Blog

10 τρόποι εφαρμογής επιτυχημένου blog στο Magento 2

que-es-un-blog-1
Magento / Wordpress

10 τρόποι εφαρμογής επιτυχημένου blog στο Magento 2

10 τρόποι εφαρμογής επιτυχημένου blog στο Magento 2.

Η ύπαρξη ενός blog στον ιστότοπο είναι εξαιρετική προσθήκη τόσο για την εμπειρία χρήστη όσο και για το SEO. Μπορεί να δημιουργηθεί περιεχόμενο που θα προσφέρει στους πελάτες περισσότερη αξία και θα απαντήσει στις ερωτήσεις τους. Πριν όμως αναρτηθεί περιεχόμενο, πρέπει να ρυθμιστεί το ιστολόγιο στο Magento 2.

Από προεπιλογή, το Magento 2 δεν έχει ιστολόγιο. Υπάρχουν λοιπόν δύο επιλογές: 1. Σύνδεση σε ένα ιστολόγιο WordPress ή 2. ενεργοποίηση μιας επέκτασης ιστολογίου Magento 2.

 

Εφαρμογή ενός ιστολογίου WordPress στο Magento 2

Σύνδεση σε ένα ιστολόγιο WordPress

  1. Εάν γίνει ενσωμάτωση ιστολογίου WordPress στο κατάστημα Magento 2, πρέπει να πραγματοποιηθεί λήψη μιας επέκτασης. Στην Fixit έχουμε δημιουργήσει Plugin για wordpress και Module για Magento για να ενωθουν μεταξύ τους
  2. Όταν ολοκληρωθεί η λήψη του αρχείου, θα χρειαστεί στη συνέχεια να εξαχθούν τα αρχεία σε έναν ριζικό κατάλογο – ίσως απαιτείται κάποια βοήθεια από έμπειρο προγραμματιστή.
  3. Σύνδεση στον λογαριασμό Magento SSH, κατεύθυνσή στον ριζικό κατάλογο και εκτέλεση των ακόλουθων εντολών:

php bin/magento module:enable Fixit_Blog

php bin/magento setup:upgrade

php bin/magento setup:di:compile

php bin/magento cache:clean

php bin/magento cache:flush

  1. Μόλις εκτελεστούν οι εντολές, μετάβαση στην ενότητα Διαχειριστής στο Magento και κλικ στο WordPress. Στη συνέχεια, κλικ στις ρυθμίσεις. Θα χρειαστεί να εισαχθεί η διεύθυνση URL του ιστολογίου και η διαδρομή προς τον κατάλογο εγκατάστασης του WordPress για να δημιουργηθεί αυτή η ενοποίηση.
  2. Τα τελευταία βήματα είναι η σύνδεση στο WordPress και η κατεύθυνση στον πίνακα ελέγχου. Κλικ στο “Γενικά”, το οποίο βρίσκεται κάτω από την ενότητα ρυθμίσεων. Στη συνέχεια, πρέπει να αλλαχθεί η διεύθυνση του ιστότοπου σε “/blog”.

Όταν ολοκληρωθούν όλα αυτά τα βήματα, έχει πραγματοποιηθεί η ενσωμάτωση.

Δημιουργία νέας ανάρτησης ιστολογίου WordPress

Στο WordPress, η ρύθμιση μιας νέας ανάρτησης είναι πολύ απλή. Για να προστεθεί μια νέα ανάρτηση στο WordPress, η διαδρομή είναι: Αναρτήσεις και Προσθήκη νέας ανάρτησης. Μπορούν να δημιουργηθούν κατηγορίες προτού προστεθεί περιεχόμενο.

Δημιουργία Νέου Περιεχομένου

 

Το επόμενο βήμα είναι να προστεθεί περιεχόμενο στο ιστολόγιο. Είναι σημαντικό να αναρτάται περιεχόμενο που θα προσφέρει αξία στους πελάτες, βελτιώνοντας παράλληλα την απόδοση αναζήτησης του καταστήματος Magento 2. 

Σε ορισμένες σελίδες ευρετηρίου ιστολογίου, υπάρχουν αποσπάσματα κειμένου, ώστε οι αναγνώστες να μπορούν να πάρουν μια ιδέα για το τι να περιμένουν από το κάθε άρθρο. Στο WordPress, οι πρώτες 55 λέξεις εμφανίζονται από το άρθρο. Μπορεί να αλλάξει αυτή η ρύθμιση από την καρτέλα Ανάγνωση.

Βελτιστοποίηση εικόνων για το ιστολόγιο

Οι εικόνες είναι μια εξαιρετική προσθήκη σε κάθε ανάρτηση ιστολογίου. Δίνει στον αναγνώστη ένα επιπλέον στοιχείο για να αφομοιώσει το περιεχόμενο και βοηθάει στη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη. 

Για ιστολόγια WordPress, ίσως χρειαστεί να συμπιεστούν οι εικόνες, καθώς το σύστημα δεν μπορεί να υποστηρίξει εικόνες μεγάλου μεγέθους. 

Η βελτιστοποίηση του εναλλακτικού κειμένου για κάθε εικόνα είναι σημαντική για τη στοχευμένη λέξη-κλειδί. 

Ένα από τα τελευταία βήματα είναι να επιλεχθεί μια εικόνα, ως εικόνα προεπισκόπησης στη σελίδα ευρετηρίου ιστολογίου.

Χρήση επέκτασης ιστολογίου στο Magento 2

Μπορεί να εγκατασταθεί μια επέκταση για ιστολόγιο στο Magento 2, για παράδειγμα το Magefan είτε άλλη επέκταση.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να ενσωματωθεί στο Magento 2. Μέσω του Composer είτε εγκατάσταση χρησιμοποιώντας ένα αρχείο και FTP. 

Δημιουργία νέας ανάρτησης

  1. Για τη δημιουργία ιστολογίων στο Magento 2, μετάβαση στο Περιεχόμενο > Ιστολόγιο > Αναρτήσεις
  2. Κλικ στην Προσθήκη νέας ανάρτησης και, στη συνέχεια, προσθήκη τίτλου, διεύθυνση URL και άλλα. 
  3. Μπορεί να επιλεχθεί η κατηγορία στην οποία θα βρίσκεται η ανάρτηση ιστολογίου. Για παράδειγμα, ένας έμπορος λιανικής μόδας, μπορεί να έχει μια ευρετηριασμένη κατηγορία που ονομάζεται « Συμβουλές μόδας » και να δημιουργεί αναρτήσεις ιστολογίου σε αυτήν την κατηγορία. 
  4. Πρέπει επίσης να επιλεχθεί ένας συγγραφέας, είτε πρόκειται για το όνομα της εταιρείας είτε για έναν υπάλληλο.

Προσθήκη περιεχομένου

Ήρθε η ώρα της προσθήκης περιεχομένου βελτιστοποιημένο για SEO. Το περιεχόμενο είναι απαραίτητο για το SEO και το ιστολόγιο αποτελεί ζωτικό μέρος της στρατηγικής. Μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της παρουσίας αναζήτησης, στη βελτίωση της αυθεντικότητας με την Google και στη διατήρηση πελατών.

Οι επεκτάσεις ιστολογίου, συμπεριλαμβανομένου του MageFan, θα έχουν μια ενότητα που ονομάζεται Σύντομο περιεχόμενο, η οποία επιτρέπει να τοποθετηθεί ένα μέρος του περιεχομένου για να εμφανίζεται στη σελίδα ευρετηρίου ιστολογίου. Χρεάζεται συνήθως κάτι δελεαστικό για να ενθαρρυνθούν οι πελάτες να διαβάσουν τα άρθρα του ιστολογίου.

Σχετικά άρθρα: “Τα κορυφαία 10 WordPress Plugins για τη βελτίωση του SEO

Εικόνες και Προβεβλημένες Εικόνες

Η κατοχή ενός ιστολογίου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργηθεί μεγαλύτερο περιεχόμενο για ένα ευρύ φάσμα θεμάτων. Ωστόσο, συνιστάται επίσης να συμπερικλείονται εικόνες για να προσφέρουν στους αναγνώστες οπτικό περιεχόμενο.

Από προεπιλογή, οι εικόνες συμπιέζονται όταν μεταφορτώνονται στο Magento 2. Οι διαστάσεις ωστόσο θα πρέπει να είναι σωστές για τις εικόνες. Αυτό γίνεται για να διασφαλιστεί ότι βελτιώνεται η εμπειρία χρήστη, ειδικά για κινητά.

Οι επιλεγμένες εικόνες είναι εξαιρετικά σημαντικές για την ανάρτηση του ιστολογίου, καθώς λειτουργεί ως προεπισκόπηση στην κύρια σελίδα ανάρτησης ιστολογίου. Θα πρέπει να ενταχθεί βελτιστοποιημένο εναλλακτικό κείμενο, συμπεριλαμβανομένης της στοχευμένης λέξης-κλειδιού. 

Εφαρμόζοντας αυτά τα βήματα για τις εικόνες, αυξάνεται η αξία SEO του ιστότοπου Magento 2 και βελτιώνεται η εμπειρία χρήστη.

Ρύθμιση της σωστής ημερομηνίας δημοσίευσης

Ο ορισμός της ημερομηνίας δημοσίευσης οποιουδήποτε άρθρου ιστολογίου στο Magento 2 είναι κάτι που πρέπει να ληφθεί υπόψη. Από προεπιλογή, με τη δημοσίευση, η ανάρτηση ιστολογίου είναι άμεσα διαθέσιμη στους αναγνώστες. Εάν απαιτείται η ανάρτηση ιστολογίου να βγει σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία στο μέλλον, θα πρέπει να επιλεχθεί η σωστή ημερομηνία πριν την αποθήκευση.

Βελτιστοποίηση των ετικετών τίτλου του ιστολογίου και των μετα-περιγραφών στο Magento 2

 

 

Οι ετικέτες τίτλου και οι μετα-περιγραφές αποτελούν σημαντικό μέρος κατά τη δημιουργία μιας ανάρτησης ιστολογίου. Δίνει στην Google περισσότερη κατανόηση για το τι αφορά η ανάρτηση ιστολογίου και δίνει στους αναγνώστες ένα σύντομο απόσπασμα στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης. Βελτιστοποιώντας τα, βελτιώνεται η παρουσία αναζήτησης του καταστήματος Magento 2.

Στο WordPress, με ένα πρόσθετο, είναι δυνατή η επεξεργασία της ετικέτα τίτλου και της μετα-περιγραφής στην ίδια σελίδα όπου δημιουργείται το περιεχόμενο. Το Yoast SEO είναι ένα από τα κορυφαία πρόσθετα που χρησιμοποιούνται για αυτό – έχει επίσης πολλές άλλες δυνατότητες για εξερεύνηση. Το ίδιο ισχύει για οποιαδήποτε επέκταση Magento 2, όπου δύναται να επεξεργαστεί η ετικέτα τίτλου και η περιγραφή μεταδεδομένων στην ίδια σελίδα.

Εντός των ετικετών τίτλου και της μετα-περιγραφής, συνιστάται να συμπεριλάβονται οι στοχευμένες λέξεις-κλειδιά. Η περιγραφή θα πρέπει επίσης να έχει μια παρότρυνση για δράση ώστε να δελεάσει τους πελάτες να διαβάσουν την ανάρτηση του ιστολογίου.

Προσθήκη στο μενού πλοήγησης

Η σύνδεση του ιστολογίου από το μενού πλοήγησης βοηθά την Google να κατανοήσει την αρχιτεκτονική τοποθεσίας του καταστήματος Magento. Επιτρέπει στην Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης να βλέπουν τη σύνδεση μεταξύ σελίδων στον ιστότοπο. Η εμπειρία χρήστη είναι επίσης βελτιωμένη καθώς είναι εύκολο για τους πελάτες να βρουν το ιστολόγιο.

Η σημασία μιας διάταξης ιστολογίου

Η διάταξη είναι εξαιρετικά σημαντική όταν πρόκειται για το κατάστημα Magento 2, καθώς είναι το κλειδί για την εμπειρία χρήστη. 

Μια καλή συμβουλή είναι να χωριστεί το περιεχόμενο σε διαφορετικές ενότητες και να χρησιμοποιηθούν επικεφαλίδες, κάτι που βοηθά την Google να κατανοήσει το περιεχόμενο. Υπερβολικά μεγάλος λευκός χώρος ή περιεχόμενο μαζικά, δε θα κρατήσει τους αναγνώστες για πολύ. Τόσο οι επεκτάσεις WordPress όσο και Magento 2 προσφέρουν μεγάλη ευελιξία κατά την οργάνωση της διάταξης της ανάρτησης του ιστολογίου.

Σχετικά άρθρα: “Δημιουργία προγράμματος επιβράβευσης για κατάστημα Magento 2

Δημιουργία γραφικού στοιχείου σχετικών προϊόντων στο Magento 2

Στο τέλος των αναρτήσεων ιστολογίου, μπορεί να προστεθεί ένα “Γραφικό στοιχείο σχετικών προϊόντων” για να ενταχθούν πιο δυναμικά στοιχεία στο ιστολόγιο του Magento 2. Οι περισσότερες επεκτάσεις, συμπεριλαμβανομένου του Magefan, το επιτρέπουν, και μπορεί ακόμη και να οριστούν εξατομικευμένοι κανόνες για ορισμένες αναρτήσεις ιστολογίου. Για το WordPress, ένας προγραμματιστής μπορεί να δημιουργεί προσαρμοσμένα μπλοκ ή να τοποθετεί προσθήκες κάτω από το περιεχόμενο για αυτόν τον τύπο γραφικού στοιχείου.

Τα γραφικά στοιχεία σχετικών προϊόντων είναι ένας πολύ καλός τρόπος παροχής ενός διακριτικού CTA για τις αναρτήσεις του ιστολογίου. Ακόμη και για αναρτήσεις ιστολογίου που δεν αφορούν συγκεκριμένα προϊόντα, μπορεί να εφαρμοστεί ώστε οι πελάτες να έχουν κάτι να τους παροτρύνει μόλις ολοκληρώσουν την ανάγνωση της ανάρτησης.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare