Magento 2: Εισαγωγή προϊόντων με δυνατότητα διαμόρφωσης | 2025
Τα προϊόντα με δυνατότητα διαμόρφωσης εισαγωγής Magento 2 είναι ζωτικής σημασίας για τη διαχείριση και την αποτελεσματική ενημέρωση των δεδομένων προϊόντων. Είτε χρειάζεται να ενημερωθούν μαζικά τα δεδομένα προϊόντων Magento 2, να εκτελεστεί μια αναβάθμιση Magento ή να μετεγκατασταθούν δεδομένα προϊόντος από άλλη πλατφόρμα, η εκμάθηση του τρόπου …
Drupal εναντίον Joomla: Ποιο είναι το καλύτερο CMS 2025;
Όταν γίνεται λόγος για συστήματα διαχείρισης περιεχομένου κορυφαίας βαθμίδας (CMS), η κυριαρχία του WordPress θεωρείται αδιαμφισβήτητη. Ωστόσο, όταν η εστίαση μετατοπίζεται στους επιλαχόντες, η πραγματική συζήτηση επικεντρώνεται πλέον στο Drupal εναντίον του Joomla. Ποιο από αυτά κατατάσσεται στη δεύτερη θέση στη βιομηχανία CMS (μετά το …
Η Χρήση Blockchain στην Ανάπτυξη Ιστοσελίδων: Ανακαλύπτοντας τις Δυνατότητες του Web3
Το Web3 αντιπροσωπεύει μια αλλαγή παραδείγματος στον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται κανείς και χρησιμοποιεί το διαδίκτυο. Ξεπερνά το παραδοσιακό μοντέλο πελάτη-διακομιστή και εισάγει ένα αποκεντρωμένο, peer-to-peer δίκτυο που ενδυναμώνει τους χρήστες, επιτρέπει αλληλεπιδράσεις με εμπιστοσύνη και προσφέρει νέους δρόμους για καινοτομία. Στην καρδιά του …
Hyvä Commerce: Ένα νέο κεφάλαιο για τη Hyvä και Magento
Η Hyvä ανακοίνωσε πρόσφατα το σχέδιό της να κυκλοφορήσει το Hyvä Commerce, μια νέα σουίτα προϊόντων που έχει σχεδιαστεί για να παρέχει βελτιωμένα εργαλεία, προηγμένες λειτουργίες διαχειριστή και καλύτερες εμπειρίες πελατών. Είναι σημαντικό, για τους χρήστες Magento, να γνωρίζουν τι νέο επέρχεται από τη Hyvä …
Conversational User Interface (CUI): Προκλήσεις, Λύσεις & Οφέλη
Σήμερα, οι άνθρωποι θέλουν γρήγορες και ακριβείς απαντήσεις όσον αφορά την επιλογή και την απόκτηση προϊόντων και υπηρεσιών. Εκεί, έρχεται ο όρος της διεπαφής χρήστη συνομιλίας. Ο Βοηθός Google είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα διεπαφής χρήστη συνομιλίας που χρησιμοποιείται ευρέως στην καθημερινή ζωή. Η επικοινωνία σε …
Τα πάντα για το Hyva Theme για Magento 2: Τι είναι, δυνατότητες και τα υπέρ/κατά.
Ως πωλητής που δραστηριοποιείται στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, ένας από τους κορυφαίους στόχους θα πρέπει να είναι η διατήρηση των πελατών στον ιστότοπό για όσο το δυνατόν περισσότερο. Ο μέσος χρόνος που ξοδεύει ένας διαδικτυακός αγοραστής σε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου είναι από 44 δευτερόλεπτα …
Ξεκλειδώνοντας την ανάπτυξη με το Shopify Plus: Ο απόλυτος οδηγός για το 2024.
Κατανόηση του Shopify Plus. Τι είναι το Shopify Plus; Η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify Plus έχει δημιουργηθεί για να υποστηρίξει την ανάπτυξη μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων. Αυτή η πλατφόρμα υποστηρίζει τους χρήστες με λειτουργίες αυτοματοποίησης και προγραμματισμού, βελτιώνοντας τη διαχείριση του εκρηκτικού όγκου πωλήσεων και …
Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου
Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι πλέον κυρίαρχο για τους ανθρώπους όλων των ηλικιών. Από βιβλία μέχρι ρούχα και είδη παντοπωλείου, σχεδόν τα πάντα μπορούν να παραδοθούν στον χώρο του πελάτη, συχνά την ίδια ημέρα που πατιέται το κουμπί «παραγγελία» σε έναν …
Λάθη μετάβασης στο Magento 2
Λάθη μετάβασης στο Magento 2: Πλήρης Οδηγός. Η μετάβαση στο Magento 2 περιλαμβάνει την αναβάθμιση ενός υπάρχοντος καταστήματος Magento 1.x στη νεότερη πλατφόρμα Magento 2. Αυτή η μετάβαση είναι ζωτικής σημασίας για τις διαδικτυακές επιχειρήσεις ώστε να παραμένουν ενημερωμένες με τα τελευταία χαρακτηριστικά, τις βελτιώσεις …
Μεγιστοποίηση της επιτυχίας του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω της βελτιστοποίησης κινητών συσκευών το 2024
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Η βελτιστοποίηση της εμπειρίας χρήστη (UX) για το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω κινητών τηλεφώνων είναι απαραίτητη για τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις λόγω της αυξανόμενης χρήσης κινητών συσκευών. Αυτό το άρθρο θα διερευνήσει επτά βασικές στρατηγικές για τη βελτιστοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω κινητών τηλεφώνων που …