Home

Home

Welcome to fixit!
Master at handling
website issues.

We Specialize in
Magento E-commerce

Το Magento προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα εργαλείων ώστε να καλύπτει πλήρως όλα τα
ζητήματα σχετικά με την εμφάνιση και τη λειτουργικότητα του site σας και να προσφέρει στους
πελάτες σας μια εξαιρετική εμπειρία αγορών.

We offer
Internet
Services

Παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες φτιαγμένες για τις δικές σας ανάγκες.
Δείτε αναλυτικά τι μπορούμε να κάνουμε για εσάς.

Latest Projects

brick-12
vitayou-12
rentaway-12
MVG-12
iseamore-12
fos-12

Latest Blogs

Ξεκλειδώνοντας την ανάπτυξη με το Shopify Plus: Ο απόλυτος οδηγός για το 2024.

Κατανόηση του Shopify Plus. Τι είναι το Shopify Plus; Η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify Plus έχει δημιουργηθεί για να υποστηρίξει την ανάπτυξη μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων. Αυτή η πλατφόρμα υποστηρίζει τους χρήστες με λειτουργίες αυτοματοποίησης και προγραμματισμού, βελτιώνοντας τη διαχείριση του εκρηκτικού όγκου πωλήσεων και προωθώντας τη λειτουργική αποδοτικότητα. Πολυάριθμες λειτουργίες διαφοροποιούν το Shopify Plus από το βασικό Shopify. Αυτές περιλαμβάνουν: Διαχείριση πολλαπλών καταστημάτων Πρόσβαση σε αποκλειστικά προγράμματα υποστήριξης Απεριόριστοι λογαριασμοί προσωπικού Ενσωμάτωση με πλατφόρμα χονδρικής Προσαρμογή των διαδικασιών πληρωμής Διευρυμένες ενσωματώσεις API Πρόσβαση σε ειδικές εφαρμογές Αξιοποίηση προηγμένων αναλυτικών στοιχείων Με το Shopify Plus, διευκολύνεται η διαχείριση έως και εννέα καταστημάτων επέκτασης, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να κλιμακώνονται σε παγκόσμιο επίπεδο και να επιβλέπουν αποτελεσματικά διαφορετικές φυσικές τοποθεσίες. Παρέχεται μια ολοκληρωμένη σουίτα προηγμένων χαρακτηριστικών που είναι απαραίτητα για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου που επιδιώκουν μοναδικές και προσαρμοσμένες εμπειρίες πελατών.   Shopify Plus Τιμολόγηση. Το τυπικό μηνιαίο κόστος του Shopify Plus ανέρχεται σε 2.000 δολαρία, ως βασικό πλάνο. Μεγαλύτερος όγκος πωλήσεων ή περίπλοκες επιχειρηματικές ανάγκες ενδέχεται να συνεπάγονται πρόσθετες μεταβλητές χρεώσεις. Υπάρχει σημαντική διαφορά στην τιμή μεταξύ του τυπικού Shopify και του Shopify Plus. Με την υπέρβαση ενός μηνιαίου εισοδήματος από πωλήσεις 800.000 δολαρίων, εφαρμόζεται ένα μοντέλο με βάση τα έσοδα, αφαιρώντας το 0,25% της αξίας των πωλήσεων, με ανώτατο όριο τα 40.000 δολάρια. Πρόσθετες χρεώσεις σχετίζονται με τη μη χρήση του Shopify Payments και οι χρεώσεις αυτές εξαρτώνται από τις ιδιαιτερότητες της επιχείρησης. Συνιστάται η συζήτηση αυτών των λεπτομερειών με έναν εμπειρογνώμονα του Shopify Plus πριν από τη δέσμευση για την υπηρεσία. Τα 2.000 δολάρια ανά μήνα θα πρέπει να θεωρούνται ως το ελάχιστο έξοδο. Σχετικά άρθρα: 15 συμβουλές Shopify για επιτυχία το 2024 Οφέλη Shopify Plus. Προηγμένη προσαρμογή και επεκτασιμότητα. Το Shopify Plus προσφέρει σημαντική ευελιξία στην προσαρμογή των θεμάτων, των εμπειριών πληρωμής, των σελίδων με σφάλμα 404 και του branding. Οι τροποποιήσεις στους υποκείμενους κωδικούς των καταστημάτων επιτρέπονται για τους εμπόρους που λειτουργούν στο Shopify Plus. Αυτό το επίπεδο ευελιξίας δίνει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών επιχειρήσεων να επιμεληθούν ένα βελτιωμένο περιβάλλον αγορών, οδηγώντας σε αυξημένες μετατροπές και αύξηση των εσόδων. Επιδόσεις και αξιοπιστία επιχειρηματικού επιπέδου. Μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου επιχειρηματικού επιπέδου πρέπει να είναι εξοπλισμένη με υποδομή ικανή να φιλοξενήσει μια εκθετικά αυξανόμενη πελατειακή βάση, αυξημένη επισκεψιμότητα και ξαφνικές εξάρσεις στις πωλήσεις. Το Shopify Plus έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίζει αυτές τις προκλήσεις με μια ανθεκτική υποδομή που βασίζεται στο cloud. Το Shopify Plus επιτυγχάνει εντυπωσιακό χρόνο διαθεσιμότητας 99,99%, επεξεργαζόμενο χιλιάδες συναλλαγές ανά λεπτό χωρίς να επηρεάζει τη συνολική απόδοση του καταστήματος. Πωλήσεις σε πολλαπλά νομίσματα και παγκόσμια επέκταση. Η υποστήριξη πολλαπλών νομισμάτων αναδεικνύεται σε κρίσιμο χαρακτηριστικό για τις επιχειρήσεις που πωλούν προϊόντα σε παγκόσμιο επίπεδο. Κατά την είσοδο ενός πελάτη στον ιστότοπο, το τοπικό του νόμισμα διακρίνεται αυτόματα και παρουσιάζεται ως η προεπιλεγμένη επιλογή για τις αγορές του, ενισχύοντας την αίσθηση ασφάλειας και εξαλείφοντας την ανάγκη πληρωμής τελών συναλλαγής στο εξωτερικό. Προηγμένα εργαλεία αυτοματοποίησης και ροής εργασιών. Το Shopify Flow, ένα χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει από το Shopify Plus, αποδεικνύεται ιδιαίτερα επωφελές για καταστήματα μεγάλης κλίμακας. Επιτρέπει την αυτοματοποίηση των ροών εργασίας εντός του καταστήματος χωρίς την ανάγκη κωδικοποίησης. Τα παραδείγματα αυτοματοποίησης περιλαμβάνουν: Απόκρυψη προϊόντων που έχουν εξαντληθεί Αυτόματη αναπλήρωση προμηθειών Εντοπισμός παραγγελιών υψηλού κινδύνου για τον μετριασμό της απάτης Προσφορά ανταμοιβών σε πελάτες που ξοδεύουν πολλά χρήματα Αφιερωμένη υποστήριξη και στρατηγική καθοδήγηση. Το Shopify Plus προσφέρει έναν αποκλειστικό διαχειριστή λογαριασμού που είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, βοηθώντας σε οποιαδήποτε ζητήματα ή ερωτήσεις. Το πρόγραμμα Merchant Success και το πρόγραμμα Shopify Partners παρέχουν πρόσθετη υποστήριξη, ενώ η Ακαδημία Shopify Plus προσφέρει πλούσιο περιεχόμενο σχετικά με διάφορες στρατηγικές και τακτικές ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω μαθημάτων αυτοελέγχου. Σχετικά άρθρα: WooCommerce Vs Shopify (Σύγκριση 2023) Χαμηλότερα τέλη συναλλαγών.   Για τις επιχειρήσεις Shopify Plus, οι χρεώσεις συναλλαγών μειώνονται στο 0,15% ανά συναλλαγή, σε σύγκριση με τα ποσοστά που κυμαίνονται μεταξύ 0,5% και 2% για τους συνδρομητές άλλων προγραμμάτων. Απεριόριστο εύρος ζώνης. Το Shopify Plus διαθέτει απεριόριστο εύρος ζώνης, διαχειρίζεται έως και 500.000 επισκέψεις ανά λεπτό και διευκολύνει έως και 6.000 ταμεία ανά λεπτό, εξασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργία των ηλεκτρονικών καταστημάτων ακόμη και σε ώρες αιχμής. Απεριόριστοι λογαριασμοί προσωπικού. Οι απεριόριστοι λογαριασμοί προσωπικού που προσφέρονται από το Shopify Plus είναι απαραίτητοι για τις ταχέως αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις, επιτρέποντας την ταχεία ένταξη των μελών του προσωπικού χωρίς προβλήματα. Ένα ευρύτερο κοινό. Η ενσωμάτωση με ποικίλα κανάλια πωλήσεων και μάρκετινγκ διευκολύνεται από το Shopify Plus, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να στοχεύουν αποτελεσματικά σε ένα ευρύτερο κοινό, να εξορθολογίζουν τις λειτουργίες backend και να βελτιστοποιούν την απόδοση των πωλήσεων. Προστασία απάτης Shopify Plus.   Το Shopify Plus προσφέρει ισχυρά μέτρα προστασίας από την απάτη, επιτρέποντας τη δημιουργία ροών εργασίας που αποσκοπούν στον άμεσο εντοπισμό και τη διακοπή ύποπτων συναλλαγών. Shopify Plus POS. Το Shopify Plus POS ενσωματώνει τα ηλεκτρονικά και τα φυσικά καταστήματα, συγχρονίζοντας τα με τις ίδιες βάσεις δεδομένων και τα ίδια συστήματα διαχείρισης αποθεμάτων, διευκολύνοντας την ομαλότερη μετάβαση από τις ηλεκτρονικές στις φυσικές λειτουργίες λιανικής πώλησης. Πότε πρέπει να γίνει αναβάθμιση σε Shopify Plus; Οι εκτιμήσεις για την αναβάθμιση σε Shopify Plus περιλαμβάνουν τα έσοδα, τις απαιτήσεις προσαρμογής και τον τύπο της επιχείρησης. Οι έμποροι με υψηλά έσοδα, οι επιχειρήσεις που χρειάζονται εκτεταμένη παραμετροποίηση και οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται τόσο στον τομέα B2B όσο και στον τομέα direct-to-consumer είναι ιδανικοί υποψήφιοι για το Shopify Plus. Σχετικά άρθρα: Magento Vs Shopify. Η μεγάλη eCommerce μάχη. Συμπέρασμα. Το Shopify Plus αλλάζει τα δεδομένα για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Παρέχονται προηγμένες δυνατότητες προσαρμογής, επιδόσεις επιχειρηματικού επιπέδου και εξειδικευμένη υποστήριξη, προσφέροντας τα εργαλεία και τους πόρους που είναι απαραίτητοι για να ευδοκιμήσουν στο σημερινό ανταγωνιστικό τοπίο. Είτε επιδιώκεται παγκόσμια επέκταση, αυτοματοποίηση ροής εργασιών ή βελτιωμένη εμπειρία πελατών, το Shopify Plus προσφέρει μια προσαρμοσμένη λύση.

Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου

Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου: Οι τάσεις το 2024. Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι πλέον κυρίαρχο για τους ανθρώπους όλων των ηλικιών. Από βιβλία μέχρι ρούχα και είδη παντοπωλείου, σχεδόν τα πάντα μπορούν να παραδοθούν στον χώρο του πελάτη, συχνά την ίδια ημέρα που πατιέται το κουμπί «παραγγελία» σε έναν επιτραπέζιο υπολογιστή ή ένα smartphone. Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει δημιουργήσει ένα ισότιμο πεδίο ανταγωνισμού για τις μάρκες με επιχειρηματικά μοντέλα που στοχεύουν απευθείας στον καταναλωτή που μπορούν να προσφέρουν μια εξαιρετική διαδικτυακή εμπειρία. Ωστόσο, ακόμη και οι εταιρείες που γεννήθηκαν σε έναν πολυκαναλικό κόσμο πρέπει να παραμείνουν ένα βήμα μπροστά από τις τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου για να διασφαλίσουν την ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών και του ανταγωνισμού.   Αυξημένη επικράτηση της φωνητικής αναζήτησης. Οι φωνητικοί βοηθοί στα τηλέφωνα, στους έξυπνους οικιακούς βοηθούς, ακόμη και στα τηλεχειριστήρια της τηλεόρασης έχουν εξελιχθεί σημαντικά. Η δημοτικότητα της φωνητικής αναζήτησης αυξάνεται, επηρεάζοντας άμεσα τα αποτελέσματα αναζήτησης και τα αποτελέσματα των αγορών. Οι αλλαγές στην αναζήτηση πρέπει να παρακολουθούνται από τους πωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου για τη βελτιστοποίηση των μελλοντικών πωλήσεων. Στο ελάχιστο, οι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να βελτιστοποιηθούν για φωνητική αναζήτηση μέσω κινητού τηλεφώνου, δίνοντας προτεραιότητα στις πληροφορίες που ζητούν οι άνθρωποι, όπως η ιστοσελίδα και η φυσική διεύθυνση, ο αριθμός επικοινωνίας και το ωράριο λειτουργίας. Upselling και Cross-Selling με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. Οι αγοραστικές συνήθειες προβλέπονται από την τεχνητή νοημοσύνη (AI) και τη μηχανική μάθηση (ML) με βάση το ιστορικό περιήγησης και αγορών. Η προσαρμογή ενός ιστότοπου για κάθε μοναδικό επισκέπτη, ένα έργο που δε θα μπορούσε να επιτύχει κανένας ανθρώπινος εγκέφαλος, είναι δυνατή με την AI. Αν και η πραγματική AI απαιτεί σημαντικό όγκο δεδομένων, ορισμένα συστήματα ERP και CRM περιλαμβάνουν χαρακτηριστικά μηχανικής μάθησης για να βοηθήσουν στις cross-selling και τις upselling πωλήσεις. Πρόσθετες επιλογές πληρωμής.   Η αποδοχή πληρωμών μόνο μέσω επιταγής ή πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας είναι πλέον ξεπερασμένη. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να εξετάζουν νέες επιλογές. Εργαλεία που επιτρέπουν στους καταναλωτές να αγοράζουν με πρόγραμμα δόσεων χωρίς επιπλέον χρεώσεις χρησιμοποιούνται πλέον από πολλούς διαδικτυακούς λιανοπωλητές. Θα πρέπει να διασφαλιστεί μια γρήγορη και εύκολη διαδικασία πληρωμής, ώστε όταν οι πελάτες είναι έτοιμοι να αγοράσουν, η διαδικασία να είναι απρόσκοπτη. Επαυξημένη Πραγματικότητα για την οπτικοποίηση αγορών.   Οι εικασίες σχετικά με την εμφάνιση των νέων επίπλων στα σαλόνια εξαλείφονται με την επαυξημένη πραγματικότητα (AR). Η τεχνολογία αυτή επιτρέπει την προβολή ζωντανού βίντεο ενός δωματίου με νέες προσθήκες με τη χρήση ενός τηλεφώνου ή φορητού υπολογιστή. Η ίδια τεχνολογία εφαρμόζεται σε έργα τέχνης, δάπεδα και πολλά είδη ένδυσης. Ενθαρρύνεται η ενεργή προσθήκη της AR από τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, ώστε οι πελάτες να μπορούν να «δοκιμάσουν» εικονικά ένα προϊόν. Σχετικά άρθρα: Ενσωμάτωση του Magento με το AI για Advanced Data Analytics και Insights Αύξηση των μοντέλων συνδρομής. Η αφοσίωση των πελατών αυξάνεται μέσω των συνδρομητικών μοντέλων, οδηγώντας σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Τα επιτυχημένα διαδικτυακά μοντέλα συνδρομής έχουν ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις να βρουν νέους τρόπους για να μετατρέψουν προϊόντα και υπηρεσίες σε συνδρομές. Η επιτυχία στα συνδρομητικά μοντέλα απαιτεί μακροπρόθεσμο στόχο και προσοχή στα οικονομικά της επιχείρησης. Εστίαση στη βιωσιμότητα. Οι «ανανεώσιμες» και οι «βιώσιμες» είναι σημαντικές τάσεις που καθοδηγούνται από τους καταναλωτές και τις κυβερνήσεις. Γίνεται στροφή προς τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τις βιώσιμες πρακτικές και τη μακροπρόθεσμη σκέψη προς αυτή την κατεύθυνση.  Πολυκαναλική υποστήριξη πελατών.   Διάφορες μέθοδοι επικοινωνίας για την εξυπηρέτηση πελατών προτιμώνται από διαφορετικούς πελάτες, όπως ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικές κλήσεις, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μηνύματα. Τα εργαλεία chatbot μπορούν να ελαφρύνουν το φόρτο εργασίας της εξυπηρέτησης πελατών, να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών και να αποτελέσουν μέρος μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας αγοράς. Ενισχυμένος σχεδιασμός διανομής και εκπλήρωσης. Η γρήγορη παράδοση των αγορών αποτελεί απαίτηση των πελατών. Εάν οι εκτιμήσεις παράδοσης είναι πολύ αργές, οι πελάτες μπορεί να προτιμήσουν άλλο κατάστημα για τις αγορές τους. Οι μεγάλες αλλαγές και τα κέρδη οδηγούνται από τα πολυεπίπεδα μοντέλα διανομής, τις υπερβελτιστοποιημένες αλυσίδες εφοδιασμού και την εκπλήρωση των παραγγελιών άμεσα. Απρόσκοπτες online αγορές. Οι απευθείας αγορές από ιστότοπους μπορεί να μην πραγματοποιούνται πάντα. Πολλά κανάλια ηλεκτρονικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, επιτρέπουν αγορές. Εφαρμογές μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram επιτρέπουν αγορές χωρίς να βγαίνουν οι πελάτες από την εφαρμογή, καθιστώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ένα έξυπνο μέρος για πραγματοποίηση πωλήσεων. Σχετικά άρθρα: 12 Συμβουλές για αύξηση επισκεψιμότητας του ιστότοπου από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Εξατομικευμένο μάρκετινγκ και προϊόντα. Οι πελάτες αναμένουν μια απρόσκοπτη πολυκαναλική εμπειρία, που απαιτεί εξατομίκευση. Η μηχανική εκμάθηση, τα έξυπνα χαρακτηριστικά του ιστότοπου και οι τεχνολογίες παρακολούθησης στο διαδίκτυο επιτρέπουν εξαιρετικά προσαρμοσμένες και εξατομικευμένες εμπειρίες. Η εξατομίκευση προϊόντων μαζικής κλίμακας ενισχύει περαιτέρω τις ευκαιρίες πωλήσεων. Εξαιρετικά βελτιστοποιημένοι ιστότοποι για τη μεγιστοποίηση των μετατροπών. Η σύγχρονη τεχνολογία του διαδικτύου επιτρέπει τη διεξαγωγή δοκιμών Α-Β για τον προσδιορισμό των εκδόσεων ιστοσελίδων με τις καλύτερες επιδόσεις. Η συνεχής βελτιστοποίηση κάθε τμήματος ενός ιστότοπου διευκολύνεται από τις γνώσεις που προκύπτουν από τις δοκιμές Α-Β. Μικρές αλλαγές στη γραμματοσειρά, το χρώμα, τη διάταξη, το μέγεθος και την ταχύτητα φόρτωσης μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τις πωλήσεις. Πρόσθετος διαδικτυακός ανταγωνισμός διαφήμισης. Η αυξημένη διαφήμιση ηλεκτρονικών καταστημάτων οφείλεται στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αναμένεται ανταγωνισμός και υψηλότερες τιμές αποθεμάτων διαδικτυακής διαφήμισης. Θα πρέπει να αναμένεται υψηλότερο κόστος για δημοφιλείς όρους αναζήτησης με λέξεις-κλειδιά και διαφημίσεις καταχώρισης προϊόντων για κοινά είδη. Σχετικά άρθρα: Magento 2 & WooCommerce Tik Tok Pixel Άμεση ανάλυση και μηχανική μάθηση για τη βελτιστοποίηση των πωλήσεων. Τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από εργαλεία ανάλυσης και πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου παρέχουν πλέον ζωντανά αποτελέσματα. Είναι διαθέσιμα άμεσα δεδομένα σχετικά με τις αλληλεπιδράσεις των πελατών με ιστότοπους ή διαδικτυακές διαφημίσεις. Σε συνδυασμό με τη μηχανική μάθηση, τα δεδομένα αυτά βελτιστοποιούν τις πωλήσεις ελαχιστοποιώντας τα ποσοστά αναπήδησης και την εγκατάλειψη καλαθιού. Αλλαγές στις προτιμήσεις απορρήτου των καταναλωτών Οι νόμοι για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στο διαδίκτυο στην Ευρωπαϊκή Ένωση και την Καλιφόρνια περιορίζουν τις επιλογές παρακολούθησης και χειρισμού δεδομένων των επιχειρήσεων. Η συμμόρφωση με αυτούς τους νόμους είναι απαραίτητη για την αποφυγή νομικών ζητημάτων. Η διαφάνεια στις πρακτικές απορρήτου των δεδομένων δημιουργεί εμπιστοσύνη στους διαδικτυακούς πελάτες. Οι επιχειρήσεις που απευθύνονται απευθείας προς […]

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare