Δημιουργία προγράμματος επιβράβευσης για κατάστημα Magento 2
Δημιουργία προγράμματος επιβράβευσης για κατάστημα Magento 2.
Η αυξανόμενη ανταγωνιστικότητα της αγοράς ωθεί τους υπεύθυνους μάρκετινγκ να επιδιώκουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προσοχή από τους καταναλωτές. Εκτός από την υλοποίηση εντυπωσιακών εκστρατειών μάρκετινγκ, δίνεται επίσης σημαντική έμφαση στην ανάγκη ενίσχυσης της διατήρησης των πελατών των επιχειρήσεων. Ωστόσο, δεν μπορούν όλοι οι ηλεκτρονικοί έμποροι να επιτύχουν στις προσπάθειές τους να καλλιεργήσουν την αφοσίωση των πελατών τους, γεγονός που μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στα συνολικά έσοδα των εν λόγω καταστημάτων. Καθώς η σημασία ενός αποτελεσματικού προγράμματος αφοσίωσης για την επιτυχία κάθε επιχείρησης είναι αδιαμφισβήτητη, σε αυτή την ανάρτηση, προτείνονται τρεις τρόποι για τη δημιουργία προγράμματος επιβράβευσης.
Η σημασία του προγράμματος επιβράβευσης.
Η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων επιβράβευσης στη διατήρηση της προσοχής των πελατών έχει τεκμηριωθεί πλέον αρκετές φορές. Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες λοιπόν, έχει διαπιστωθεί ότι σχεδόν το 70% των πελατών που συμμετείχαν σε αντίστοιχη έρευνα αναγνωρίζουν ότι οι προτιμήσεις τους για τα καταστήματα και τις μάρκες επηρεάζονται από τα προγράμματα επιβράβευσης. Αυτό το στατιστικό στοιχείο μπορεί να γίνει κατανοητό, λαμβάνοντας υπόψη ότι η συμμετοχή σε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης επιτρέπει στους αγοραστές να εξοικονομήσουν χρήματα από τους προϋπολογισμούς τους, κερδίζοντας παράλληλα ανταμοιβές.
Κατά συνέπεια, μια εταιρεία με ένα εξαιρετικό πρόγραμμα επιβράβευσης μπορεί να προσελκύσει μια μεγαλύτερη πελατειακή βάση και να τους δώσει κίνητρα για να συμμετέχουν σε δραστηριότητες αγορών. Ως αποτέλεσμα, όχι μόνο ενισχύονται οι σχέσεις μεταξύ των λιανοπωλητών και των πελατών, αλλά και τα έσοδα της εταιρείας διατηρούνται σε σταθερό επίπεδο.
Παροχή εξαιρετικών προσφορών στους πελάτες.
Για να ξεκινήσουν τη διαδικασία το πρόγραμμα επιβράβευσης, οι διαχειριστές των καταστημάτων θα πρέπει πρώτα να σκεφτούν τι μπορούν να προσφέρουν στους πελάτες τους. Οι προσφορές αυτές μπορούν να τροποποιηθούν ώστε να ευθυγραμμιστούν με τους στόχους των ιδιοκτητών των καταστημάτων, όπως:
Εκτέλεση προγράμματος πόντων ανταμοιβής.
Το πρώτο και κυριότερο πλεονέκτημα ενός προγράμματος πόντων ανταμοιβής είναι η δημιουργία της αίσθησης ότι οι αγοραστές κερδίζουν μια ευκαιρία. Με κάθε προϊόν που αγοράζουν, είναι γνωστό σε αυτούς ότι θα κερδίσουν ένα συγκεκριμένο ποσό πόντων, το οποίο μπορούν να εξαργυρώσουν στην επόμενη αγορά.
Διαφορετική αντιμετώπιση στους ανθρώπους.
Το γιατί οι άνθρωποι πρέπει να αντιμετωπίζονται διαφορετικά μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά είναι αλήθεια. Για όλους τους διαδικτυακούς εμπόρους, υπάρχει μια ομάδα πελατών που επισκέπτονται συχνά τα καταστήματα και πραγματοποιούν τακτικές αγορές. Αυτοί οι αγοραστές συμβάλλουν αναμφισβήτητα στη βιώσιμη ανάπτυξη μιας εταιρείας.
Ως εκ τούτου, η επένδυση προσπαθειών για τη διατήρηση αυτών των πελατών έχει αξιοσημείωτη σημασία. Για παράδειγμα, οι λογαριασμοί αυτών των διαδικτυακών περιηγητών μπορούν να αναβαθμιστούν σε ασημένιους ή VIP λογαριασμούς από τους διαχειριστές των καταστημάτων, με στόχο να τους γνωστοποιήσουν την ιδιαίτερη συνεισφορά τους. Φυσικά, αυτό συνοδεύεται από την πρόταση πιο ελκυστικών προσφορών, όπως έκπτωση 5% για κάθε παραγγελία.
Εκτίμηση της συμβολής των πελατών.
Κρίνεται απαραίτητο οι έμποροι να επιδεικνύουν εκτίμηση για τη συμβολή κάθε πελάτη, καθώς αυτή η ενέργεια θα δημιουργήσει ένα αίσθημα αναγνώρισης μεταξύ τους. Με την επίγνωση αυτής της αναγνώρισης, οι αγοραστές τείνουν να παρουσιάζουν την τάση να πραγματοποιούν περισσότερες αγορές στο ίδιο κατάστημα.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την έκφραση ευγνωμοσύνης προς τους πελάτες, όπως η αποστολή ευχαριστήριων επιστολών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτά τα ενημερωτικά δελτία μπορούν να αποστέλλονται στους αγοραστές μετά την ολοκλήρωση μιας συναλλαγής ή σε ειδικές περιπτώσεις, όπως τα γενέθλιά τους.
Ενημέρωση των πελατών για το πρόγραμμα.
Αφού συλληφθεί μια καταπληκτική ιδέα για το πρόγραμμα αφοσίωσής, πρέπει να γίνει γνωστή μεταξύ των αγοραστών. Για να επιτευχθεί αυτό, είναι απαραίτητες οι επενδύσεις σε διαφήμιση, όπως η δημιουργία banners ή pop-ups στον ιστότοπό ή η αποστολή διαφημιστικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους πελάτες.
Επιπλέον, πρέπει να καθοριστεί ένα δημιουργικό και ελκυστικό όνομα για το πρόγραμμα επιβράβευσης από τους ιδιοκτήτες καταστημάτων Magento. Η αρχική εντύπωση παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχή κατάκτηση της προσοχής των πελατών. Ως εκ τούτου, αξίζει τον κόπο να αφιερωθεί χρόνος για την εύρεση ενός ελκυστικού ονόματος.
Διατήρηση του ενδιαφέροντος των πελατών για το πρόγραμμα επιβράβευσης.
Μετά την έναρξη του προγράμματος επιβράβευσης, ο κρίσιμος παράγοντας που καθορίζει άμεσα την επιτυχία της εκστρατείας είναι η συνεχής αύξηση του ποσοστού διατήρησης των πελατών. Για να επιτευχθεί μεγαλύτερη εμπλοκή των πελατών στο πρόγραμμα, η εκστρατεία πόντων επιβράβευσης μετατρέπεται από τους διαχειριστές των καταστημάτων σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι αγορών. Για παράδειγμα, πραγματοποιείται η διαμόρφωση κανόνων και κανονισμών σχετικά με τον τρόπο υπολογισμού του ποσοστού κέρδους και τον τρόπο εφαρμογής του. Ως αποτέλεσμα, οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα μπορούν εύκολα να παρακολουθούν τη συσσώρευση και τη χρήση των πόντων τους.
Κατά την παρουσίαση ενός σχεδίου προγράμματος επιβράβευσης, οι ηλεκτρονικοί έμποροι Magento απαιτούν έναν αξιόπιστο υποστηρικτή, όπως μία επέκταση. Αυτή θα έχει στόχο να βοηθήσει τους επιχειρηματίες να ξεκινήσουν το πρόγραμμα επιβράβευσης αβίαστα και να ενισχύσουν σταδιακά τη διατήρηση των πελατών τους.
Οι έμπειροι προγραμματιστές με πιστοποίηση Magento του Fixit.gr, μπορούν να δημιουργήσουν ένα ελκυστικό πρόγραμμα επιβράβευσης και πόντων για την ενσωμάτωση σε κάθε κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου Magento. Έτσι η αύξηση της επισκεψιμότητας του ηλεκτρονικού καταστήματος και η αύξηση των μετατροπών, είναι δεδομένη.