Blog

Magento vs WooCommerce. Τι είναι καλύτερο για μια online επιχείρηση;

Frame-2Magento-vs-Woocommerce
Blog / Magento / Woocommerce

Magento vs WooCommerce. Τι είναι καλύτερο για μια online επιχείρηση;

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μάχη όσον αφορά την επιλογή πλατφόρμας για μια online επιχείρηση. Καθώς εξελίσσονται όλο και περισσότερο οι απαιτήσεις του κοινού, η προσαρμοστικότητα μιας eCommerce σελίδας είναι πρωτεύον στόχος. Όμως, για την επιλογή της πλατφόρμας, πρέπει να κατανοηθούν πλήρως τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα τους. Magento vs WooCommerce. Ποια επικρατεί;

Πλεονεκτήματα Magento.

“Σε προηγούμενο άρθρο έγινε αναφορά για τα πλεονεκτήματα της δημιουργίας e-shop με τη συγκεκριμένη πλατφόρμα. “9 λόγοι για δημιουργία e-shop με Magento”. Αν και το κόστος τοποθετήθηκε στα πλεονεκτήματα τότε, για το στήσιμο μιας επικερδούς επιχείρησης στη πραγματικότητα, η Magento δεν συγκαταλέγεται στις φθηνές επιλογές.”

  • Η δυναμική που κατέχει η κατασκευή μιας online επιχείρησης με βάση τη Magento, είναι εξαιρετική. 
  • Παρέχει βελτιστοποίηση σε μηχανές αναζήτησης, που ανεβάζουν την επιχείρηση στις πρώτες θέσεις.
  • Είναι φιλική προς τις κινητές συσκευές, που για την εποχή είναι υψίστης σημασίας.
  • Η προσαρμοστικότητα της δε, με τα εξειδικευμένα modules που διαθέτει, προσφέρουν κορυφαία εμπειρία χρήστη και εξατομικευμένες δυνατότητες. 

“Συγκεκριμένα για τα Magento modules, υπάρχει μεγαλύτερη ενημέρωση σε προηγούμενο άρθρο. Πόσο σημαντικά είναι τα Magento Modules;

  • Δυνατότητα εξέλιξης και ανάπτυξης σε μελλοντικές ανάγκες, από τα κυριότερα πλεονεκτήματα της Magento.
  • Η εμπιστοσύνη μεγάλων επιχειρήσεων παγκόσμιας δυναμικότητας και δράσης. 
  • Προσαρμοστικότητα των APIs. Έτσι, η ανάγκη ενημέρωσης ενός ERP για παράδειγμα γίνεται αυτόματα όπως και η σύνδεση οποιοδήποτε άλλου προγράμματος που μπορεί να απαιτηθεί. 
  • Επεξεργασία προϊόντων και εκτεταμένη αναζήτηση. 
  • Τρόποι πληρωμής, αποστολής και υπολογισμός εξόδων.
  • Η απόδοση της eCommerce σελίδας αγγίζει το βαθμό της τελειότητας, από χρόνους απόκρισης, ποιότητας περιεχομένου και επιλογές.

 

Η μεγάλη μάχη για τη κατασκευή e-shop.

Μειονεκτήματα Magento.

Ενώ πρόκειται για μια πλατφόρμα η οποία κερδίζει συνεχώς έδαφος, ο λόγος που τη κρατάει ακόμα προσγειωμένη ως επιλογή, είναι το κόστος. Όσον αφορά την επαγγελματική ανάπτυξη, εκτός του ότι απαιτεί γνώσεις προγραμματισμού, δεν ενδείκνυται για χρήση από μη έμπειρους χρήστες. Η επιλογή υποστήριξης από προγραμματιστή είναι επιβεβλημένη αν επιλεγεί η Magento. Το κόστος αυξάνεται επιπλέον, από τη χρήση των modules καθώς είναι ειδικευμένα για χρήση, αλλά και πιο αποδοτικά. 

Η χρήση WooCommerce σε e-shops.

Στην αντίπερα όχθη, το WooCommerce. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα προσφέρει ουσιαστικά αυτό που δεν μπορεί η Magento, αλλά αποδοτικά δεν μπορεί να τη φτάσει. Έτσι, στοχεύει στην ευκολία χρήσης και στο χαμηλό κόστος, για να γίνει η πιο επιλέξιμη πλατφόρμα για online επιχειρήσεις, κάτι που το καταφέρνει σε μεγάλο βαθμό.

  • Η επέκταση της επιχείρησης γίνεται με επεκτάσεις (plugins).
  • Χαμηλό κόστος ανάπτυξης, οι επεκτάσεις είναι επί το πλείστον δωρεάν.
  • Τα θέματα της σελίδας είναι δωρεάν ή χαμηλού κόστους.
  • Η διαχείριση μπορεί να γίνει από μη ειδικευμένο προσωπικό.
  • Δεν απαιτούνται γνώσεις προγραμματισμού.
  • Εύκολη διαχείριση προϊόντων.
  • Ο επεξεργαστής πληρωμών επιτυγχάνεται απλώς με μια επέκταση.

“Τα κύρια πλεονεκτήματα του WooCommerce, στοχεύουν κυρίως στο οικονομικό κομμάτι. Σίγουρα έχει δυνατότητες της σε αρκετούς άλλους τομείς, αλλά δεν μπορεί ποιοτικά να φτάσει τη Magento.” 

Τα μειονεκτήματα χρήσης WooCommerce.

To WooCommerce στοχεύει ξεκάθαρα σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Αν οι προτεραιότητες είναι ανάμεσα στην εύκολη διαχείριση, χαμηλό κόστος και προσωπική ενασχόληση τότε η επιλογή του WooCommerce είναι μονόδρομος. Όμως δεν μπορεί να υποστηρίξει την επεκτασιμότητα, την προσαρμοστικότητα και την ποιότητα κατασκευής που προσφέρει μια σελίδα Magento.

“Η κύρια λειτουργία API είναι το Woocommerce API, δηλαδή ακόμα ένα plugin γι’αυτό το σκοπό. Ωστόσο, υπάρχουν πολλά προβλήματα με τα plugins, (ασυμβατότητες, μη έγκαιρες ενημερώσεις, διενέξεις κτλ). Αυτό για μια επιχείρηση μπορεί να είναι αρκετά κοστοβόρο και σοβαρό αν δεν έχει την κατάλληλη υποστήριξη από επαγγελματίες.” 

Χρήση των διάφορων πλατφόρμων για online επιχειρήσεις.

Η ασφάλεια που προσφέρουν οι δύο πλατφόρμες. 

Η ασφάλεια της σελίδας μιας επιχείρησης είναι εξαιρετικός παράγοντας για την επιλογή της πλατφόρμας που θα κατασκευαστεί. Έτσι, πρέπει να συγκριθούν και σε αυτό το πεδίο Magento και WooCommerce, ώστε να κηρυχθεί ο αντίστοιχος νικητής. 

  • WooCommerce. Το WooCommerce είναι μια ασφαλής πλατφόρμα για τη δημιουργία καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου. Παρέχει συνεχείς ενημερώσεις ασφαλείας στους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων και τους ειδοποιεί επίσης αν απαιτείται κάποια ενέργεια. Μαζί με αυτό, προσφέρει επίσης εξαιρετικές επεκτάσεις και δυνατότητες ασφαλείας για περαιτέρω ενίσχυση της ασφάλειας του καταστήματος.

  • Magento. Η Magento είναι επίσης μια ασφαλής πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που παρέχει συνεχώς νέες ενημερώσεις κώδικα ασφαλείας. Επιπλέον, αναζητάει επίσης τρωτά σημεία και παρέχει ενημερώσεις ασφαλείας και για τις παλαιότερες υποστηριζόμενες εκδόσεις. Προσφέρει επίσης ενσωματωμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας και επεκτάσεις για περαιτέρω βελτίωση της ασφάλειας του καταστήματος.

“Οι δύο πλατφόρμες είναι εξαιρετικά ασφαλείς και δεν διακρίνεται κάποια περισσότερο. Ίσως λόγω των επιπλέον επιλογών ασφαλείας να υπερέχει ελαφρώς η Magento, αλλά όχι σε τόσο αξιομνημόνευτο βαθμό.”

Τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα WooCommerce και Magento.

Τι χαρακτηρίζει αποκλειστικά τη κάθε πλατφόρμα.

WooCommerce

Το WooCommerce είναι ένα ισχυρό πρόσθετο για την πλατφόρμα WordPress. Προσφέρει όλες τις δυνατότητες που απαιτεί μια σελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου, διατηρώντας παράλληλα την ευκολία χρήσης της πλατφόρμας.

Magento

Η Magento είναι μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου προσαρμοσμένη σε επαγγελματίες ανάπτυξης ιστού από μεσαία έως μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα. Προσφέρει ένα από τα πιο στιβαρά σετ χαρακτηριστικών στον τομέα, γεγονός που τη καθιστά ιδανική για καταστήματα με υψηλές φιλοδοξίες.

Η σύγκριση μεταξύ των δύο πλατφόρμων αρχίζει και σμιλεύεται, ξεκαθαρίζει η εικόνα για το ποια επικρατεί. 

Μάχη σε επιμέρους τομείς.

Πέραν από τους κύριους τομείς που επικεντρώνεται η κόντρα μεταξύ Magento και WooCommerce, υπάρχουν και οι επιμέρους κατηγορίες που μπορούν να συγκριθούν. 

  • Και οι δύο πλατφόρμες δεν έχουν όριο στον αριθμό των προϊόντων στον ιστότοπο. Μπορούν να προστεθούν όσα προϊόντα απαιτούνται.

Η Magento προσφέρει ισχυρή διαχείριση αποθεμάτων για μεγάλο και σύνθετο κατάλογο προϊόντων. Τεράστια διαχείριση παραγγελιών και πολλών καταστημάτων. Το B2B διαθέτει το Magento Commerce και το Magento Commerce Cloud.

Το WooCommerce έχει αδύναμη διαχείριση αποθεμάτων για μεγάλο και περίπλοκο κατάλογο. Κακή αρχιτεκτονική βάσης δεδομένων για διαχείριση παραγγελιών σε μεγάλο όγκο. Απαιτείται πρόσθετο για διαχείριση πολλών καταστημάτων και λειτουργίες B2B.

  • Δυνατότητα κουπονιών και ειδικών εκπτώσεων.

Με τη Magento, ορίζονται προσφορές με ευελιξία για ομάδες πελατών και με βάση της τιμής καταλόγου ή τιμής καλαθιού αγορών. Ακόμη εφαρμόζονται πολλοί κωδικοί κουπονιών για μία παραγγελία.

Το WooCommerce έχει επίσης αυτή τη δυνατότητα, αλλά είναι πολύ βασική και δεν καλύπτει τις ανάγκες και τους σκοπούς της πραγματικής χρήσης. Οι κωδικοί κουπονιών κάνουν διάκριση πεζών-κεφαλαίων και ορίζονται μόνο βάσει αναγνωριστικών προϊόντων.

  • SEO δυνατότητες.

Η Magento βρίσκεται στην κορυφή στον τομέα του SEO. Έχει ισχυρές δυνατότητες, από προεπιλογή και παρέχει πολλές προηγμένες επεκτάσεις σε περίπτωση που υπάρχουν πιο σύνθετες απαιτήσεις. Με τη δυναμική της Magento, ένα κατάστημα θα επιτύχει εύκολα υψηλές ταξινομήσεις στις μηχανές αναζήτησης και θα αυξήσει την προσέλκυση επισκεψιμότητας. Από την άλλη, το WooCommerce κληρονομεί τη δυνατότητα SEO της πλατφόρμας WordPress, επομένως έχει επίσης αρκετά καλές δυνατότητες SEO, αλλά όχι τις μέγιστες δυνατές.

  • Θέματα και πρότυπα.

Και οι δύο πλατφόρμες προσφέρουν εξαιρετικά θέματα.

Οι πλατφόρμες WooCommerce και Magento παρέχουν μια μεγάλη ποικιλία προτύπων και θεμάτων. Μερικά απλά θέματα είναι δωρεάν. Μπορούν φυσικά να βρεθούν επί πληρωμή και πιο εξελιγμένα και εξατομικευμένα σε ανάγκες.

Στους επιμέρους τομείς, ξεκάθαρα επικρατεί η Magento καθώς είναι πιο ισχυρή και οι στόχοι της είναι οι μεγάλες επιχειρήσεις.

Ταχύτητα απόκρισης και απόδοση.

Πολύ σημαντικός παράγοντας και ειδικά όταν συγκρίνονται δύο πλατφόρμες κατασκευής e-shops, είναι η ταχύτητα απόκρισης και η απόδοση. 

Οι περισσότεροι επισκέπτες ενός ιστότοπου θα εγκαταλείψουν γρήγορα ή δεν θα επιστρέψουν καν για να αγοράσουν, εάν η ταχύτητα φόρτωσης είναι αργή. Αυτό προκαλεί σημαντική πτώση των πιθανών εσόδων για μια επιχείρηση. 

Ωστόσο, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα, η απόδοση και η ταχύτητα του ιστότοπού εξαρτώνται από διάφορες πτυχές, όπως: 

  • Η εικόνα που εμφανίζεται (βελτιστοποιημένη ή όχι). 
  • Ο αριθμός των εγκατεστημένων επεκτάσεων. 
  • Η ποιότητα του παρόχου φιλοξενίας ιστοσελίδων.

Οι δύο πλατφόρμες προσφέρουν εξαιρετική απόδοση της ιστοσελίδας αλλά και ταχύτητα απόκρισης. Δεν υπάρχει κάποια που να υπερέχει ξεκάθαρα.

Σύγκριση στο τομέα της υποστήριξης.

Το WooCommerce και η Magento είναι και οι δύο πλατφόρμες ανοιχτού κώδικα που προσελκύουν μεγάλο αριθμό κοινοτήτων ανάπτυξης. 

Το WooCommerce παρέχει υποστήριξη μόνο για επεκτάσεις επί πληρωμή. Για τη Magento έκδοσης ανοιχτού κώδικα, υπάρχει υποστήριξη από την κοινότητα ή μπορεί να γίνει από ειδικευμένους προγραμματιστές. Για τις εκδόσεις Commerce and Commerce Cloud, υπάρχει ειδική και άμεση υποστήριξη μέσω ticket, email και τηλεφώνου. Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων που θέλουν να επικεντρωθούν στην επιχείρησή τους, επιλέγουν έναν αξιόπιστο συνεργάτη Magento που προσφέρει λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένων των εγγενών υπηρεσιών Magento POS, δημιουργίας ιστότοπου, υποστήριξης και λειτουργίας.

Ανάδειξη του νικητή.

Οι δύο πλατφόρμες είναι αρκετά ισχυρές και αποδοτικές. Μετά από όλα τα παραπάνω, η ανάδειξη του νικητή είναι εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση. Αυτό κυρίως επειδή δεν απευθύνονται στο ίδιο κοινό. Έτσι, ανακηρύσσονται και οι δυο νικητές για τη χρήση που στοχεύει η κάθε μια. Αν πρόκειται για ένα κατάστημα με υψηλές φιλοδοξίες και μεγάλων επιχειρηματικών προσδοκιών, η επιλογή της Magento και ειδικευμένων προγραμματιστών είναι επιβεβλημένη. Από την άλλη, αν πρόκειται μικρομεσαία καταστήματα, που έχουν ως στόχο το χαμηλό κόστος και ταυτόχρονα την απόδοση της επιχείρησης, τότε πρέπει να επιλεγεί το Woocommerce. Ισοπαλία.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare