Home

Home

Welcome to fixit!
Master at handling
website issues.

We Specialize in
Magento E-commerce

Το Magento προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα εργαλείων ώστε να καλύπτει πλήρως όλα τα
ζητήματα σχετικά με την εμφάνιση και τη λειτουργικότητα του site σας και να προσφέρει στους
πελάτες σας μια εξαιρετική εμπειρία αγορών.

We offer
Internet
Services

Παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες φτιαγμένες για τις δικές σας ανάγκες.
Δείτε αναλυτικά τι μπορούμε να κάνουμε για εσάς.

Latest Projects

brick-12
vitayou-12
rentaway-12
MVG-12
iseamore-12
fos-12

Latest Blogs

Πρόσθεση βίντεο προϊόντων στο Magento 2

Τα βίντεο προϊόντων είναι μια εξαιρετική μορφή μάρκετινγκ. Είναι το τέλειο μέσο για την επίδειξη και τη λεπτομερή παρουσίαση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας με πολλούς τρόπους. Επιπλέον, παρέχουν στους υποψήφιους πελάτες αυτά που θέλουν να γνωρίζουν πριν αγοράσουν το προϊόν Magento 2 όπως πληροφορίες σύγκρισης, λεπτομέρειες και αποδείξεις ποιότητας. Οι έμποροι που επιθυμούν να πουλήσουν τα προϊόντα τους στο διαδίκτυο, πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο να προσθέουν βίντεο προϊόντων ώστε να αυξηθούν οι πωλήσεις τους. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους το ηλεκτρονικό εμπόριο χρειάζεται βίντεο προϊόντων. Μερικοί από αυτούς παρατίθενται παρακάτω: Για αύξηση πωλήσεων. Ένα πράγμα που πολλοί πωλητές ξεχνούν είναι ότι τα βίντεο είναι ένας τύπος περιεχομένου. Για παράδειγμα, το περιεχόμενο άρθρων μπορεί να γίνει δημοφιλή λόγω της ποιότητας του. Τα βίντεο δεν διαφέρουν καθόλου σε αυτόν το τομέα. Έτσι, πρέπει να είναι φτιαγμένα ώστε να παράγουν τα αποτελέσματα που απαιτούνται για να τραβήξουν την προσοχή των περισσότερων θεατών. Διαφορετικά, θα σταματήσουν να τα παρακολουθούν με αποτέλεσμα να μην έχουν ανταπόκριση και τελικά να μην σημειώνουν πωλήσεις. Ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης που θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις για να αποκτήσει περισσότερους πελάτες καλό είναι να σκεφτεί πως ίσως η δημιουργία βίντεο θα κάνει το κοινό να ενδιαφερθεί για τα προϊόντα του.  Όταν πρόκειται για επιλογή πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, καλό είναι να ελεχθούν τα οφέλη που παρέχει η κάθεμια, ώστε να προσαρμοστεί στις ανάγκες του κατόχου καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου. Ένα άρθρο που αναλύει τις δύο καλύτερες (για τους δικούς της λόγους η κάθεμια) μπορεί να βρεθεί παρακάτω: Magento vs WooCommerce. Τι είναι καλύτερο για μια online επιχείρηση; Οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας. Το περιεχόμενο βίντεο δεν είναι απλώς μια μορφή μέσων που οι άνθρωποι μοιράζονται στο διαδίκτυο. Αντίθετα, είναι μια μορφή επικοινωνίας. Ως εκ τούτου, πρέπει να αντιμετωπίζεται με τη μέγιστη δυνατή προσοχή, δεδομένου ότι είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας με τους πελάτες ή τους εν δυνάμει πελάτες. Επιπλέον, το περιεχόμενο βίντεο είναι επίσης πολύ αποτελεσματικό για τη διατήρηση των πελατών μακροπρόθεσμα, γεγονός που το καθιστά ιδανικό για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που επιθυμούν να οικοδομήσουν διαρκείς σχέσεις με τους πελάτες ή τους υποψήφιους πελάτες τους σε συνεχή βάση. Η προσθήκη βίντεο προϊόντων θα αυξήσει τις πωλήσεις. Σύνδεση και επικοινωνία με τους πελάτες. Το περιεχόμενο βίντεο δεν περιορίζεται μόνο στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εκτενώς σε άλλες μορφές μάρκετινγκ και διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου ή μέσω αποστολής μέιλ. Ως αποτέλεσμα, το μάρκετινγκ βίντεο γίνεται όλο και πιο δημοφιλές κάθε μέρα καθώς είναι ένας τρόπος επικοινωνίας του πελάτη με το προϊόν και την επιχείρηση. Το βίντεο είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες. Μπορεί επίσης να παρέχει πληροφορίες σχετικά με το προϊόν που μπορεί να θέλουν ή να χρειάζονται. Εάν έχει επιλεγεί η πλατφόρμα Magento για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης, καλό είναι πάντα να αναλογιστεί κανείς την ασφάλεια για το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου και πως μπορεί να το προστατεύσει. Παρακάτω μπορεί να βρεθεί ένα άρθρο που θα βοηθήσει να εντοπιστούν τυχόν προβλήματα ασφάλειας στο Magento 2: Είναι Ασφαλές το Magento ; Πιο γρήγορες πωλήσεις από τα βίντεο προϊόντα. Οι άνθρωποι μπορούν να αγοράσουν οποιοδήποτε προϊόν που βλέπουν στο διαδίκτυο, αλλά θέλουν κάτι που λειτουργεί καλύτερα και ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. Το περιεχόμενο βίντεο είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο για να κάνει τους πελάτες να ενδιαφερθούν για τα προϊόντα καθώς μπορούν να ελέγξουν άμεσα τη χρήση τους και τα οφέλη. Μπορούν να δουν πώς λειτουργεί ένα προϊόν στην πραγματικότητα, οπότε μπορούν να το αναζητήσουν στο διαδίκτυο και να το αγοράσουν, πεπεισμένοι ότι θα λειτουργήσει όπως στο βίντεο. Πρόσθεση βίντεο προϊόντων στο Magento 2. Η προσθήκη βίντεο προϊόντων στο Magento 2 δεν είναι καθόλου δύσκολη. Γίνεται εύκολα για τα υπάχοντα προϊόντα με λίγη προσαρμογή και εργασία. Ωστόσο πάντα προτείνεται η συμβολή ενός πιστοποιημένου προγραμματιστή Magento, ο οποίος γνωρίζει την διαδικασία, τις πιθανές δυσλειτουργίες καθώς και την επίλυση τυχόν προβλημάτων. Η εγκατάσταση γίνεται από την ενότητα Videos Module, η οποία βοηθάει να προστεθούν βίντεο για τα προϊόντα που απαιτείται να προωθηθούν περισσότερο. Η ενότητα βίντεο προϊόντων Magento 2 επιτρέπει να προστεθούν αρχεία βίντεο HTML5 και Flash απευθείας από τον πίνακα διαχείρισης. Συμβουλή για τα βίντεο προϊόντα στο Magento 2. Το ενδιαφέρον των πελατών για ένα προϊόν θα αυξηθεί αν προστεθεί ένα βίντεο προϊόντος. Πρώτα, όμως, πρέπει να επιλεγεί το σωστό βίντεο. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, το περιεχόμενο του βίντεο πρέπει να είναι ελκυστικό, ώστε ο θεατής να το παρακολουθήσει. Αυτό σημαίνει ότι τα βίντεο δεν θα πρέπει να έχουν διάρκεια 4-5 λεπτών, κάνοντας τους θεατές να χάνουν εύκολα το ενδιαφέρον τους. Η ιδανική διάρκεια ενός βίντεο για προϊόν είναι 2 με 5 λεπτά, αρκεί να μπορεί να διατηρήσει το ενδιαφέρον ενεργό για τους θεατές για αυτό το διάστημα. Το Magento στηρίζει τη χρήση του σε μεγάλο βαθμό στα Modules. Περισσότερες πληροφορίες για αυτά και πως μπορούν να βοηθήσουν μια επιχείρηση να επιτύχει μεγαλύτερους στόχους, μπορούν να βρεθούν σε ένα πρόσφατο άρθρο: Πόσο σημαντικά είναι τα Magento Modules; Η σύνδεση και οι δυνατοί δεσμοί με τους πελάτες, θα τους κάνει να επιστρέψουν στο κατάστημα Συμπεράσματα. Τα βίντεο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσουν αγοραστές. Με τη χρήση βίντεο μπορεί να δημιουργηθεί μια συναισθηματική σύνδεση με τους πελάτες ή τους εν δυνάμει πελάτες, αυξάνοντας έτσι παράλληλα τις πωλήσεις ενός ή περισσοτέρων προϊόντων. Η δημιουργία βίντεο προϊόντος Magento 2 δεν είναι τόσο δύσκολη ωστόσο καλό είναι να συμβάλει ένας επαγγελματίας του χώρου. Τέλος, το περιεχόμενο του βίντεο πρέπει να είναι ελκυστικό και ενδιαφέρον για τους θεατές, ώστε να το παρακολουθήσουν και να επιστρέψουν για να ελέγξουν ξανά τις σελίδες των προϊόντων με τη πρώτη ευκαιρία.

Τι ενέργειες πρέπει να κάνει ένα θύμα επίθεσης χάκερ στο WordPress

Το WordPress, είναι μια πλατφόρμα κατασκευής ιστοσελίδων ή με τη κατάλληλη προσθήκη, ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Πάνω από 40% παγκοσμίως οι ιστοσελίδες που κατασκευάζονται, είναι δομημένες στη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Τα θέματα ασφάλειας όμως, μπορεί να ξεπεράσουν κατά πολύ τον αριθμό που κανείς μπορεί να φανταστεί και αυτό οφείλεται σε πολλούς παράγοντες, πέραν των ενδεχόμενων κενών ασφαλείας που ίσως έχει το WordPress. Έτσι, συχνά κάποιος που κατέχει μια ιστοσελίδα στο WordPress, μπορεί να πέσει θύμα επίθεσης χάκερ. Τι ενέργειες θα πρέπει να γίνουν όμως σε αυτή τη περίπτωση; Τι είναι το WordPress; Το WordPress, είναι μια φιλική πλατφόρμα για τον χρήστη, που χωρίς γνώσεις κώδικα, μπορεί να κατασκευάσει μια ιστοσελίδα. Αυτό είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της, αλλά ταυτόχρονα και μειονέκτημα. Έτσι, ενώ προσεγγίζει εύκολα και τον πιο απλό χρήστη και του προσφέρει τα εργαλεία για να κατασκευάσει μια ιστοσελίδα ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, τον αφήνει εντελώς ακάλυπτο στο θέμα της ασφάλειας. Το WordPress, είναι ευρέως διαδεδομένο και οι περισσότερες σελίδες του ιστού, είναι κατασκευασμένες με αυτό. Υπάρχουν πολλά θέματα δωρεάν και επί πληρωμή για να επιλέξει κάποιος, ώστε να προβάλλει ένα εξατομικευμένο και μοναδικό αποτέλεσμα. Δεν απαιτεί γνώσεις προγραμματισμού ή Web developer/design.  Η κατασκευή ιστοσελίδας όμως, δεν απαιτεί μόνο τον χειρισμό του WordPress. Θα πρέπει να υπάρχει ένα όνομα τομέα (Domain Name), που είναι η ταυτότητα της σελίδας ουσιαστικά, και ένας πάροχος φιλοξενίας ιστοσελίδων (Web Hosting Provider).  Είναι ασφαλές μια ιστοσελίδα με WordPress; Καμία ιστοσελίδα, σε καμία πλατφόρμα, δεν μπορεί να υπάρξει 100% ασφαλής απέναντι σε μια κυβερνοεπίθεση. Αυτό που μπορεί να γίνει είναι να υπάρξουν όσα περισσότερα εμπόδια και “κλειστές πόρτες”, για να αποθαρρυνθεί ο επίδοξος εισβολέας και να στραφεί αλλού. Το μειονέκτημα λοιπόν με το WordPress είναι κυρίως, ότι χειρίζεται από ανθρώπους με διαφορετικό επίπεδο γνώσης στο θέμα της ασφάλειας και της κατασκευής ιστοσελίδων. Αυτό θα κάνει μια σελίδα που δεν έχει πάρει τα κατάλληλα μέτρα, πιο ευάλωτη σε μια επίθεση. Μια απλοϊκή προσέγγιση, χωρίς προστασία κωδικών, χωρίς SSL πιστοποιητικά και χωρίς επιμέρους ενέργειες, σίγουρα θα γίνει, πολύ εύκολος στόχος για έναν χάκερ.  Δεν παρέχει καμία ασφάλεια το WordPress; Για καλή τύχη των περισσοτέρων, το WordPress έχει κάποια εργαλεία που σχετίζονται με την ασφάλεια της ιστοσελίδας ή του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η κυριότερη όμως πηγή ασφάλειας, βρίσκεται στο κομμάτι του παρόχου φιλοξενίας ιστοσελίδων, ο οποίος παρέχει συνήθως και κρυπτογράφηση δεδομένων με τη προσθήκη SSL πιστοποιητικών. Έτσι, παρέχεται ένας αρκετά βασικός κορμός ασφάλειας σε πρώτο χρόνο σε μια ιστοσελίδα WordPress, αλλά δεν αρκεί. Το WordPress, στηρίζει τη λειτουργία του, ή τουλάχιστον ένα μεγάλο μέρος της λειτουργίας του, σε επεκτάσεις (plugins). Μερικά από αυτά τα plugins λοιπόν, παρέχουν ασφάλεια στον ιστότοπο, σε έναν επίσης ικανοποιητικό βαθμό, αλλά πρέπει να εγκατασταθούν από τον χρήστη. Υπάρχει ένα πιο περιεκτικό άρθρο για την ασφάλεια στο WordPress, “7+1 τρόποι για μέγιστη ασφάλεια στο WordPress.“ Θύμα επίθεσης χάκερ στο WordPress. Όσα μέτρα και αν παρθούν (πόσο μάλλον αν δεν παρθούν), ίσως πάλι τελικά να υπάρξει κάποιο κενό ασφαλείας και ένας ιστότοπος να πέσει θύμα επίθεσης χάκερ. Σε αυτή τη περίπτωση, το θύμα, θα πρέπει να προβεί αρχικά σε άμεσες ενέργειες και στη συνέχεια σε ενέργειες δευτερεύουσας σημασίας. Το βασικό όλων είναι να ανακτηθεί η πρόσβαση και η κατοχή του ιστοτόπου. Άμεσα να αφαιρεθούν τυχόν μη εξουσιοδοτημένοι χρήστες, καθώς και η σελίδα θα πρέπει να εμφανίζει ότι βρίσκεται υπό κατασκευή/συντήρηση σε κάποιον που προσπαθεί να την επισκεφτεί. Πως μπορεί να αντιληφθεί ο κάτοχος σελίδας WordPress, ότι έπεσε θύμα επίθεσης χάκερ. Για να προβεί κανείς σε ενέργειες αποκατάστασης ζημιών στη σελίδα, θα πρέπει αρχικά να εντοπίσει ότι έπεσε θύμα κυβερνοεπίθεσης. Ενώ μια επίθεση τέτοιου είδους, μπορεί να είναι αρκετά μεθοδευμένη και να μην αφήσει πολλά ίχνη, πάντα υπάρχουν σημάδια που θα πρέπει να θορυβήσουν. Δεν υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης στον ιστότοπο.  Ο ιστότοπός έχει αλλάξει χωρίς να έχει προβεί ο διαχειριστής ή άλλος χρήστης σε αλλαγές. (για παράδειγμα, η αρχική σελίδα έχει αντικατασταθεί από μια στατική σελίδα ή έχει προστεθεί νέο περιεχόμενο).  Ο ιστότοπός ανακατευθύνεται σε άλλο ιστότοπο.  Όταν ο διαχειριστής ή άλλοι χρήστες προσπαθούν να αποκτήσουν πρόσβαση στον ιστότοπό, λαμβάνουν μια προειδοποίηση στο πρόγραμμα περιήγησης.  Όταν γίνεται αναζήτηση για τον ιστότοπό, η Google προειδοποιεί ότι μπορεί να έχει παραβιαστεί.  Έχει ληφθεί μια ειδοποίηση από την προσθήκη ασφαλείας για μια παραβίαση ή μια απροσδόκητη αλλαγή.  Ο πάροχος φιλοξενίας έχει προειδοποιήσει για ασυνήθιστη δραστηριότητα στο λογαριασμό. Αν κάποιο ή κάποια από τα παραπάνω συμβαίνει τότε, θα πρέπει να θορυβήσουν τον κάτοχο ή διαχειριστή μιας σελίδας WordPress και να πρέπει να προβεί σε περαιτέρω ενέργειες. Τι ενέργειες πρέπει να κάνει ένα θύμα επίθεση χάκερ; Με το που υπάρξει η υποψία ότι ο ιστότοπος έχει πέσει θύμα επίθεσης χάκερ, θα πρέπει να γίνουν κάποιες άμεσες ενέργειες. Έτσι, σε πρώτο χρόνο, πρέπει να εξασφαλιστεί η πρόσβαση στον ιστότοπο και τα εργαλεία του. Αναλυτικά: Πρόσβαση στον ιστότοπο. Εμφάνιση ότι ο ιστότοπος βρίσκεται υπό κατασκευή/συντήρηση. Ενημέρωση θεμάτων και προσθηκών. Αφαίρεση μη εξουσιοδοτημένων χρηστών. Καθαρισμός όλων των μολυσμένων στοιχείων. Επανεγκατάσταση προσθέτων ή θεμάτων που δεν λειτουργούν. Επανυποβολή χάρτη ιστοτόπου.   Αφαίρεση μη εξουσιοδοτημένων μελών. Πρόσβαση στον ιστότοπο WordPress. Πρέπει ο διαχειριστής ιστοτόπου που δέχτηκε επίθεση από χάκερ, να ανακτήσει τον έλεγχο και πάλι. Επειδή προφανώς δεν μπορεί να εντοπιστεί με ποιον κωδικό ο εισβολέας, κατάφερε να εισχωρήσει, θα πρέπει να αλλαχτούν όλοι οι κωδικοί πρόσβασης τόσο του WordPress όσο και από τη μεριά του παρόχου φιλοξενίας. Έτσι σε πρώτο χρόνο εξασφαλίζεται ότι δεν θα μπορέσει ο εισβολέας να ξαναπάρει τα ηνία της σελίδας. Σελίδα υπό κατασκευή/συντήρηση. Το αμέσως επόμενο βήμα, είναι πως η σελίδα πρέπει να εμφανίζει στους επισκέπτες, ότι βρίσκεται υπό κατασκευή ή συντήρηση. Έτσι μέχρι να διορθωθούν τα επιμέρους προβλήματα, δεν θα φανεί σε τρίτους ότι ο ιστότοπος αντιμετωπίζει τέτοιου είδους καταστάσεις. Μια λύση για να επιτευχθεί αυτό εύκολα είναι με ένα πρόσθετο στο WordPress, που εμφανίζει σε επισκέπτες ακριβώς αυτό, ότι η σελίδα βρίσκεται υπό συντήρηση. Ενημέρωση θεμάτων και προσθηκών. Πολλές φορές, ένας εισβολέας, μπορεί να βρει κενά ασφαλείας σε θέματα ή σε πρόσθετα. Γι’αυτό και οι ενημερώσεις είναι σημαντικό κομμάτι της συντήρησης ενός ιστοτόπου WordPress. Περισσότερα για τη συντήρηση μιας σελίδας σε WordPress, μπορούν να βρεθούν σε προηγούμενο άρθρο, “Συντήρηση στο WordPress. […]