Magento vs OpenCart
Magento vs OpenCart: Ποια λύση ηλεκτρονικού εμπορίου είναι καλύτερη;
Η επιλογή μεταξύ Magento και OpenCart δεν είναι εύκολη.
Και οι δύο είναι πλατφόρμες ανοιχτού κώδικα βασισμένες σε PHP που προσφέρουν εύχρηστους πίνακες εργαλείων, ευέλικτους καταλόγους και επεκτάσιμες βάσεις κώδικα. Επιπλέον, και οι δύο λύσεις έχουν μεγάλα οικοσυστήματα χρηστών, προγραμματιστών και παροχών λύσεων.
Τι είναι το Magento;
Το Magento είναι μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ανοιχτού κώδικα που παρέχει ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων, όπως διαχείριση καταλόγου, διαχείριση παραγγελιών, διαχείριση πελατών και ολοκλήρωση αγοράς. Διαθέτει αρθρωτή αρχιτεκτονική που διευκολύνει την προσαρμογή της λειτουργικότητας της πλατφόρμας.
Το Magento είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις:
- Magento Open Source : Μια δωρεάν έκδοση με βασική λειτουργικότητα ηλεκτρονικού εμπορίου.
- Adobe Commerce : Μια πληρωμένη, εταιρική έκδοση με προηγμένες δυνατότητες, όπως προτάσεις προϊόντων με τεχνητή νοημοσύνη και τμηματοποίηση πελατών.
Το Magento Open Source έχει όλα όσα χρειάζεται κανείς για να ξεκινήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Υποστηρίζει απεριόριστα προϊόντα και μπορεί να εξυπηρετήσει χιλιάδες ταυτόχρονους πελάτες.
Αντίθετα, το Adobe Commerce παρέχει πιο προηγμένες δυνατότητες, φιλοξενία εταιρικής ποιότητας και τεχνική υποστήριξη από την Adobe.
Και οι δύο εκδόσεις Magento υποστηρίζουν πολλαπλές τεχνολογίες API όπως REST, GraphQL και SOAP. Αυτό καθιστά εύκολη την ενσωμάτωση ενός καταστήματος Magento με CRM και συστήματα ERP τρίτων.
Πλεονεκτήματα του Magento
Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα από τη χρήση του Magento, όπως:
- Διαχείριση περιεχομένου χωρίς κώδικα : Το εργαλείο δημιουργίας σελίδων του Magento επιτρέπει να διαχειριστεί το περιεχόμενο και να προσαρμοστούν οι διατάξεις σελίδων χωρίς κώδικα, ακριβώς όπως το Shopify και το BigCommerce.
- Ισχυρή διαχείριση προϊόντων : Το Magento υποστηρίζει πολλούς τύπους προϊόντων και δίνει τη δυνατότητα να προσαρμοστεί η διεπαφή επιλογής προϊόντων για τους πελάτες με 10+ μοναδικές επιλογές εισαγωγής, όπως αναπτυσσόμενα και οπτικά δείγματα.
- Προηγμένη διαχείριση αποθέματος : Το Magento επιτρέπει την εκχώρηση, την παρακολούθηση και τη διαχείριση πολλαπλών πηγών αποθέματος για προϊόντα.
- Βελτιστοποιημένη ολοκλήρωση αγοράς : Το Magento ελαχιστοποιεί την εγκατάλειψη του καλαθιού με μια μονάδα ολοκλήρωσης αγοράς ενός βήματος που επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν παραγγελίες χωρίς να περιηγούνται σε πολλές καρτέλες ή σελίδες.
- Λειτουργίες φιλικές προς το SEO : Το Magento απλοποιεί το SEO ηλεκτρονικού εμπορίου με λειτουργίες όπως δομημένα δεδομένα, προσαρμοσμένες δομές URL, μεταδεδομένα, επανεγγραφές διευθύνσεων URL και ενσωματωμένη υποστήριξη για χάρτη ιστότοπου και αρχεία robots.txt.
- Ολοκληρωμένη ασφάλεια : Το Magento χρησιμοποιεί πολλαπλά μέτρα ασφαλείας, όπως έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων και προσαρμοσμένες διευθύνσεις URL διαχειριστή. Επιτρέπει επίσης τις ηλεκτρονικές πληρωμές με ασφάλεια με ενσωματωμένες πύλες πληρωμής.
Μειονεκτήματα του Magento
Το Magento έχει μερικά μειονεκτήματα, όπως:
- Απότομη καμπύλη εκμάθησης : Εγκατάσταση και ενημέρωση του Magento γίνεται μόνο από το πεδίο εντολών.
- Ακριβό : Το κόστος φιλοξενίας ενός καταστήματος Magento μπορεί να φτάσει το μήνα έως αρκετές χιλιάδες, ανάλογα με το μέγεθος του καταστήματος. Επιπλέον, η πρόσληψη ενός προγραμματιστή Magento για προσαρμοσμένη ανάπτυξη μπορεί να κοστίσει αρκετά χρήματα αλλά είναι απαραίτητη.
- Καμία υποστήριξη : Η έκδοση ανοιχτού κώδικα του Magento δε λαμβάνει καμία τεχνική υποστήριξη από την Adobe. Όταν τα πράγματα πάνε στραβά, οι μόνες επιλογές είναι να υπάρξει επικοινωνία με την κοινότητα μέσω του Stack Exchange και του επίσημου φόρουμ του Magento ή με τον προγραμματιστή που έχει αναλάβει το κατάστημα.
Τι είναι το OpenCart;
Το OpenCart είναι μια πλατφόρμα ανοιχτού κώδικα που παρέχει βασικές λειτουργίες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως κατάλογος, προϊόντα και διαχείριση παραγγελιών. Είναι δωρεάν στη χρήση και έχει μια ελαφριά, επεκτάσιμη βάση κωδικών.
Το OpenCart είναι μια εξαιρετική λύση για επιχειρήσεις που χρειάζονται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με χαμηλό λειτουργικό κόστος. Προσφέρει χρήσιμες λειτουργίες όπως διαχείριση συνεργατών, πόντους ανταμοιβής και υποστήριξη πολλαπλών νομισμάτων που είναι ιδανικές για επωνυμίες που απευθύνονται απευθείας στους καταναλωτές.
Επιπλέον, το OpenCart είναι εξίσου προσαρμόσιμο με το Magento. Διαθέτει API για ενσωματώσεις και παρέχει ακόμη και την επιλογή διαχειριζόμενης φιλοξενίας cloud επί πληρωμή.
Πλεονεκτήματα του OpenCart
Το OpenCart προσφέρει πολλά οφέλη, όπως:
- Εύκολη διαχείριση λειτουργικών μονάδων : Το OpenCart επιτρέπει τη διαχείριση των βασικών ενοτήτων του από τον πίνακα διαχείρισης. Μπορούν να απενεργοποιηθούν οι ανεπιθύμητες μονάδες για να μειωθεί το bloat και να ελευθερωθούν οι πόροι διακομιστή.
- Διαχείριση καταστήματος χωρίς κώδικα : Όπως το WooCommerce, το OpenCart επιτρέπει να εγκατασταθούν και διαχειριστούν επεκτάσεις από τον πίνακα διαχείρισης.
- Πολλαπλές επιλογές υποστήριξης : Το OpenCart παρέχει διάφορες επιλογές υποστήριξης. Μπορεί να αποκτηθεί δωρεάν πρόσβαση στους διαδικτυακούς πόρους και στα φόρουμ της κοινότητας ή αποκλειστική υποστήριξη με πληρωμή.
- Μεγάλη ηλεκτρονική αγορά : Η επίσημη αγορά του OpenCart περιέχει περισσότερες από 13.000 επεκτάσεις και θέματα. Επιπλέον, μπορούν να αποκτηθούν θέματα και επεκτάσεις OpenCart σε αγορές τρίτων.
- Ενσωματωμένα εργαλεία μάρκετινγκ συνεργατών : Το OpenCart δίνει τη δυνατότητα να δημιουργηθούν προγράμματα μάρκετινγκ συνεργατών με προσαρμοσμένους κωδικούς παρακολούθησης, προμήθειες και μεθόδους πληρωμής χωρίς επεκτάσεις τρίτων.
- Εύκολα αντίγραφα ασφαλείας : Το OpenCart επιτρέπει τη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας κατ’ απαίτηση της βάσης δεδομένων του καταστήματός.
Μειονεκτήματα του OpenCart
Το OpenCart έχει μερικά μειονεκτήματα, όπως:
- Κακή τεκμηρίωση : Η ηλεκτρονική τεκμηρίωση του OpenCart δεν έχει λεπτομέρειες. Δεν εξηγεί τις απαιτήσεις υλικού, τις βασικές εργασίες εγκατάστασης καταστήματος ή την ασφάλεια του OpenCart με τρόπο φιλικό προς τους αρχάριους.
- Περιορισμένες δυνατότητες διαχείρισης προϊόντων : Το OpenCart δεν υποστηρίζει ομαδοποιημένα προϊόντα. Επίσης, στερείται υποστήριξης για πολλαπλές πηγές αποθέματος και ειδοποιήσεις χαμηλών αποθεμάτων.
- Ροή εργασιών δημιουργίας σύνθετων προϊόντων : Η διαμόρφωσή ροής εργασιών δημιουργίας προϊόντων του OpenCart δεν επιτρέπει να δημιουργηθούν γρήγορα παραλλαγές προϊόντων.
Εκτιμήσεις κόστους για το Magento έναντι του OpenCart.
Το Magento είναι πιο ακριβό από το OpenCart επειδή είναι πιο εντατικό σε πόρους. Ωστόσο, παρά το υψηλότερο κόστος φιλοξενίας, το Magento παρέχει περισσότερες δυνατότητες από το OpenCart.
Το Magento επιτρέπει να χρησιμοποιηθούν ισχυρές τεχνολογίες αναζήτησης. Προσφέρει επίσης ένα εργαλείο επεξεργασίας περιεχομένου χωρίς κώδικα, περισσότερους τύπους προϊόντων και προηγμένες διαμορφώσεις αποστολής.
Η προσθήκη αυτών των δυνατοτήτων στο OpenCart θα απαιτούσε πολλαπλές επεκτάσεις και περισσότερους πόρους φιλοξενίας για να διατηρηθεί γρήγορα και να ανταποκρίνεται.
Προβλήματα ασφαλείας για το Magento εναντίον του OpenCart
Το Magento και το OpenCart είναι λογισμικά που αναθέτουν την ευθύνη για την ασφάλεια του ηλεκτρονικού καταστήματος στον ίδιο τον κάτοχο του καταστήματος. Και τα δύο παρέχουν λειτουργίες ασφαλείας, όπως προσαρμοσμένες διευθύνσεις URL διαχειριστή, υποστήριξη HTTPS και διαχείριση πρόσβασης χρηστών. Αλλά μόνο το Magento προσφέρει προηγμένες δυνατότητες όπως:
- Έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων : Το Magento ενεργοποιεί τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων από προεπιλογή για όλους τους χρήστες διαχειριστή.
- CAPTCHA : Το Magento προσφέρει επικύρωση CAPTCHA για την προστασία των φορμών βιτρίνας και της σελίδας σύνδεσης διαχειριστή από επιθέσεις βίας.
- Κρυπτογράφηση δεδομένων : Το Magento χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση AES-256 για ευαίσθητα δεδομένα όπως πληροφορίες πελατών και πληρωμών και αλγόριθμους ασφαλούς κατακερματισμού για μη ευαίσθητα δεδομένα.
- Αυστηρές πολιτικές ασφάλειας περιεχομένου : Το Magento χρησιμοποιεί αυστηρές πολιτικές περιεχομένου για να αποτρέψει επιθέσεις skimming κάρτας και clickjacking.
- Προστασία από πλαστογράφηση αιτημάτων μεταξύ τοποθεσιών και πλαστογραφίας μεταξύ τοποθεσιών : Το βασικό πλαίσιο του Magento χρησιμοποιεί επικύρωση εισόδου, κωδικοποίηση εξόδου και κλειδιά ασφαλούς φόρμας για προστασία από επιθέσεις εισαγωγής κώδικα.
- Δωρεάν εργαλείο σάρωσης ασφαλείας : Η Adobe προσφέρει ένα δωρεάν διαδικτυακό εργαλείο που επιτρέπει να εκτελεστούν πάνω από 21.000 δοκιμές κακόβουλου λογισμικού στο κατάστημά και παρέχει προτάσεις για τη βελτίωση της ασφάλειάς στο Magento.
Η τεκμηρίωση ασφαλείας του OpenCart κοινοποιεί μόνο βασικές συμβουλές ασφαλείας, όπως την ενημέρωση των δικαιωμάτων συστήματος αρχείων και των αρχείων .htaccess. Συγκριτικά, η τεκμηρίωση ασφαλείας του Magento προσφέρει λεπτομερείς οδηγούς που βοηθούν να προστατευτεί το κατάστημά με πολλούς τρόπους.
Εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και SEO για Magento εναντίον OpenCart.
Το Magento προσφέρει λειτουργίες SEO, όπως πρότυπα προϊόντων με σήμανση δομημένων δεδομένων, βελτιστοποίηση μεταδεδομένων, επανεγγραφή διευθύνσεων URL, αυτόματες ανακατευθύνσεις και χάρτες ιστότοπου. Ξεχωρίζει ως μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου φιλική προς τον έμπορο με ενσωμάτωση Google Adwords και Analytics.
Το Magento επιτρέπει τη ρύθμιση σε δοκιμές A/B χρησιμοποιώντας το Google Optimize, παλαιότερα γνωστό ως Πειράματα περιεχομένου. Μπορούν να δοκιμαστούν διαφορετικά σχέδια σελίδων για να βρεθεί αυτό που λειτουργεί καλύτερα και να βελτιστοποιηθούν οι στρατηγικές μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο.
Το μενού Μάρκετινγκ του Magento περιλαμβάνει ευέλικτους κανόνες τιμών, διαχείριση ενημερωτικών δελτίων και αναφορές απόδοσης αναζήτησης.
Προσφέρει επίσης ένα ειδικό εργαλείο αναφοράς για πληροφορίες σχετικά με δεδομένα μάρκετινγκ, όπως όρους αναζήτησης, εγκαταλελειμμένα καλάθια, μετατροπές και αποστολές ενημερωτικών δελτίων.
Αντίθετα, οι δυνατότητες SEO και μάρκετινγκ του OpenCart φαίνονται περιορισμένες.
Μπορούν να ληφθούν όλα τα απαραίτητα, όπως προσαρμοσμένα μεταδεδομένα, επανεγγραφές διευθύνσεων URL, χάρτες ιστότοπου και αρχεία robots.txt. Ωστόσο, χάνονται σημαντικές λειτουργίες όπως η δοκιμή A/B, οι ενσωματώσεις του Google Analytics και οι προσαρμοσμένοι κανόνες τιμών.
Το OpenCart περιλαμβάνει μια ενότητα κουπονιών που επιτρέπει την προσφορά εκπτώσεων σε συγκεκριμένα προϊόντα και κατηγορίες.
Το μόνο αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό μάρκετινγκ στο OpenCart είναι η ενότητα συνεργατών που υποστηρίζει προσαρμοσμένες εκπτώσεις και κωδικούς παρακολούθησης. Εκτός αυτού, το Magento είναι μια καλύτερη πλατφόρμα για το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου και το SEO.
Θέματα Magento εναντίον OpenCart.
Το Magento και το OpenCart προσφέρουν δωρεάν αποκριτικά θέματα και εργαλεία για τον σχεδιασμό προοδευτικών εφαρμογών ιστού (PWA) για μια εμπειρία αγορών που μοιάζει με εγγενή εφαρμογή.
Αυτό διασφαλίζει ότι δε χρειάζεται μια αποκλειστική εφαρμογή για κινητά για το κατάστημα.
Και οι δύο πλατφόρμες διαθέτουν επίσημες αγορές όπου μπορούν να αγοραστούν θέματα τρίτων για την εμφάνιση του καταστήματος.
Ωστόσο, το επίσημο κατάστημα θεμάτων Magento έχει μόνο έξι δωρεάν και επί πληρωμή θέματα, ενώ το OpenCart έχει πάνω από 1.000.
Το πρόγραμμα αυστηρού ποιοτικού ελέγχου της Adobe διασφαλίζει ότι κάθε θέμα στην αγορά περνάει από πολλούς ελέγχους ποιότητας πριν καταχωρηθεί. Το OpenCart δε διαθέτει τέτοια προγράμματα, επομένως είναι πιο εύκολο για τους προγραμματιστές να προσφέρουν θέματα στην αγορά του OpenCart.
Επίλογος.
Είναι ξεκάθαρο ότι το Magento απευθύνεται σε ηλεκτρονικά καταστήματα με μεγάλα αποθέματα, ενώ βελτιώνει σημαντικά το πεδίο της ασφάλειας. Οι τιμολογιακές καταστάσεις τόσο του Opencart όσο και του Magento δεν απέχουν σε αποτρεπτικό βαθμό, κάνοντας το Magento καλύτερη επιλογή συνολικά σε βάθος χρόνου. Είναι σημαντικό να αναγνωριστεί ότι η ασφάλεια του καλαθιού του πελάτη, τα προσωπικά του στοιχεία και η διαχείριση του αποθέματος, είναι από τα πιο βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να πληρεί ένα κατάστημα σήμερα. Έτσι, γίνεται σαφές ότι στο ερώτημα ποια πλατφόρμα μεταξύ Magento και OpenCart είναι καλύτερη, η απάντηση είναι ξεκάθαρα το Magento.