Blog

Τιμολόγηση ανά ομάδα πελατών στο Magento 2

photo
Blog / Magento

Τιμολόγηση ανά ομάδα πελατών στο Magento 2

Τιμολόγηση ανά ομάδα πελατών στο Magento 2.

Σύμφωνα με μια έρευνα, διαπιστώθηκε ότι τα προϊόντα με τις χαμηλότερες τιμές προτιμώνται από το 60% των ερωτηθέντων έναντι οποιουδήποτε άλλου παράγοντα κατά τις ηλεκτρονικές αγορές. Επιπλέον, στα στατιστικά στοιχεία για την αφοσίωση των πελατών το 2023, αποκαλύπτεται ότι η τιμή προσδιορίζεται ως ο υπ’ αριθμόν 1 παράγοντας που διατηρεί την αφοσίωση των πελατών στις αγαπημένες τους μάρκες.

Υπογραμμίζεται η στενή σχέση μεταξύ τιμής και αφοσίωσης των πελατών. Η τιμή καλλιεργεί την αφοσίωση των πελατών, ενώ με τη σειρά της, η αφοσίωση διατηρείται από τη λογική των τιμών. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δίνεται έμφαση από πολλές ηλεκτρονικές επιχειρήσεις Magento στην ταξινόμηση των τμημάτων των πελατών τους, ώστε να προσφέρουν λογικές τιμές για κάθε ομάδα αγοραστών. Μέσω της αξιοποίησης της δυνατότητας τιμολόγησης ομάδων πελατών του Magento 2, όχι μόνο ενισχύεται η αφοσίωση των πελατών από τους ιδιοκτήτες καταστημάτων, αλλά δημιουργούνται και ευέλικτες στρατηγικές τιμολόγησης.

Ορισμός της τιμολόγησης ανά ομάδα πελατών στο Magento.

Ουσιαστικά, η τιμολόγηση ανά ομάδα πελατών στο Magento 2, είναι μια λειτουργία που επιτρέπει την ανάθεση συγκεκριμένων επιπέδων τιμών ή εκπτώσεων σε διαφορετικές ομάδες πελατών. Με την οργάνωση των πελατών σε ομάδες, όπως οι αγοραστές χονδρικής, τα μέλη προγραμμάτων πιστότητας ή οι πελάτες VIP, μπορούν να προσφέρονται αποκλειστικές επιλογές τιμολόγησης προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις τους. Με αυτή τη δυνατότητα, οι ιδιοκτήτες καταστημάτων μπορούν να εφαρμόσουν μια δυναμική στρατηγική τιμολόγησης, η οποία είναι σε αρμονία με τους επιχειρηματικούς τους στόχους και αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών.

Μετά τη διαμόρφωση, τόσο η τυπική τιμή όσο και η τιμολόγηση ομάδας πελατών εμφανίζονται στη σελίδα του προϊόντος. Με αυτόν τον τρόπο, οι τιμές μπορούν να συγκριθούν εύκολα από τους διαδικτυακούς πελάτες, επιτρέποντάς τους να προβούν στις κατάλληλες ενέργειες και αγορές.

Σχετικά άρθρα: Δημιουργία προγράμματος επιβράβευσης για κατάστημα Magento 2

Πώς επιτυγχάνεται η τιμολόγηση ομάδων πελατών του Magento 2;

Η προσαρμοσμένη ομαδική τιμολόγηση στο Magento 2 δεν θεωρείται ιδιαίτερα περίπλοκη εργασία. Τα παρακάτω βήματα θα πρέπει να ακολουθηθούν για την ομαλή διαμόρφωση της ομαδικής τιμολόγησης πελατών:

Βήμα 1: Πρόσβαση στον Πίνακα Διαχείρισης και στη συνέχεια πλοήγηση στον Κατάλογο -> Προϊόντα.
Βήμα 2: Το προϊόν που πρόκειται να ρυθμιστεί θα πρέπει να ανοίξει σε κατάσταση επεξεργασίας.
Βήμα 3: Κάτω από το πεδίο Τιμή, θα πρέπει να ανοίξει η επιλογή Προώθηση Τιμολόγησης (Advance Pricing), όπου παρουσιάζονται οι ακόλουθες επιλογές:

 

  • Θα πρέπει να επιλεγεί η Ιστοσελίδα για την εφαρμογή της ομαδικής τιμολόγησης.
  • Θα πρέπει να επιλεγεί η ομάδα πελατών που θα λάβει την έκπτωση από τέσσερις επιλογές: Γενικά, Χονδρικό εμπόριο, Λιανοπωλητές και Μη συνδεδεμένοι.
  • Πρέπει να εισαχθεί η ποσότητα 1. (Quantity)
  • Στο πεδίο Τιμή, υπάρχει η δυνατότητα να οριστεί ως Σταθερό, και στη συνέχεια να εισαχθεί η τιμή του προϊόντος με έκπτωση, ή ως Έκπτωση, και στη συνέχεια να εισαχθεί η τιμή της έκπτωσης ως ποσοστό της τιμής του προϊόντος.

 

Βήμα 4: Εάν υπάρχει επιθυμία να προστεθούν περισσότερες τιμές ομάδας, απαιτείται η επιλογή Προσθήκη (Add)  και η επανάληψη των προηγούμενων ενεργειών.

Βήμα 5: Τέλος, κάνοντας κλικ στο κουμπί Τέλος (Done), η διαδικασία επιβεβαίωσης μπορεί να ολοκληρωθεί με την αποθήκευση της διαμόρφωσης.

Σχετικά άρθρα: Τεχνικές για Off-page SEO σε καταστήματα Magento.

Ποια είναι τα οφέλη της τιμολόγησης ομάδων πελατών του Magento 2;

Με τη διαμόρφωση αυτής της καινοτόμου λειτουργίας, τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να προσαρμόσουν την τιμολόγηση βάσει συγκεκριμένων τμημάτων πελατών, επιτρέποντας την προσφορά εξατομικευμένων προσφορών και εκπτώσεων. Ποια είναι τα οφέλη που μπορεί να αποκτήσει ένα κατάστημα εφαρμόζοντας τιμολόγηση ανά ομάδα πελατών στο Magento 2:

  1. Ενίσχυση της δέσμευσης Πελατών.

Η τιμολόγηση ανά ομάδα πελατών στο Magento 2 επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προτρέπουν τους πελάτες τους να επωφεληθούν από τις εκπτώσεις. Η ενεργοποίηση αυτής της λειτουργίας ενθαρρύνει τους πελάτες να ασχοληθούν ενεργά με την πλατφόρμα και να εξερευνήσουν τα πλεονεκτήματα των ενημερώσεων μελών. Οι αποκλειστικές επιλογές τιμολόγησης προσαρμοσμένες σε συγκεκριμένες ομάδες πελατών μπορούν να προσελκύσουν και να διατηρήσουν αποτελεσματικά τους χρήστες, με τελικό αποτέλεσμα την ενίσχυση της δέσμευσης και της αφοσίωσης τους.

  1. Εξατομίκευση εκστρατείας μάρκετινγκ.

Μπορούν να δημιουργηθούν διαφορετικές ομάδες πελατών και να ανατεθούν συγκεκριμένοι κανόνες τιμολόγησης σε κάθε ομάδα, επιτρέποντας την προσαρμογή των στρατηγικών μάρκετινγκ σε ξεχωριστά τμήματα πελατών. Αυτό το επίπεδο εξατομίκευσης επιτρέπει την αποτελεσματικότερη επικοινωνία, καθώς μπορούν να παρέχονται σχετικές εκπτώσεις και προσφορές που βρίσκουν απήχηση σε συγκεκριμένες ομάδες πελατών, οδηγώντας σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπών και αυξημένες πωλήσεις.

  1. Ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών χονδρικής.

Η δημιουργία μιας ξεχωριστής ομάδας πελατών αφιερωμένης στους χονδρέμπορους, με την παροχή μοναδικών επιλογών, είναι μια ιδανική μέθοδος για κάθε κατάστημα να ανταποκριθεί στις ανάγκες και τις προτιμήσεις αυτού του συγκεκριμένου τμήματος πελατών. Οι πελάτες χονδρικής συχνά απαιτούν μαζική τιμολόγηση ή εκπτώσεις βάσει όγκου, και το Magento 2 διευκολύνει την εύκολη διαμόρφωση αυτών των κανόνων τιμολόγησης, εξασφαλίζοντας μια απρόσκοπτη και ικανοποιητική αγοραστική εμπειρία για αυτούς τους πελάτες.

  1. Ενίσχυση της αφοσίωσης των πελατών.

Η σημασία της ανταμοιβής των πιστών πελατών για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας είναι ύψιστη. Ως εκ τούτου, μπορεί να δημιουργηθεί μια ειδική ομάδα πελατών αποκλειστικά για τους πιστούς πελάτες, προσφέροντάς τους αποκλειστικές εκπτώσεις και οφέλη. Αναγνωρίζοντας και εκτιμώντας την αφοσίωσή τους, οι διαδικτυακές επιχειρήσεις μπορούν να ενισχύσουν τις σχέσεις τους με αυτούς τους πελάτες, ενθαρρύνοντας τις επαναλαμβανόμενες αγορές και καλλιεργώντας τη μακροπρόθεσμη πίστη. Αυτό συμβάλλει στην αύξηση της διατήρησης των πελατών και στη δημιουργία θετικών προφορικών συστάσεων, οι οποίες με τη σειρά τους προσελκύουν νέους πελάτες στις επιχειρήσεις.

  1. Εφαρμογή ευέλικτων στρατηγικών τιμολόγησης.

Το Magento 2 προσφέρει ένα ευρύ φάσμα επιλογών, είτε πρόκειται για κλιμακωτές εκπτώσεις με βάση τα επίπεδα πιστότητας των πελατών, είτε για αποκλειστικές τιμές για συγκεκριμένα τμήματα πελατών, είτε για τιμές προώθησης για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Αυτή η ευελιξία επιτρέπει να πειραματιστούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα με διαφορετικές στρατηγικές τιμολόγησης και να βελτιστοποιήσουν τα μοντέλα τους ώστε να μεγιστοποιήσουν την κερδοφορία και τον ανταγωνισμό στην αγορά. Επιπλέον, οι κανόνες τιμολόγησης μπορούν εύκολα να ενημερώνονται και να προσαρμόζονται μέσα στο Magento 2 από τις επιχειρήσεις, επιτρέποντας τη γρήγορη προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και τις προτιμήσεις των πελατών.

Επίλογος.

Συνοπτικά, μπορεί να σημειωθεί ότι η τιμολόγηση ομάδων πελατών Magento 2 παρέχει ένα ισχυρό μέσο για την εξατομίκευση της στρατηγικής τιμολόγησης και την ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών, με τελικό αποτέλεσμα την αύξηση της αφοσίωσης και των μετατροπών.

Η εξειδικευμένη υποστήριξη στη διαμόρφωση της ομαδικής τιμολόγησης του Magento 2 για τη μεγιστοποίηση των κερδών είναι άμεσα διαθέσιμη από τους έμπειρους προγραμματιστές του Magento 2 στο fixit.gr. Με την εκτεταμένη γνώση και εμπειρία τους, η ηλεκτρονική επιχείρηση μπορεί να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες των χαρακτηριστικών ομαδικής τιμολόγησης του Magento 2. Αυτό σημαίνει εξατομικευμένες στρατηγικές τιμολόγησης που ευθυγραμμίζονται με τους συγκεκριμένους στόχους, διασφαλίζοντας ότι η κερδοφορία θα φτάσει στο αποκορύφωμά της. 

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare