόρμα. Δυνατότητες και λειτουργίες. Οι δύο αυτές δημοφιλείς πλατφόρμες προσφέρουν θεμελιώδεις λειτουργίες για την έναρξη και διατήρηση επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου.  Ακολουθούν μερικά παραδείγματα:  Όσον αφορά τους κωδικούς έκπτωσης και κουπονιών, η Magento επιτρέπει να δημιουργηθούν όσοι κωδικοί απαιτούνται. Αν και το Shopify παρέχει επίσης αυτή τη δυνατότητα, δεν περιλαμβάνεται στο βασικό σχέδιο.  Για τη διαχείριση αποθέματος, οι χρήστες του Magento μπορούν να ελέγχουν έναν απεριόριστο αριθμό αντικειμένων και προϊόντων. Το ίδιο παρέχεται και για τα καταστήματα Shopify εκτός από εκείνα που χρησιμοποιούν το βασικό πρόγραμμα στο οποίο που επιτρέπονται μόνο 25 είδη.  Όσον αφορά τη ναυτιλία, και οι δύο πλατφόρμες προσφέρουν ευέλικτες μεθόδους αποστολής και αυτοματοποιούν τον υπολογισμό των εξόδων αποστολής.  Στη ρύθμιση πολλών γλωσσών, μπορούν να προστεθούν όσες γλώσσες είναι επιθυμητό στα καταστήματα Magento. Για το Shopify από την άλλη, πρέπει να αναζητηθούν κάποιες εφαρμογές γλώσσας.  Ένα άλλο κοινό χαρακτηριστικό των καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου είναι το blogging, το οποίο είναι διαθέσιμο στο Shopify και μπορεί να προστεθεί στο Magento χρησιμοποιώντας μια δωρεάν ή επί πληρωμή επέκταση.  Οι τελευταίες βασικές λειτουργίες που παρέχονται και από τις δύο πλατφόρμες σχετίζονται με το SEO & το μάρκετινγκ. Στην πραγματικότητα, το Magento και το Shopify δίνουν παρόμοιες δυνατότητες SEO, όπως επεξεργασία meta-tags, meta titles, λέξεις-κλειδιά, κλειδιά URL, εναλλακτικό κείμενο κλπ., που βοηθούν στη βελτίωση της κατάταξης ιστοτόπων στο SERP. Αν και οριακά, η χρήση της Magento ως πλατφόρμα έναρξης και ανάπτυξης επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου, στον τομέα των λειτουργιών, υπερέχει. Οι δυνατότητες που παρέχει είναι σχεδόν απεριόριστες χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς. Σχεδιασμός και προσαρμογή. Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας είναι ένα από τα πιο κρίσιμα πράγματα που καθορίζουν την επιτυχία ενός καταστήματος. Υπάρχουν πολλά θέματα Magento και Shopify τα οποία μπορούν να επιλεγούν, τόσο δωρεάν όσο και επί πληρωμή. Γενικά, τα περισσότερα από τα πρότυπα είναι φιλικά προς κινητά, στα οποία θα παρουσιάζονται απρόσκοπτα, ανεξάρτητα από τις συσκευές που χρησιμοποιούν οι πελάτες. Δε μπορεί να γίνει άλλη παρέμβαση εκτός από την αλλαγή των βασικών χρωμάτων και στη γραμματοσειρά στα θέματα του Shopify. Από την άλλη πλευρά, η Magento είναι μια ευέλικτη και επεκτάσιμη πλατφόρμα, η οποία επιτρέπει να προσαρμοστεί και να δημιουργηθεί ένα εξαιρετικό οπτικά και μοναδικό σχέδιο βάση της δημιουργικότητας.  Όσον αφορά τον κώδικα, η Magento είναι ανοιχτού κώδικα ενώ το Shopify είναι ιδιόκτητο. Λόγω λοιπόν του ότι είναι ανοιχτού κώδικα, η Magento δίνει τη δυνατότητα να προσαρμοστεί ελεύθερα ο κώδικας για να ταιριάζει σε κάθε ανάγκη, ενώ είναι αδύνατο να τροποποιηθεί ο κώδικας του Shopify. Ως αποτέλεσμα, το Shopify είναι απλώς κατάλληλο για μικρές επιχειρήσεις που δέχονται απλούς ιστότοπους με κοινή εμφάνιση και αίσθηση. Αντιθέτως, η Magento μπορεί να καλύψει τις ανάγκες μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου που συχνά απαιτούν μοναδικά και πολύπλοκα καταστήματα. Σαφές προβάδισμα στον σχεδιασμό και τη προσαρμογή, αποκτά η Magento. Ξεκάθαρα επικρατεί η Magento στη προσαρμογή και τον σχεδιασμό ενός καταστήματος. Διαθέτει απεριόριστες εξατομικευμένες δυνατότητες στη κατασκευή, με ελάχιστους περιορισμούς. Έτσι, μπορεί να δημιουργηθεί ένα μοναδικό ηλεκτρονικό κατάστημα, πολύπλοκο και διαφορετικό σε εμφάνιση και […]

    Magento vs WooCommerce. Τι είναι καλύτερο για μια online επιχείρηση;

    Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μάχη όσον αφορά την επιλογή πλατφόρμας για μια online επιχείρηση. Καθώς εξελίσσονται όλο και περισσότερο οι απαιτήσεις του κοινού, η προσαρμοστικότητα μιας eCommerce σελίδας είναι πρωτεύον στόχος. Όμως, για την επιλογή της πλατφόρμας, πρέπει να κατανοηθούν πλήρως τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα τους. Magento vs WooCommerce. Ποια επικρατεί; Πλεονεκτήματα Magento. “Σε προηγούμενο άρθρο έγινε αναφορά για τα πλεονεκτήματα της δημιουργίας e-shop με τη συγκεκριμένη πλατφόρμα. “9 λόγοι για δημιουργία e-shop με Magento”. Αν και το κόστος τοποθετήθηκε στα πλεονεκτήματα τότε, για το στήσιμο μιας επικερδούς επιχείρησης στη πραγματικότητα, η Magento δεν συγκαταλέγεται στις φθηνές επιλογές.” Η δυναμική που κατέχει η κατασκευή μιας online επιχείρησης με βάση τη Magento, είναι εξαιρετική.  Παρέχει βελτιστοποίηση σε μηχανές αναζήτησης, που ανεβάζουν την επιχείρηση στις πρώτες θέσεις. Είναι φιλική προς τις κινητές συσκευές, που για την εποχή είναι υψίστης σημασίας. Η προσαρμοστικότητα της δε, με τα εξειδικευμένα modules που διαθέτει, προσφέρουν κορυφαία εμπειρία χρήστη και εξατομικευμένες δυνατότητες.  “Συγκεκριμένα για τα Magento modules, υπάρχει μεγαλύτερη ενημέρωση σε προηγούμενο άρθρο. Πόσο σημαντικά είναι τα Magento Modules;“ Δυνατότητα εξέλιξης και ανάπτυξης σε μελλοντικές ανάγκες, από τα κυριότερα πλεονεκτήματα της Magento. Η εμπιστοσύνη μεγάλων επιχειρήσεων παγκόσμιας δυναμικότητας και δράσης.  Προσαρμοστικότητα των APIs. Έτσι, η ανάγκη ενημέρωσης ενός ERP για παράδειγμα γίνεται αυτόματα όπως και η σύνδεση οποιοδήποτε άλλου προγράμματος που μπορεί να απαιτηθεί.  Επεξεργασία προϊόντων και εκτεταμένη αναζήτηση.  Τρόποι πληρωμής, αποστολής και υπολογισμός εξόδων. Η απόδοση της eCommerce σελίδας αγγίζει το βαθμό της τελειότητας, από χρόνους απόκρισης, ποιότητας περιεχομένου και επιλογές.   Η μεγάλη μάχη για τη κατασκευή e-shop. Μειονεκτήματα Magento. Ενώ πρόκειται για μια πλατφόρμα η οποία κερδίζει συνεχώς έδαφος, ο λόγος που τη κρατάει ακόμα προσγειωμένη ως επιλογή, είναι το κόστος. Όσον αφορά την επαγγελματική ανάπτυξη, εκτός του ότι απαιτεί γνώσεις προγραμματισμού, δεν ενδείκνυται για χρήση από μη έμπειρους χρήστες. Η επιλογή υποστήριξης από προγραμματιστή είναι επιβεβλημένη αν επιλεγεί η Magento. Το κόστος αυξάνεται επιπλέον, από τη χρήση των modules καθώς είναι ειδικευμένα για χρήση, αλλά και πιο αποδοτικά.  Η χρήση WooCommerce σε e-shops. Στην αντίπερα όχθη, το WooCommerce. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα προσφέρει ουσιαστικά αυτό που δεν μπορεί η Magento, αλλά αποδοτικά δεν μπορεί να τη φτάσει. Έτσι, στοχεύει στην ευκολία χρήσης και στο χαμηλό κόστος, για να γίνει η πιο επιλέξιμη πλατφόρμα για online επιχειρήσεις, κάτι που το καταφέρνει σε μεγάλο βαθμό. Η επέκταση της επιχείρησης γίνεται με επεκτάσεις (plugins). Χαμηλό κόστος ανάπτυξης, οι επεκτάσεις είναι επί το πλείστον δωρεάν. Τα θέματα της σελίδας είναι δωρεάν ή χαμηλού κόστους. Η διαχείριση μπορεί να γίνει από μη ειδικευμένο προσωπικό. Δεν απαιτούνται γνώσεις προγραμματισμού. Εύκολη διαχείριση προϊόντων. Ο επεξεργαστής πληρωμών επιτυγχάνεται απλώς με μια επέκταση. “Τα κύρια πλεονεκτήματα του WooCommerce, στοχεύουν κυρίως στο οικονομικό κομμάτι. Σίγουρα έχει δυνατότητες της σε αρκετούς άλλους τομείς, αλλά δεν μπορεί ποιοτικά να φτάσει τη Magento.”  Τα μειονεκτήματα χρήσης WooCommerce. To WooCommerce στοχεύει ξεκάθαρα σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Αν οι προτεραιότητες είναι ανάμεσα στην εύκολη διαχείριση, χαμηλό κόστος και προσωπική ενασχόληση τότε η επιλογή του WooCommerce είναι μονόδρομος. Όμως δεν μπορεί να υποστηρίξει την επεκτασιμότητα, την προσαρμοστικότητα και την ποιότητα κατασκευής που προσφέρει μια σελίδα Magento. “Η κύρια λειτουργία API είναι το Woocommerce API, δηλαδή ακόμα ένα plugin γι’αυτό το σκοπό. Ωστόσο, υπάρχουν πολλά προβλήματα με τα plugins, (ασυμβατότητες, μη έγκαιρες ενημερώσεις, διενέξεις κτλ). Αυτό για μια επιχείρηση μπορεί να είναι αρκετά κοστοβόρο και σοβαρό αν δεν έχει την κατάλληλη υποστήριξη από επαγγελματίες.”  Χρήση των διάφορων πλατφόρμων για online επιχειρήσεις. Η ασφάλεια που προσφέρουν οι δύο πλατφόρμες.  Η ασφάλεια της σελίδας μιας επιχείρησης είναι εξαιρετικός παράγοντας για την επιλογή της πλατφόρμας που θα κατασκευαστεί. Έτσι, πρέπει να συγκριθούν και σε αυτό το πεδίο Magento και WooCommerce, ώστε να κηρυχθεί ο αντίστοιχος νικητής.  WooCommerce. Το WooCommerce είναι μια ασφαλής πλατφόρμα για τη δημιουργία καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου. Παρέχει συνεχείς ενημερώσεις ασφαλείας στους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων και τους ειδοποιεί επίσης αν απαιτείται κάποια ενέργεια. Μαζί με αυτό, προσφέρει επίσης εξαιρετικές επεκτάσεις και δυνατότητες ασφαλείας για περαιτέρω ενίσχυση της ασφάλειας του καταστήματος. Magento. Η Magento είναι επίσης μια ασφαλής πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που παρέχει συνεχώς νέες ενημερώσεις κώδικα ασφαλείας. Επιπλέον, αναζητάει επίσης τρωτά σημεία και παρέχει ενημερώσεις ασφαλείας και για τις παλαιότερες υποστηριζόμενες εκδόσεις. Προσφέρει επίσης ενσωματωμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας και επεκτάσεις για περαιτέρω βελτίωση της ασφάλειας του καταστήματος. “Οι δύο πλατφόρμες είναι εξαιρετικά ασφαλείς και δεν διακρίνεται κάποια περισσότερο. Ίσως λόγω των επιπλέον επιλογών ασφαλείας να υπερέχει ελαφρώς η Magento, αλλά όχι σε τόσο αξιομνημόνευτο βαθμό.” Τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα WooCommerce και Magento. Τι χαρακτηρίζει αποκλειστικά τη κάθε πλατφόρμα. WooCommerce Το WooCommerce είναι ένα ισχυρό πρόσθετο για την πλατφόρμα WordPress. Προσφέρει όλες τις δυνατότητες που απαιτεί μια σελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου, διατηρώντας παράλληλα την ευκολία χρήσης της πλατφόρμας. Magento Η Magento είναι μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου προσαρμοσμένη σε επαγγελματίες ανάπτυξης ιστού από μεσαία έως μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα. Προσφέρει ένα από τα πιο στιβαρά σετ χαρακτηριστικών στον τομέα, γεγονός που τη καθιστά ιδανική για καταστήματα με υψηλές φιλοδοξίες. Η σύγκριση μεταξύ των δύο πλατφόρμων αρχίζει και σμιλεύεται, ξεκαθαρίζει η εικόνα για το ποια επικρατεί.  Μάχη σε επιμέρους τομείς. Πέραν από τους κύριους τομείς που επικεντρώνεται η κόντρα μεταξύ Magento και WooCommerce, υπάρχουν και οι επιμέρους κατηγορίες που μπορούν να συγκριθούν.  Και οι δύο πλατφόρμες δεν έχουν όριο στον αριθμό των προϊόντων στον ιστότοπο. Μπορούν να προστεθούν όσα προϊόντα απαιτούνται. Η Magento προσφέρει ισχυρή διαχείριση αποθεμάτων για μεγάλο και σύνθετο κατάλογο προϊόντων. Τεράστια διαχείριση παραγγελιών και πολλών καταστημάτων. Το B2B διαθέτει το Magento Commerce και το Magento Commerce Cloud. Το WooCommerce έχει αδύναμη διαχείριση αποθεμάτων για μεγάλο και περίπλοκο κατάλογο. Κακή αρχιτεκτονική βάσης δεδομένων για διαχείριση παραγγελιών σε μεγάλο όγκο. Απαιτείται πρόσθετο για διαχείριση πολλών καταστημάτων και λειτουργίες B2B. Δυνατότητα κουπονιών και ειδικών εκπτώσεων. Με τη Magento, ορίζονται προσφορές με ευελιξία για ομάδες πελατών και με βάση της τιμής καταλόγου ή τιμής καλαθιού αγορών. Ακόμη εφαρμόζονται πολλοί κωδικοί κουπονιών για μία παραγγελία. Το WooCommerce έχει επίσης αυτή τη δυνατότητα, αλλά είναι πολύ βασική και δεν καλύπτει τις ανάγκες και τους σκοπούς της πραγματικής χρήσης. Οι κωδικοί κουπονιών κάνουν διάκριση πεζών-κεφαλαίων και ορίζονται μόνο βάσει αναγνωριστικών προϊόντων. SEO δυνατότητες. Η Magento βρίσκεται στην κορυφή στον τομέα του […]

    Πόσο σημαντικά είναι τα Magento Modules;

    Για τη πλήρη κατανόηση όσον αφορά το πόσο σημαντικά είναι τα Magento Modules, θα πρέπει πρώτα να διευκρινιστεί ο συγκεκριμένος όρος.  Τα modules είναι μια λογική ομάδα (logical group) που διαθέτει μπλοκ, ελεγκτές, βοηθούς και μοντέλα τα οποία χρησιμοποιούνται και συσχετίζονται με μια συγκεκριμένη επιχειρηματική δραστηριότητα. Από τις πρώτες μόλις σειρές υπάρχει η αντίληψη για το πόσο μεγάλης σημασίας είναι η ύπαρξη των modules στην εξέλιξη της επιχείρησης και της ανάπτυξης δραστηριότητάς της. Για την βέλτιστη απόδοση, ένα module στοχεύει σε ένα μόνο χαρακτηριστικό (ειδικεύεται σε αυτό) και ως εκ τούτου, δεν σχετίζεται ή εξαρτάται από άλλα, παρά σε ελάχιστες περιπτώσεις. Η οπτική προσαρμογή στο Magento. Ουσιαστικά, το Magento προσαρμόζεται οπτικά σε δύο τομείς. Ο ένας είναι το θέμα (theme), το οποίο δίνει στο χρήστη την εμπειρία περιήγησης στην επιχειρηματική ή επαγγελματική σελίδα. Προσφέρει τα εργαλεία που χρειάζεται, τις πληροφορίες, σε ευανάγνωστο και πρακτικό σημείο και επηρεάζει στην ουσία τη βιτρίνα. Οι επεκτάσεις, παρέχουν επιχειρηματικές λειτουργίες και σκοπός τους είναι να παρέχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά προϊόντος ή υπηρεσιών, ανάλογα με το συγκεκριμένο επιχειρηματικό πεδίο δράσης. Από την οπτική γωνία τόσο των εμπόρων όσο και των προγραμματιστών των επεκτάσεων, τα modules είναι η κεντρική μονάδα του Adobe Commerce, Magento Open Source (Commerce Framework) και Magento Cloud. Η επιλογή της Magento πλατφόρμας για τη κατασκευής μιας online επιχείρησης, έχει πολλά οφέλη, τα οποία αναφέρθηκαν σε προηγούμενο άρθρο “9 λόγοι για δημιουργία e-shop με Magento”. Τα περιεχόμενα της επέκτασης. Μια μονάδα επέκτασης είναι ένας κατάλογος που περιέχει τα αρχεία PHP και XML (μπλοκ, ελεγκτές, βοηθούς, μοντέλα) που σχετίζονται με μια συγκεκριμένη επιχειρηματική δυνατότητα, όπως η αποστολή ενός προϊόντος για παράδειγμα ή επιλογή τρόπου πληρωμής. Συγκεκριμένα, μια επέκταση αποτελείται από το ακόλουθο λογισμικό:  Θέματα  Βιβλιοθήκες  Πακέτα γλωσσών Οι επεκτάσεις Magento είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για μια επιχείρηση. Σχεδιασμός και δημιουργία Magento modules. Για να δημιουργηθεί ένα e-Commerce Website, δεν αρκεί μόνο η επιλογή του κατάλληλου θέματος. Παρόλο που μπορεί να βρεθεί το ιδανικό, η λειτουργική δομή του εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ύπαρξη των επεκτάσεων. Στη πραγματικότητα όμως, δεν μπορούν να προσαρτηθούν έτσι απλά σε μια επιχειρηματική σελίδα.  Η χρήση της Magento δεν ενδείκνυται σε αρχάριους χρήστες, είναι πλατφόρμα που απευθύνεται σε επαγγελματίες και έμπειρους προγραμματιστές. Κατ επέκταση τα modules, πρέπει να διαχειρίζονται από εξειδικευμένους του χώρου. Μπορεί κανείς να αντιληφθεί πως η ύπαρξη των επεκτάσεων, κοστίζει. Κάθε μια, απευθύνεται και σε έναν αποκλειστικό τομέα και ειδικεύεται σε αυτόν. Γι’αυτό, πολλές επιχειρήσεις επιλέγουν μεταξύ των παρακάτω τρόπων για να διαχειριστούν τα δεδομένα: Αγορά επέκτασης που προσφέρει διάφορα εργαλεία προσαρμογής. Απόκτηση επί πληρωμή ενός θέματος τρίτου μέρους και χρήση του πίνακα ελέγχου για προσαρμογή σύμφωνα με τις ανάγκες. (Αυτό συνήθως απαιτεί εφαρμογή κώδικα). Δημιουργία ενός εξατομικευμένου module ή θέματος αναλόγως τις απαιτήσεις, χρησιμοποιώντας επαγγελματίες προγραμματιστές. Όσον αφορά τα Magento modules συγκεκριμένα, υπάρχουν διαθέσιμες επιλογές εξατομίκευσης τόσο front-end όσο και back-end.  Σε τι είναι χρήσιμες οι επεκτάσεις Magento; Κυρίως για να εξοικονομηθεί επιπλέον κόστος ανάπτυξης και χρόνος για την κατασκευή ενός νέου module. Υπάρχουν διαθέσιμες επεκτάσεις Magento, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να επεκταθεί η λειτουργικότητα ενός καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου. Η χρήση των επεκτάσεων όχι μόνο θα επιταχύνουν την κάθε εργασία αλλά βελτιώνουν και την αποτελεσματικότητα του backend (του βασικού κορμού). Βοηθούν στην επέκταση επιπλέον λειτουργικότητας σε ένα κατάστημα Magento. Διαχείριση στις πωλήσεις, επεξεργασία μαζικών παραγγελιών, διευκόλυνση στη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς ή εφαρμογής μάρκετινγκ και πολλά άλλα, μπορούν να εφαρμοστούν κατ απαίτηση των επιχειρήσεων.  Κάθε επέκταση στοχεύει σε διαφορετικό πεδίο και χρησιμοποιείται για συγκεκριμένο σκοπό. Οι σωστές και οι λάθος κινήσεις που αφορούν τα modules. Προτού εφαρμοστούν τα modules σε ένα κατάστημα Magento, υπάρχει ο διαχωρισμός (ξεκάθαρος πλέον) των σωστών και λάθος κινήσεων που μπορούν να ακολουθηθούν. Σωστές κινήσεις: Δημιουργία μιας λίστας με τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται στις επεκτάσεις Magento 2. Δημιουργία ενός προϋπολογισμού. Επιβεβαίωση ότι η έκδοση Magento (που ήδη χρησιμοποιείται από τον ενδιαφερόμενο) είναι συμβατή με τις επεκτάσεις Magento 2. Επιβεβαίωση ότι εξακολουθούν να υποστηρίζονται από προγραμματιστές και ανάθεση έργου σε επαγγελματίες. Λάθος κινήσεις: Επιλογή επεκτάσεων Magento που δεν υποστηρίζονται πλέον από προγραμματιστές. Λήψη επεκτάσεων που είναι εκτός προϋπολογισμού. Λήψη επεκτάσεων με κακές κριτικές. Απόκτηση κάποιας με λειτουργίες μη συμβατές. Απόκτηση από μη αξιόπιστες πηγές. Κριτήρια για την επιλογή επεκτάσεων Magento. Η εγκατάσταση μιας νέας επέκτασης στο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου Magento, πρέπει να επιβεβαιωθεί ότι είναι ασφαλής. Πολλές συνοδεύονται από κακόβουλο λογισμικό και αυτό μπορεί να παρεμποδίσει την απόδοση ενός καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου.  Επιλογή επεκτάσεων Magento 2 από πιστοποιημένους προγραμματιστές Magento είτε από συνεργάτες Magento. Η επιλογή από ιστότοπο τρίτου μέρους, θα πρέπει να υποστηρίζεται από προγραμματιστές με πιστοποίηση Magento.  Πρέπει να βεβαιωθεί ότι βρίσκεται υπό ενεργή ανάπτυξη, ώστε όταν χρειαστεί υποστήριξη από τους προγραμματιστές για οποιοδήποτε ζήτημα, να μπορεί να ληφθεί άμεσα. Για παράδειγμα, στο Fixit.gr υπάρχει μια ομάδα προγραμματιστών για επεκτάσεις Magento που προσφέρουν βελτιώσεις επιχειρήσεων. Αναπτύσσονται ακόμα και οι πιο δύσκολες υλοποιήσιμες, όπως τραπεζικές επεκτάσεις. Τέλος, η διαθέσιμη υποστήριξη είναι 24/7. Οι επεκτάσεις προσφέρουν ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη μετατροπή της ηλεκτρονικής επιχείρησης εμπορίου σε μεγάλη πηγή εισοδήματος. Αυτό γίνεται μόνο χρησιμοποιώντας τον κατάλληλο τύπο επεκτάσεων για τη βελτίωση της παραγωγικότητάς, αλλά και για λόγους εύκολης διαχείρισης.

    370
    Zufriedene Kunden
    10
    Langjährige Erfahrung
    300
    Fertiggestellte Projekte