WooCommerce Vs Shopify (Σύγκριση 2023)
WooCommerce Vs Shopify (Σύγκριση 2023)
WooCommerce Vs. Shopify (Σύγκριση 2023).
Δύο από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου που είναι διαθέσιμες σήμερα είναι το WooCommerce και το Shopify. Με αυτές τις δύο πλατφόρμες, εκτιμάται ότι 5 εκατομμύρια και πλέον χρήστες έχουν κερδίσει δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Σε αυτό το άρθρο, θα γίνει σύγκριση μεταξύ του WooCommerce και του Shopify, ώστε να αποφασιστεί η καλύτερη επιλογή για το ηλεκτρονικό κατάστημα. Θα εξεταστούν προσεκτικά τα χαρακτηριστικά κάθε πλατφόρμας, το κόστος, η εμπειρία χρήστη, η υποστήριξη πελατών και πολλά άλλα.
Χαρακτηριστικά WooCommerce Vs Shopify.
Παρόλο που οι δύο πλατφόρμες μοιράζονται μερικά κοινά χαρακτηριστικά, τελικά είναι πολύ διαφορετικές.
Το WooCommerce είναι βασικό σε λειτουργίες (εκτός αν προστεθούν επιπλέον δυνατότητες από τον χρήστη). Επιτρέπεται μια πιο δημιουργική διεπαφή, καθώς είναι προσαρμόσιμη. Ωστόσο, με τη δημιουργικότητα έρχεται μια τιμή, και αυτό το κόστος είναι η γνώση των προγραμματιστών. Το Shopify, από την άλλη πλευρά, είναι ένα πιο ολοκληρωμένο πακέτο για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που δεν θέλουν τη φασαρία της ενασχόλησης με την τεχνική πλευρά του διαδικτύου.
Fixit.gr | WooCommerce | Shopify |
Διάρκεια δωρεάν δοκιμής | Το WooCommerce και το WordPress είναι αμφότερα ελεύθερο λογισμικό ανοικτού κώδικα. | Το Shopify είναι δωρεάν για 14 ημέρες, χωρίς να απαιτείται πιστωτική κάρτα. |
Τέλη συναλλαγών | Με το WooCommerce θα πρέπει να επιλεχθεί ένας συνεργάτης φιλοξενίας και να αγοραστεί ένα domain name fee. Αυτά μπορεί να ποικίλουν με τη φιλοξενία να κοστίζει περίπου 120 δολάρια το χρόνο και 15 δολάρια για την καταχώρηση ενός ονόματος τομέα. | Το βασικό Shopify, το οποίο είναι το καλύτερο για νέες επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου με περιστασιακές πωλήσεις, κοστίζει 29 δολάρια το μήνα. Το μεσαίο πακέτο Shopify είναι το καλύτερο για αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις που πωλούν online ή στο κατάστημα, 79 δολάρια το μήνα. Και το Advanced Shopify είναι το καλύτερο για επιχειρήσεις που κλιμακώνονται και απαιτούν προηγμένες αναφορές, 299 δολάρια το μήνα. |
Υποστήριξη | Μια καρτέλα αναλυτικής υποστήριξης επιτρέπει στους χρήστες να καταθέσουν ένα ζήτημα και να λάβουν ένα εισιτήριο. Υπάρχουν επίσης πολλά διαδικτυακά φόρουμ. | Το Κέντρο βοήθειας του Shopify διευκολύνει την αναζήτηση και τον εντοπισμό ορισμένων αναφορών. Επιτρέπει επίσης την άμεση επικοινωνία με έναν ειδικό. |
Ευχρηστία online και offline | Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο online. | Online και offline μέσω του κιτ σημείων πώλησης (POS) του Shopify. |
Πλατφόρμες | Ανοιχτός κώδικας και μπορεί να τροποποιηθεί ο κώδικας (χωρίς περιορισμούς). | Κλειστή πλατφόρμα, επιτρέπει μόνο drag and drop, καθώς και πρόσθετα plugins. |
Φιλοξενία | Η φιλοξενία δεν περιλαμβάνεται. | Περιλαμβάνεται. |
Υποτομείς | Οι ιστότοποι WordPress επιτρέπουν απεριόριστο αριθμό υποτομέων. | Απεριόριστος αριθμός υποτομέων. |
SSL | Θα πρέπει να βρεθεί ένα πρόσθετο που να ταιριάζει στις ανάγκες. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί δωρεάν SSL όπως το Let’s Encrypt. | Όταν ο τομέας αγοράζεται μέσω του Shopify, λαμβάνεται πιστοποίηση TLS. Εάν έχει αγοραστεί το domain από τρίτους, θα πρέπει να κρυπτογραφηθεί μέσω άλλου παρόχου υπηρεσιών. |
Δημιουργία κουπονιών | Μπορούν να δημιουργηθούν κουπόνια για όλα τα προϊόντα του καταστήματός. | Περιορισμός στη δημιουργία 20.000.000 μοναδικών κωδικών έκπτωσης για κάθε κατάστημα. |
Αποδεκτές μέθοδοι πληρωμής | Επί του παρόντος, υπάρχουν 80 διαθέσιμες πύλες πληρωμής μέσω του καταστήματος WooCommerce. | Το Shopify Payment συνδέεται με τον τραπεζικό λογαριασμό του ιδιοκτήτη. Εάν βρίσκεται κανείς σε χώρα χωρίς την πύλη πληρωμών Shopify Payment, μπορεί πάντα να επιλέξει ένα άλλο πρόσθετο τρίτου μέρους. |
Μηνιαίες εκθέσεις | Οι αναφορές από το WooCommerce μπορούν να περιλαμβάνουν δεδομένα σχετικά με τις πωλήσεις ανά ημερομηνία, προϊόν και κατηγορία. Αυτές οι αναφορές μπορούν να εξαχθούν μέσω CSV. | Οι αναφορές από το Shopify μπορούν να ληφθούν σε σχέση με το χρόνο, το προϊόν, τον πωλητή του προϊόντος, την τοποθεσία και πολλά άλλα. |
Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) | Υπάρχουν πολλά πρόσθετα SEO για το WordPress. Ένας τέτοιος πάροχος υπηρεσιών είναι το Yoast το οποίο παρέχει άμεση ανατροφοδότηση για τη βελτιστοποίηση της κατάταξης της σελίδας στο SEO. | Το Shopify επιτρέπει στους χρήστες να επεξεργάζονται ετικέτες τίτλου, μετα-περιγραφές, διευθύνσεις URL για αναρτήσεις στο blog, ιστοσελίδες, προϊόντα και πολλά άλλα. |
Blogging | Ναι | Ναι |
Ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους το WooCommerce είναι το μεγαθήριο σήμερα είναι ότι η χρήση του είναι δωρεάν. Προτείνεται αυτόματα κατά την εγγραφή ενός λογαριασμού στο WordPress, παρέχοντας στους νέους χρήστες μια εύκολη πρόταση για να ξεκινήσουν. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχει μια καμπύλη εκμάθησης με το WooCommerce και πρέπει να αφιερωθεί κάποιος χρόνος για την κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.
Από τη στιγμή που θα ξεκινήσει, το Shopify είναι εύκολο στη χρήση και μπορεί να βελτιστοποιηθεί για αναζήτηση μέσα σε λίγες ώρες. Το μειονέκτημά του είναι ότι είναι λιγότερο παραμετροποιήσιμο από το WooCommerce λόγω του ότι είναι μια κλειστή πλατφόρμα.
Αλλά αυτοί δεν είναι οι μόνοι παράγοντες σύγκρισης που πρέπει να ληφθούν υπόψη. Παρακάτω, θα αναλυθούν οι λεπτομέρειες της κάθε πλατφόρμας.
Ρύθμιση και εμπειρία χρήστη (UX).
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, το Shopify έχει σχεδιαστεί για το ευρύ κοινό, ενώ οι προγραμματιστές και οι σχεδιαστές θα κλίνουν προς το WooCommerce.
Στην περίπτωση του WooCommerce, από προεπιλογή, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων αντιμετωπίζουν μια πολύ πιο απότομη καμπύλη εκμάθησης. Εν τω μεταξύ, η πλατφόρμα του Shopify καθοδηγεί αυτόματα τους χρήστες μέσω μιας διαδικασίας εγκατάστασης βήμα προς βήμα, εξασφαλίζοντας έναν λειτουργικό ιστότοπο στο τέλος της.
Το ταμπλό του Shopify είναι επίσης εύκολο στην πλοήγηση. Η προσθήκη νέων προϊόντων στη λίστα είναι μια διαισθητική διαδικασία, με έναν εύκολο οδηγό που συμβουλεύει τον χρήστη για το ποιες λεπτομέρειες πρέπει να συμπληρώσει στη συνέχεια.
Ενώ το ταμπλό του WooCommerce είναι επίσης εύκολο στην πλοήγηση και επιτρέπει την προσθήκη προϊόντων, δεν είναι μια πλατφόρμα που βασίζεται σε ατομική συνδρομή. Αυτό σημαίνει ότι κάποιες εργασίες ενσωμάτωσης, όπως η απόκτηση ονόματος τομέα, η εύρεση λογαριασμού φιλοξενίας, η εγκατάσταση του WordPress και η εύρεση/εγκατάσταση θεμάτων WordPress, πρέπει να γίνουν από τον χρήστη. Αυτή η διαδικασία είναι προτιμότερο να διεκπεραιωθεί από κάποιον που είναι εξοικειωμένος με την πλατφόρμα και έχει γνώσεις σχετικά με τα κατάλληλα πρόσθετα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν.
Αν έπρεπε να υπάρξει νικητής για την ευκολία χρήσης, αυτό θα ήταν το Shopify.
Μπορεί κανείς να συμβουλευτεί τους ειδικούς προγραμματιστές του Fixit.gr, για να προσαρμόσει κατάλληλα τον ιστότοπο ηλεκτρονικού καταστήματος σε WooCommerce, ώστε να εισαχθούν οι κατάλληλες προσθήκες για την ορθή λειτουργία του.
Σχεδιασμός και θέματα.
Μόλις εγγραφεί κανείς σε έναν λογαριασμό Shopify, αποκτάει άμεση πρόσβαση σε πάνω από 70 δωρεάν θέματα, καθώς και σε πολλά επί πληρωμή θέματα. Αυτά τα θέματα είναι εύκολα στην εφαρμογή.
Το να παρασυρθεί κάποιος στα στοιχεία σχεδιασμού είναι επίσης εύκολο. Αν και είναι δυνατόν να ξοδευτεί ένα σημαντικό ποσό για την αγορά ενός θέματος από το κατάστημα Shopify, πρόκειται για εφάπαξ χρέωση.
Το WooCommerce, από την άλλη πλευρά, προσφέρει εκατοντάδες σχέδια και θέματα που μπορούν να προγραμματιστούν αυτόματα ώστε να ανταποκρίνονται στα κινητά τηλέφωνα.
Ωστόσο, μπορεί να χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να διασφαλιστεί ότι ο σχεδιασμός του ιστότοπου είναι σαφής και εύκολα κατανοητός, καθώς όλα τα πρόσθετα έχουν τη δική τους μοναδική εμπειρία χρήστη (UX).
Εάν η πιο προσαρμοσμένη διάταξη για τον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η κορυφαία προτεραιότητα, η επιλογή του WooCommerce είναι μονόδρομος. Αλλά είναι ζωτικής σημασίας να θυμάται κανείς ότι πρέπει να επενδυθεί χρόνος και χρήματα για την ανάπτυξη.
Για όσους δίνουν προτεραιότητα στην προσαρμογή, το Shopify διαθέτει premium θέματα έτοιμα για άμεση χρήση. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι μοιράζεται το κατάστημα το ίδιο θέμα με πολλά άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Η δυνατότητα να ξεχωρίσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα από το πλήθος κρίνεται σημαντική και η ευελιξία προσαρμογής σχεδίων και θεμάτων καθιστά το WooCommerce καλύτερη επιλογή για το σχεδιασμό.
Σχετικά άρθρα: Magento Vs Shopify. Η μεγάλη eCommerce μάχη.
Κόστος.
Το Shopify παρέχει μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών, μετά την οποία οι χρήστες θα πρέπει να καταβάλλουν μηνιαία συνδρομή. Το πιο βασικό πακέτο κοστίζει 29 δολάρια το μήνα, το επόμενο επίπεδο κοστίζει 79 δολάρια το μήνα και το κορυφαίο πακέτο κοστίζει 299 δολάρια το μήνα.
Το SSL, που είναι η τυπική τεχνολογία για τη διατήρηση μιας ασφαλούς σύνδεσης στο διαδίκτυο και τη διασφάλιση οποιωνδήποτε ευαίσθητων δεδομένων, περιλαμβάνεται σε όλα αυτά τα πακέτα, μαζί με τη φιλοξενία ιστοσελίδων.
Εάν επιθυμεί κάποιος ένα όνομα τομέα χωρίς τη συμπερίληψη του εμπορικού σήματος, όπως το Shopify, στη διεύθυνση URL, απαιτείται επιπλέον 14 δολάρια ετησίως.
Στα πακέτα εισαγωγικού επιπέδου επιτρέπονται δύο χρήστες ανά λογαριασμό, προσφέροντας απεριόριστο χώρο προϊόντων και αποθήκευσης. Ωστόσο, αυτό δεν περιλαμβάνει τη χρήση εργαλείων και πρόσθετων στοιχείων τρίτων κατασκευαστών εντός της πλατφόρμας.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχει μια κλίμακα για τα τέλη συναλλαγών. Με το βασικό πακέτο, χρεώνεται μια κατ’ αποκοπή χρέωση 2,0% για όλες τις συναλλαγές, ενώ με το κορυφαίο πακέτο η χρέωση μειώνεται σε 0,5% για τις συναλλαγές.
Ανάλογα με τον όγκο των πωλήσεων που επεξεργάζονται, μπορεί να αξίζει τον κόπο να διατηρείται μεγαλύτερο μέρος του γενικού κέρδους από τις προσφορές.
Το WooCommerce, από την άλλη πλευρά, παρέχει μια δωρεάν αρχική υπηρεσία, αλλά οι πρόσθετες υπηρεσίες, όπως η κράτηση ονομάτων τομέα, η πιστοποίηση SSL και ένας από τους πολλούς λογαριασμούς φιλοξενίας WordPress, πρέπει να πληρωθούν.
Το κόστος για αυτές τις υπηρεσίες μπορεί να ποικίλει, με τη φιλοξενία να κυμαίνεται από 5 έως 30 δολάρια/μήνα. Η αγορά ενός ονόματος τομέα μπορεί να κοστίσει κατά μέσο όρο 9 δολάρια ετησίως, και τα πιστοποιητικά SSL μπορεί να κοστίζουν από δωρεάν έως 100 δολάρια ετησίως. Το SSL, το οποίο διατηρεί τον ιστότοπο ασφαλή, θεωρείται υψηλή προτεραιότητα και αξίζει να πληρώσει κάποιος γι’ αυτό.
Ανάλογα με τον τρόπο με τον οποίο συνδυάζονται οι εφαρμογές τρίτων για το WooCommerce, ένας ιστότοπος μπορεί να δημιουργηθεί με αρκετά χαμηλό κόστος.
Με τόσους διαφορετικούς παράγοντες με βάση το κόστος, ο προσδιορισμός της καλύτερης πλατφόρμας μπορεί να εξαρτάται περισσότερο από τα χαρακτηριστικά παρά από την πραγματική τιμή.
Υποστήριξη.
Παρόλο που και οι δύο πλατφόρμες προσφέρουν κάποιου είδους υποστήριξη, αναγνωρίζεται ότι το Shopify διαθέτει ένα πολύ καλύτερο σύστημα.
Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών του Shopify είναι προσβάσιμη 24 ώρες το 24ωρο και μπορεί να δώσει σταθερή λύση στα προβλήματα, καθώς λειτουργεί σε μια κλειστή πλατφόρμα, με αποτέλεσμα την καλύτερη τεκμηρίωση των σφαλμάτων των χρηστών.
Η ανοιχτή πλατφόρμα του WooCommerce επιτρέπει σε οποιονδήποτε να ενσωματώσει πρόσθετα. Δυστυχώς, αυτό σημαίνει ότι είναι αδύνατο για την ομάδα υποστήριξής τους να έχει λύση για κάθε κατατεθειμένο ζήτημα.
SEO.
Για να ανακαλυφθεί ο ιστότοπός στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERPs) της Google, ο σχεδιασμός της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι απαραίτητος.
Ένα ενσωματωμένο πρόσθετο SEO παρέχεται από το Shopify, βοηθώντας σε βασικές πρακτικές SEO, όπως οι μεταπληροφορίες και το αντίγραφο του ιστότοπου. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ιστότοποι του Shopify, κατά μέσο όρο, φορτώνουν ταχύτερα σε σύγκριση με τους ιστότοπους του WooCommerce, ενισχύοντας δυνητικά τη θέση του ιστότοπού σας στην κατάταξη της Google.
Το WooCommerce, ενσωματωμένο στο WordPress, μια πλατφόρμα blogging, επιτρέπει στους χρήστες να τροποποιούν το περιεχόμενο του σώματος, τις διευθύνσεις URL, τις περιγραφές meta, τις ετικέτες alt και άλλα στοιχεία της σελίδας με εντυπωσιακά εργαλεία SEO.
Dropshipping.
Κατά την έναρξη ενός ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου, η διασφάλιση ότι οι πελάτες θα λάβουν τα στοιχεία που έχουν παραγγείλει είναι ζωτικής σημασίας, γεγονός που καθιστά αναγκαία την ενσωμάτωση των προμηθευτών παράδοσης στον ιστότοπο.
Το Shopify προσφέρει αρκετούς δημοφιλείς προμηθευτές για την παράδοση αγαθών. Το σχετικό κόστος μπορεί να ποικίλλει, συμπεριλαμβανομένων των δικών τους μηνιαίων συνδρομών μέλους ή εφάπαξ εξόδων. Ωστόσο, οι επιλογές περιορίζονται στα plugins του Shopify.
Το WooCommerce παρέχει την ευελιξία να διερευνηθούν εκατοντάδες επιλογές και να ληφθούν προσαρμοσμένες αποφάσεις. Για παράδειγμα, εάν λειτουργεί μια μικρή επιχείρηση με μία ή δύο παραδόσεις το μήνα, μια επιλογή παράδοσης ανά τεμάχιο μπορεί να είναι πιο κατάλληλη από μια μηνιαία συνδρομή.
Επομένως, εάν αναζητείται μια προσαρμοσμένη λύση παράδοσης προσαρμοσμένη στην εταιρεία, συνιστάται το WooCommerce.
Σχετικά άρθρα: Magento vs WooCommerce. Τι είναι καλύτερο για μια online επιχείρηση;
WooCommerce vs. Shopify. Επίλογος.
Κάθε επιχείρηση διαθέτει ένα μοναδικό σύνολο απαιτήσεων που απαιτούν εκπλήρωση. Όταν σχεδιάζεται μια απρόσκοπτη μετάβαση στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, η επιλογή της πλατφόρμας που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες του καταστήματος είναι ζωτικής σημασίας.
Το Shopify αναδεικνύεται ως η προτιμώμενη επιλογή για την επιχείρησή, εάν αναζητείται μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα για το κατάστημά ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία διευκολύνει τη γρήγορη εγκατάσταση, ενώ προσφέρει πολυάριθμες εύχρηστες λειτουργίες και εφαρμογές. Επιπλέον, ένα εξειδικευμένο προσωπικό υποστήριξης είναι διαθέσιμο για να βοηθήσει σε τυχόν προβλήματα, μαζί με μια πληθώρα επιλογών ενσωμάτωσης.
Το WooCommerce είναι η κατάλληλη επιλογή για αυτού που έχουν ήδη έναν ιστότοπο WordPress ή σκοπεύουν να δημιουργήσουν έναν, και αν επιθυμούν περισσότερο έλεγχο του ηλεκτρονικού τους καταστήματος ή αν υπάρχει χρόνος να αφιερωθεί στις περιπλοκές του σχεδιασμού σε αυτή την πλατφόρμα. Εξαιρετικά προσαρμόσιμο, εξυπηρετεί καλύτερους σκοπούς SEO και μπορεί να επεκταθεί σημαντικά.
Τελικά, η απόφαση για το τι χρειάζεται και τι θέλει η επιχείρησή εναπόκειται σε υποκειμενική οπτική.
Ωστόσο, με την κατάλληλη υποστήριξη των προγραμματιστών του Fixit, μπορεί κανείς να λάβει μια προσαρμοσμένη επιλογή για το ηλεκτρονικό του κατάστημα, επιλέγοντας την καλύτερη πλατφόρμα και να ρυθμιστεί για τη μέγιστη απόδοση.