Blog

15 συμβουλές Shopify για επιτυχία το 2024

image3-2
Blog / Shopify

15 συμβουλές Shopify για επιτυχία το 2024

15 συμβουλές Shopify για επιτυχία το 2024.

Το Shopify θεωρείται ως κορυφαία εμπορική πλατφόρμα που υποστηρίζεται τόσο στο διαδίκτυο όσο και σε πωλήσεις. Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος στο Shopify εκτιμάται για την απλότητά της, ενώ η διάκριση στην ανταγωνιστική αγορά απαιτεί στρατηγικές προσεγγίσεις.

Σε αυτό το άρθρο παρέχονται 15 πρακτικές συμβουλές και κόλπα για το Shopify με σκοπό τη βελτίωση της διαχείρισης της επιχείρησης και την αύξηση των εσόδων. Εξετάζονται πραγματικές και εφαρμόσιμες συμβουλές με στόχο τη δημιουργία και διατήρηση μιας επιτυχημένης διαδικτυακής επιχείρησης στο Shopify.

Σε ποιους απευθύνεται το Shopify;

 

Η δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων με το Shopify απλοποιείται, διαθέτοντας λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που απαιτούν ελάχιστες τεχνικές δεξιότητες.

Η ευελιξία της πλατφόρμας αναδεικνύεται μέσω υπηρεσιών όπως το Shopify Payments και το Shop Pay, που προσφέρουν ταχεία ολοκλήρωση αγορών και αποτελεσματική διαχείριση αποθέματος. Ακόμη και χρήστες χωρίς προηγούμενη εμπειρία στις διαδικτυακές πωλήσεις μπορούν να δημιουργήσουν πλήρη κατάστημα, εκμεταλλευόμενοι τις ενσωματωμένες δυνατότητες του Shopify και τις εξαιρετικές εφαρμογές που προσφέρει.

Η ευελιξία στην τιμολόγηση, με ποικίλα επίπεδα προσαρμογής σύμφωνα με τις ανάγκες των πωλητών, καθιστά το Shopify κατάλληλο τόσο για αρχάριους όσο και για επιχειρήσεις, διασφαλίζοντας την ικανοποίηση ενός ευρέος φάσματος απαιτήσεων.

Η σημασία της χρήσης αποτελεσματικών στρατηγικών για την επιτυχία στο Shopify.

Η έναρξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να χαρακτηριστεί ως επιχειρηματική δραστηριότητα με ευχαρίστηση. Οι ιδιοκτήτες, απολαμβάνουν την ελευθερία να είναι οι επικεφαλής της δικής τους πρωτοβουλίας, να προσδιορίζουν τις ώρες εργασίας τους και να δημιουργούν τα δικά τους προϊόντα.

Παρ’ όλα αυτά, δεν είναι κρυφό ότι η έναρξη ενός καταστήματος συνεπάγεται μια σειρά προκλήσεων, ειδικά για εκείνους που δεν έχουν προηγούμενη εμπειρία.

15 Shopify Συμβουλές για αρχάριους:

  1. Στόχευση κοινού.

Για την επίτευξη επιτυχίας, η κατανόηση του ιδανικού πελάτη θεωρείται ζωτικής σημασίας. Πρέπει ξεκάθαρα να οριστούν οι προτιμήσεις και οι ανάγκες του. Μια καλή τακτική είναι να εφαρμοστεί τροποποίηση στα προϊόντα, το περιεχόμενο και τις στρατηγικές μάρκετινγκ ανάλογα.

Για παράδειγμα, εάν ο ιδανικός πελάτης είναι ένας απασχολημένος επιχειρηματίας, η προσέγγιση μπορεί να είναι η προσφορά προϊόντων που απλοποιούν τη ζωή του. Συγκεκριμένα, ενδέχεται να εξεταστούν εργαλεία οργάνωσης, συσκευές εξοικονόμησης χρόνου ή κομψά και άνετα ρούχα, προσαρμόζοντας τα προϊόντα προς την κατεύθυνση αυτήν, πάντα με γνώμονα την ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη.

  1. Επαλήθευση προϊόντων.

Προτού γίνει διάθεση πόρων για την ανάπτυξη ενός προϊόντος, είναι σημαντικό να επιβεβαιωθεί η ζήτησή του.

Η επικύρωση ιδέας προϊόντος ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο αποτυχίας και ενισχύει την πιθανότητα επιτυχίας. Επιτρέπει την αξιολόγηση του κατά πόσο ένα προϊόν ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένη ανάγκη ή αν αναμένεται να είναι σε υψηλή ζήτηση πριν διατεθεί χρόνος και οικονομικοί πόροι.

Μια αποτελεσματική μέθοδος για την επικύρωση των ιδεών προϊόντων είναι η αναζήτηση ανατροφοδότησης κατά τα πρώτα στάδια ανάπτυξης. Η συμβολή των πελατών βοηθά στην αξιολόγηση των αναγκών τους και επιτρέπει τις απαραίτητες προσαρμογές στο προϊόν πριν από την πρώτη του εμφάνιση. Επιπλέον, η παροχή πολύτιμων πληροφοριών από τους πελάτες σχετικά με πτυχές όπως η τιμολόγηση, η συσκευασία και οι στρατηγικές μάρκετινγκ συμβάλλει σημαντικά στην επιτυχία του ηλεκτρονικού καταστήματός.

  1. Βελτιστοποιήση των σελίδων προϊόντων.

 

Η βελτίωση των σελίδων προϊόντων αναδεικνύεται ως αποτελεσματικός τρόπος ενίσχυσης των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτές οι σελίδες λειτουργούν οπτικά ως αντιπροσωπευτικά των προϊόντων, παρέχοντας σημαντικές πληροφορίες και πείθοντας τους αγοραστές να προβούν σε μια αγορά. Η ενσωμάτωση καθαρού σχεδιασμού, συναρπαστικών περιγραφών προϊόντων και μαρτυριών πελατών αποτελούν ουσιαστικά στοιχεία για τη δημιουργία αποτελεσματικών σελίδων προϊόντων.

  1. Επένδυση στο σχεδιασμό ιστοσελίδων.

Ο αποτελεσματικός σχεδιασμός ιστοτόπου κρίνεται ζωτικός για την επιτυχία του εγχειρήματος ηλεκτρονικού εμπορίου. Το 50% των καταναλωτών θεωρεί ότι ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας είναι σημαντικός για την επωνυμία μιας εταιρείας, ιδίως με την αυξανόμενη χρήση των ηλεκτρονικών αγορών από κινητές συσκευές. Επομένως, είναι κρίσιμο να διασφαλιστεί ότι ο ιστότοπος είναι φιλικός προς κινητά.

Η επένδυση στον σχεδιασμό ιστοσελίδων είναι αναγκαία για τρεις βασικούς λόγους:

  1. Οι πρώτες εντυπώσεις έχουν σημασία: Ο ιστότοπος αποτελεί την αρχική επαφή του πελάτη με το κατάστημα. Αν δεν διαθέτει συναρπαστικό σχεδιασμό, μπορεί να αποτρέψει το 42% των πιθανών πελατών από το να επιστρέψουν.
  2. Επίδραση στα ποσοστά μετατροπών: Οι ιστότοποι επηρεάζουν τα ποσοστά μετατροπών. Ένας καλά σχεδιασμένος ιστότοπος διευκολύνει τους πελάτες να εντοπίσουν τα προϊόντα τους, ενισχύοντας έτσι τις πωλήσεις.
  3. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: Ένας ελκυστικός ιστότοπος συμβάλλει στο να ξεχωρίσει κάποιος από τον ανταγωνισμό, χτίζοντας εμπιστοσύνη και πείθοντας τους αγοραστές να πραγματοποιήσουν μια αγορά.
  1. Εμφάνιση εκπληκτικών εικόνων προϊόντων.

Τα στοιχεία που έχουν επίδραση στο κατάστημά περιλαμβάνουν τις εικόνες και τις οθόνες των προϊόντων, τα οποία ασκούν σημαντική επίδραση στις αγοραστικές αποφάσεις των πελατών.

Σύμφωνα με το MIT, ο ανθρώπινος εγκέφαλός επεξεργάζεται πληροφορίες εικόνας σε μόλις 13 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Οι εικόνες μεταφέρουν πληροφορίες πιο γρήγορα από το κείμενο, ενώ η ενσωμάτωση μιας οθόνης προϊόντων 360 μοιρών όχι μόνο εξοικονομεί χρόνο στους πελάτες αλλά τους επιτρέπει επίσης να αλληλεπιδρούν με τα προϊόντα κατά τρόπο παρόμοιο με τις εμπειρίες τους στο κατάστημα. Η εφαρμογή αυτής της στρατηγικής αναδεικνύεται ως μια κορυφαία συμβουλή από την πλατφόρμα Shopify για τη βελτίωση του καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου.

  1. Πολιτική επιστροφής.

 

Η ύπαρξη μιας καλά καθορισμένης πολιτικής επιστροφών θεωρείται καθοριστικής σημασίας για τη δημιουργία εμπιστοσύνης με τους πιθανούς πελάτες και μπορεί να συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεων. Στην πραγματικότητα, η πολιτική εύκολων επιστροφών αντιστοιχεί στο 33% των χρηστών του Διαδικτύου παγκοσμίως που αγοράζουν ένα προϊόν κατά την online αγορά.

Η πολιτική επιστροφών θα πρέπει περιλαμβάνει σαφείς οδηγίες σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής, καθορίζει τα κατάλληλα προϊόντα για επιστροφή, και περιγράφει το χρονικό πλαίσιο εντός του οποίου οι πελάτες μπορούν να επιστρέψουν αντικείμενα. Επιπλέον, η συμπερίληψη σαφών στοιχείων επικοινωνίας είναι απαραίτητη για την αντιμετώπιση τυχόν ερωτημάτων πελατών που σχετίζονται με επιστροφές.

  1. Απρόσκοπτη υποστήριξη πελατών.

Η διάκριση της επιχείρησης από τους ανταγωνιστές επιτυγχάνεται καλύτερα μέσω της εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών. Θα πρέπει να παρέχονται κανάλια υποστήριξης όπως ζωντανή συνομιλία, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τηλέφωνο ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να καλύψουν τις διαφορετικές προτιμήσεις των πελατών.

Έγκαιρες και αποτελεσματικές απαντήσεις στα ερωτήματα των πελατών για τη βελτίωση την εμπειρία του πελάτη. Επιπλέον, θα πρέπει να παρέχονται άριστες υπηρεσίες παρέχοντας πολύτιμους πόρους στον ιστότοπό, όπως οδηγούς προϊόντων, γραφήματα μεγεθών και σελίδες με συχνές ερωτήσεις, για να βοηθήσουν τους πελάτες προληπτικά.

  1. email marketing.

 

Το email ξεχωρίζει ως ένα από τα σταθερά αποτελεσματικά κανάλια για την απόκτηση νέων πελατών. Σε αντίθεση με κανάλια όπως η αναζήτηση που μπορεί να πάρει χρόνο για τη δημιουργία οργανικής επισκεψιμότητας, το email marketing μπορεί να αποφέρει άμεσα αποτελέσματα.

Ως εκ τούτου, η επένδυση στη δημιουργία μιας λίστας email για την προώθηση προϊόντων και καταστημάτων είναι ζωτικής σημασίας. Μια καλή στρατηγική είναι οι αυτοματοποιημένες καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email που είναι προσαρμοσμένες για την ενίσχυση των εσόδων. Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει την αξιοποίηση της δύναμης του email χωρίς να καταναλώνεται υπερβολικός χρόνος στη μη αυτόματη σύνταξη και αποστολή.

  1. Προγράμματα αφοσίωσης πελατών.

Στο ψηφιακό τοπίο, όπου οι πελάτες έχουν εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες, ο ανταγωνισμός στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι έντονος. Για παράδειγμα, ένας πελάτης μπορεί να πλοηγηθεί ταυτόχρονα σε διάφορα καταστήματα Shopify. Η δημιουργία μιας ισχυρής σύνδεσης με τους πελάτες μέσω ενός προγράμματος αφοσίωσης είναι ζωτικής σημασίας ώστε να επιλέξουν μία επωνυμία έναντι άλλων.

Ένα πρόγραμμα αφοσίωσης περιλαμβάνει την επιβράβευση των πελατών για τη συμμετοχή τους σε επιθυμητές δραστηριότητες για την επωνυμία. Αυτές οι ανταμοιβές μπορεί να περιλαμβάνουν εκπτώσεις, κωδικούς δωρεάν αποστολής ή συγκέντρωση πόντων χρήστη για μελλοντικές αγορές.

  1. Κριτικές προϊόντων.

Η κοινωνική απόδειξη, ένα ψυχολογικό φαινόμενο που εισήχθη από τον Robert Cialdini το 1984, παίζει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση των αντιλήψεων. Ουσιαστικά, υποδηλώνει ότι εάν πολλοί πελάτες επιβεβαιώνουν την ποιότητα ενός προϊόντος, οι νέοι πελάτες είναι πιθανό να το αποκτήσουν. Στο μάρκετινγκ, η κοινωνική απόδειξη εκδηλώνεται μέσω κριτικών, υπαρχόντων πελατών ή συνεργατών, κάλυψης από τα μέσα ενημέρωσης και άλλων μορφών.

Η αξιοποίηση της κοινωνικής απόδειξης είναι μια πολύτιμη συμβουλή του Shopify για να αποκτηθεί εύκολα η εμπιστοσύνη από τους πελάτες

  1. Σχεδίαση εντυπωσιακών CTA.

 

Τα CTA (calls to action) διατίθενται σε διάφορες μορφές, συμπεριλαμβανομένων πλαισίων κειμένου, εικόνων και κουμπιών και τοποθετούνται στρατηγικά σε όλη τη σελίδα – είτε στην κορυφή, είτε διάσπαρτα είτε στο κάτω μέρος. Αναμένεται να επιτευχθεί μια ομαλή και ευχάριστη εμπειρία για τον επισκέπτη, οδηγώντας τον με καθορισμένο τρόπο προς τις επιθυμητές ενέργειες, όπως την πραγματοποίηση αγοράς, την εγγραφή σε ενημερωτικά δελτία ή τη συμμετοχή σε προσφορές. Ενσωματώνοντας αυτά τα στοιχεία, η εμπειρία του χρήστη εμπλουτίζεται και ταυτόχρονα ενισχύεται η αποτελεσματικότητα της προώθησης των προϊόντων ή υπηρεσιών.

  1. Διαδικτυακές πωλήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η ενσωμάτωση καναλιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί ουσιώδη πτυχή για την επιτυχία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος Shopify. Με τη συνεχή αύξηση της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η σύνδεση με τους πελάτες αποκτά κρίσιμη σημασία. 

Η διαδραστική φύση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται περιεχόμενο αποτελεσματικά, καθιστώντας τα ένα ισχυρό εργαλείο για την προσέγγιση και την προσέλκυση διαδικτυακών πελατών.

Επιπλέον, μια επέκταση ροής προϊόντων, λειτουργώντας ως σύνδεσμος που ενώνει το ηλεκτρονικό κατάστημά με διάφορα κανάλια αγορών, όπως το Google Shopping, το Amazon, το eBay, το Bing και το Facebook, μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετική επιλογή. Αυτό το εργαλείο απλοποιεί τη διαδικασία δημιουργίας, φόρτωσης και επίβλεψης ροών προϊόντων σε διάφορες πλατφόρμες αγορών, ενισχύοντας έτσι την προβολή του καταστήματός. 

Σχετικά άρθρα: Magento Vs Shopify. Η μεγάλη eCommerce μάχη.

  1. Βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης.

Παρά το γεγονός ότι η απόκτηση δυναμικής στις μηχανές αναζήτησης μπορεί να απαιτήσει χρόνο, προσφέρουν μια σπάνια ευκαιρία για συνεπή, σύνθετη κίνηση στον ιστό.

Η υλοποίηση μιας επιτυχημένης στρατηγικής SEO περιλαμβάνει διάφορα στάδια, όπως η ανάπτυξη στρατηγικής λέξεων-κλειδιών, η λεπτομερής έρευνα λέξεων-κλειδιών, η βελτιστοποίηση της αρχιτεκτονικής και της απόδοσης του ιστότοπου (π.χ. σελίδες κατηγοριών) και η δημιουργία backlinks για τη βελτίωση της προβολής του ιστότοπου.

Το SEO χωρίζεται σε κατηγορίες εντός και εκτός σελίδας:

Το SEO εκτός σελίδας περιλαμβάνει εξωτερικές προσπάθειες, κυρίως δημιουργία συνδέσμων, για τη βελτίωση της κατάταξης του ιστότοπου. Η Google λαμβάνει υπόψη παράγοντες όπως η ποιότητα του συνδέσμου. Οι εργασίες περιλαμβάνουν την αύξηση των τομέων παραπομπής, την αξιολόγηση της αρχής της σελίδας σύνδεσης και την εξέταση των χαρακτηριστικών συνδέσμων.

Το on-page SEO εστιάζει στη βελτιστοποίηση στοιχείων ιστότοπου, όπως το περιεχόμενο και ο πηγαίος κώδικας HTML. Η Google αξιολογεί τη συνάφεια του περιεχομένου με τα ερωτήματα αναζήτησης. Οι στρατηγικές περιλαμβάνουν τη χρήση λέξεων-κλειδιών σε τίτλους και περιεχόμενο, τη βελτιστοποίηση ετικετών και εικόνων, και την προσθήκη εσωτερικών και εξωτερικών συνδέσμων.

  1. Στρατηγικές ανόδου πωλήσεων.

Μία από τις πολύτιμες συμβουλές του Shopify είναι η αύξηση των πωλήσεων, η οποία ενθαρρύνει τους πελάτες να επιλέγουν πιο ακριβά αλλά σχετικά προϊόντα από τις αρχικές τους επιλογές. Σύμφωνα με έρευνα, υπάρχει μια πιθανότητα 27% επιστροφής ενός αγοραστή για πρώτη φορά, η οποία αυξάνεται στο 49% μετά τη δεύτερη αγορά.

Το Shopify διευκολύνει την αύξηση των πωλήσεων μετά την αγορά στη σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας, επιτρέποντας στους ιδιοκτήτες καταστημάτων να προωθήσουν πρόσθετα προϊόντα σε πελάτες που έχουν ήδη πραγματοποιήσει κάποια αγορά.

  1. Δωρεάν αποστολή.

 

Η δωρεάν αποστολή ασκεί σημαντική επιρροή σε περίπου το 75% των αγοραστών το 2022. Το 2021, περίπου το 69% των εμπόρων στο Shopify ενσωμάτωσαν τη δωρεάν αποστολή στις στρατηγικές τους με στόχο την ενίσχυση των πωλήσεών τους και τον συντονισμό με τις προσδοκίες των πελατών.

Η δύναμη της δωρεάν αποστολής υπερβαίνει ένα απλό συναλλακτικό όφελος, καθώς ενισχύει την εμπιστοσύνη μεταξύ των πελατών που εκτιμούν την άνεση του να μην πρέπει να πληρώνουν για τα έξοδα μεταφοράς προϊόντων. Εάν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να παρέχει δωρεάν αποστολή χωρίς να θέτει σε κίνδυνο την κερδοφορία, αυτή αποτελεί μια συναρπαστική στρατηγική μάρκετινγκ.

Οι έμπειροι προγραμματιστές του Fixit.gr μπορούν να βοηθήσουν τους αρχάριους χρήστες και τις νέες επιχειρήσεις στα πρώτα βήματα τους στη πλατφόρμα του Shopify, κατασκευάζοντας ένα εξαιρετικά αποδοτικό ηλεκτρονικό κατάστημα, ενσωματώνοντας τα πλέον χρήσιμα εργαλεία για τη ταχεία ανάπτυξη του και την αύξηση των πωλήσεων.

 

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare