Blog

Magento 2 & WooCommerce Tik Tok Pixel

tiktok-pixel
Blog / Magento / Woocommerce

Magento 2 & WooCommerce Tik Tok Pixel

Magento 2 & WooCommerce Tik Tok Pixel.

Οι διαφημίσεις και η εξατομίκευση τους, είναι ένα δυναμικό εργαλείο στα χέρια των εμπόρων τόσο για μεγάλες όσο και για μεσαίες επιχειρήσεις. Επιτρέπουν σε έναν ιδιοκτήτη ηλεκτρονικού καταστήματος να προσεγγίζει όσο το δυνατόν το καταλληλότερο αγοραστικό κοινό, για την αύξηση των μετατροπών και τη μείωση των οικονομικών πόρων που ξοδεύει σε διαφημίσεις. Έτσι, τα οφέλη πολλαπλασιάζονται. Η ρύθμιση του Magento 2 & WooCommerce Tik Tok Pixel, επιτρέπει στους κατόχους αυτών των πλατφόρμων, να αποκτούν περισσότερες μετατροπές στο κορυφαίο όπως εξελίσσεται κοινωνικό μέσο του Tik Tok, με εκατομμύρια χρήστες στον κόσμο.

 

Σχετικά με το Tik Tok Pixel.

Το Tik Tok Pixel είναι ένα κομμάτι κώδικα που μπορεί να τοποθετηθεί στον ιστότοπό και του επιτρέπει να μοιράζεται συμβάντα με το Tik Tok. Με οποιοδήποτε από τα εργαλεία Tik Tok for Business, το pixel μπορεί να βοηθήσει να υπολογιστεί η επισκεψιμότητα στον ιστότοπό, να μετρηθεί η απόδοση των διαφημιστικών καμπανιών, να βελτιστοποιηθούν οι καμπάνιες και να βρεθούν νέοι πελάτες. Αντιλαμβάνεται κανείς, πως η σύνδεση με ένα ιστότοπο Magento 2 και WooCommerce, το Tik Tok pixel, θα προσφέρει σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, τεράστια ευελιξία και περιθώριο ευκαιριών κέρδους.

Πώς λειτουργεί το Tik Tok Pixel.

Αφού ρυθμιστεί επιτυχώς το pixel στον ιστότοπό Magento ή WooCommerce, το pixel θα μοιράζεται πληροφορίες σχετικά με το πότε πραγματοποιείται μια ενέργεια στον ιστότοπο, με βάση τα συμβάντα που έχουν ρυθμίσει. Ως υπενθύμιση, συνιστάται να ρυθμιστούν συμβάντα που αντικατοπτρίζουν την πλήρη διαδρομή του πελάτη στον ιστότοπου, από την προβολή μιας σελίδας λεπτομερειών προϊόντος έως την προσθήκη ενός προϊόντος στο καλάθι και την πραγματοποίηση μιας αγοράς.

Σημείωση: Το εικονοστοιχείο συλλέγει πληροφορίες που είναι διαθέσιμες μέσω τυπικών προγραμμάτων περιήγησης ιστού, όπως το Chrome. Αυτό περιλαμβάνει:

  • Πληροφορίες σχετικά με τις διαφημίσεις/γεγονότα: Πληροφορίες σχετικά με τη διαφήμιση στην οποία έκανε κλικ ένα άτομο στο TikTok ή ένα συμβάν που προκλήθηκε.
  • Χρονοσφραγίδα: Η ώρα που πυροδοτήθηκε το συμβάν του pixel. Αυτό χρησιμοποιείται για να προσδιοριστεί πότε πραγματοποιήθηκαν ενέργειες στον ιστότοπο, όπως πότε έγινε προβολή μιας σελίδας, πότε αγοράστηκε ένα προϊόν κ.λπ.
  • Διεύθυνση IP: Χρησιμοποιείται για τον προσδιορισμό της γεωγραφικής θέσης ενός συμβάντος.
  • User Agent: Χρησιμοποιείται για τον προσδιορισμό της μάρκας της συσκευής, του μοντέλου, του λειτουργικού συστήματος και των πληροφοριών του προγράμματος περιήγησης.
  • Cookies: Τα cookies πρώτου μέρους είναι προαιρετικά, αλλά τα cookies τρίτου μέρους είναι ενεργοποιημένα από προεπιλογή με το Tik Tok Pixel. Τα cookies βοηθούν στη μέτρηση, τη βελτιστοποίηση και τη στόχευση των εκστρατειών. Η απόδοση ενισχύεται όταν τα cookies πρώτου και τρίτου μέρους συνδυάζονται με την Προηγμένη αντιστοίχιση. 
  • Μεταδεδομένα & κλικ σε κουμπιά: Αυτά περιλαμβάνουν περιγραφικά μεταδεδομένα σελίδας (π.χ. τίτλοι σελίδας και πληροφορίες προϊόντος), δομημένα μικροδεδομένα, δεδομένα απόδοσης σελίδας (π.χ. χρόνοι φόρτωσης σελίδας) και κλικ σε κουμπιά (π.χ. όνομα κουμπιού, περιγραφικό κείμενο και χαρακτηριστικά).

Προβολή δεδομένων Tik Tok Pixel.

Συνιστάται να χρησιμοποιούνται τα Εργαλεία Tik Tok For Business, όπως το Pixel Helper, για να ελέγχονται τα δεδομένα που αποστέλλονται στο Tik Tok, ώστε να διασφαλίζεται ότι συνάδουν με τις πολιτικές κοινής χρήσης δεδομένων και ότι δεν περιλαμβάνουν δεδομένα που μπορεί να θεωρηθούν ευαίσθητα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις πολιτικές συλλογής δεδομένων, μπορεί κανείς να ανατρέξει στους Όρους των προϊόντων TikTok για επιχειρήσεις (δεδομένα) και στην Πολιτική απορρήτου της Tik Tok.

Σχετικά άρθρα: Τι είναι το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Αρχικοποίηση του Tik Tok Pixel.

Η αρχικοποίηση του Tik Tok Pixel, είναι σχετικά εύκολη διαδικασία, όταν πρόκειται όμως για πλατφόρμες, όπως το Shopify. Ωστόσο, όταν θα πρέπει να ενσωματωθεί σε ένα κατάστημα Magento, απαιτούνται περαιτέρω ενέργειες καθώς και οι κατάλληλες επεκτάσεις και καλό είναι να υπάρξει η συνδρομή ενός επαγγελματία για τη σωστή ενσωμάτωση.

  • Στο Tik Tok Ads Manager, επιλογή Ενεργητικά και κλικ στην επιλογή Γεγονός.
  • Στην ενότητα Web Events, επιλογή Manage.
  • Κλικ στην επιλογή Ρύθμιση συμβάντων ιστού.
  • Επιλογή Χειροκίνητη ρύθμιση ως μέθοδο σύνδεσης.

 

Σημείωση: Η επιλογή Ρύθμιση συνεργάτη ανοίγει σε μια σελίδα όπου μπορούν να επιλεχθούν διαφορετικοί υποστηριζόμενοι συνεργάτες του TikTok για την ενσωμάτωση, όπως το Shopify και το Google Tag Manager.

 

Αναφορά συμβάντων στον Διαχειριστή.

Μετά τη ρύθμιση του Tik Tok Pixel, υπάρχουν τρία διαγράμματα στη Διαχείριση συμβάντων για την προβολή δεδομένων:

 

  1. Γραμμικό διάγραμμα συνολικών συμβάντων για να βοηθήσει στη κατανόηση της συνολικής τάσης της κίνησης.
  2. Μια ανάλυση σε επίπεδο συμβάντος για την εμφάνιση της μεθόδου σύνδεσης ανά συμβάν, η οποία είναι χρήσιμη για την επαλήθευση του αποδελτιωτισμού.
  3. Ραβδόγραμμα συμβάντων διαμορφωμένης χοάνης για να βοηθήσει στη διασταύρωση στο αν η κίνηση στη διαμορφωμένη χοάνη έχει νόημα (Event Funnel Statistics). 

Πλεονεκτήματα χρήσης του Tik Tok Pixel.

Σε καταστήματα Magento 2 και WooCommerce, η ενσωμάτωση του Tik Tok Pixel, προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα. Πλέον το Tik Tok, εξελίσσεται σε μια πλατφόρμα με πολλές διαφημίσεις προϊόντων και το ποσοστό μετατροπών βρίσκεται στα υψηλότερα επίπεδα. Αυτό προσφέρει στις επιχειρήσεις ένα επιπλέον ή και αποκλειστικό εργαλείο προώθησης των προϊόντων τους ή των υπηρεσιών τους.

Η δυναμικότητα του Pixel, προσφέρει πολλές ευκαιρίες αύξησης επισκεψιμότητας, αύξησης μετατροπών και αναγνωρισιμότητας της μάρκας.

Ωστόσο, είναι πολύ σημαντικό να επιλέχθει ένας επαγγελματίας για την σωστή ενσωμάτωση του Tik Tok Pixel στον ιστότοπο μιας επιχείρησης. Αυτό θα προσφέρει τα μέγιστα δυνατά οφέλη της πλατφόρμας, ειδικότερα σε καταστήματα Magento, καθώς θα προσφέρει όλα τα εργαλεία και μετρήσεις διαθέσιμα και όχι σε περιορισμένη μορφή. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος ακόμα και στις μεσαίες επιχειρήσεις και οι κατάλληλες κινήσεις θα δώσουν το πλεονέκτημα στην αγορά. 

Μπορεί να επικοινωνήσει κανείς με τους προγραμματιστές του Fixit.gr, για μια ολοκληρωμένη ενσωμάτωση στον ιστότοπο Magento 2 και WooCommerce, καθώς και να λάβει συμβουλές για τη χρήση του Tik Tok Pixel.

Σχετικά άρθρα: Δημιουργία προγράμματος επιβράβευσης για κατάστημα Magento 2

Επίλογος.

Το WooCommerce και το Magento 2, είναι από τις πιο διαδεδομένες πλατφόρμες παγκοσμίως για ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίου. Πλέον υπάρχει η δυνατότητα της σύνδεσης σε κάθε ιστότοπο με το Tik Tok Pixel, το οποίο επιτρέπει να εκτοξευτούν οι μετατροπές, οι επισκέπτες και η αναγνωρισιμότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος. Επιλέγοντας τους κατάλληλους επαγγελματίες για τη σωστή ενσωμάτωση, καθοδήγηση και μεγιστοποίηση της χρήσης των εργαλείων που προσφέρει το Tik Tok Pixel, θα παραμείνει η επιχείρηση ανταγωνιστική και αποδοτική στο σύγχρονο τοπίο που εξελίσσεται διαρκώς.

 

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare