Blog

Πως χρησιμοποιείται το hreflang στο Magento 2 για SEO

how-google-analyzes-hreflang-tags
Blog / Magento

Πως χρησιμοποιείται το hreflang στο Magento 2 για SEO

Πως χρησιμοποιείται το hreflang στο Magento 2 για SEO;

Το χαρακτηριστικό hreflang είναι ένα μεταστοιχείο HTML που βοηθά τα δεδομένα να εξάγονται από τις μηχανές αναζήτησης στη γλώσσα στην οποία είναι γραμμένος ο ιστότοπος. Χάρη στη δήλωση αυτής της γλώσσας, η κατάταξη του ιστότοπου μπορεί να αυξηθεί από την Google. Επιπλέον, εάν ο ιστότοπος έχει διαφορετική γλώσσα από τον επισκέπτη, βοηθά επίσης την Google να παρέχει προτάσεις για μετάφραση στη μητρική γλώσσα του.

Χαρακτηριστικό Hreflang Δείγμα κώδικα:

 

Πότε χρησιμοποιείται το χαρακτηριστικό hreflang;

Το χαρακτηριστικό hreflang χρησιμοποιείται σε πολύγλωσσα και πολυ περιφερειακά περιβάλλοντα. Χρησιμεύει ως δήλωση πολλών γλωσσών για τον ιστότοπο. Τα ακόλουθα ζητήματα επιλύονται με τη χρήση του χαρακτηριστικού hreflang: 

  • Αντιγραφή περιεχομένου λόγω στόχευσης διαφορετικών αγορών με την ίδια γλώσσα. 
  • Αλληλοεπικάλυψη περιεχομένου που προκύπτει από τη στόχευση διαφορετικών αγορών με διαφορετικές γλώσσες. 
  • Θέματα στόχευσης που προκύπτουν από τη στόχευση μιας αγοράς χώρας με διαφορετικές γλώσσες. 
  • Εσφαλμένη παρουσίαση συγκεκριμένων δεδομένων, όπως τιμές, νόμισμα ή μορφές ημερομηνίας.

Ως εκ τούτου, η χρήση του χαρακτηριστικού Hreflang θα πρέπει να ληφθεί υπόψη προκειμένου να αποφευχθεί το διπλό περιεχόμενο και να αντιμετωπιστούν δευτερεύοντα ζητήματα, βοηθώντας έτσι στην επίτευξη υψηλότερης κατάταξης στα SERP και στην αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου.

 

Πως χρησιμοποιείται το hreflang;

Σε περιβάλλοντα τοποθεσιών πολλών γλωσσών και πολλών περιοχών, μπορεί να χρησιμοποιηθεί το χαρακτηριστικό Hreflang. 

Υπάρχουν τρεις μέθοδοι υλοποίησης: 

  1. Μέσω της κεφαλής HTML. 
  2. Μέσω της κεφαλίδας HTTP. 
  3. Χρησιμοποιώντας χάρτες ιστοτόπου XML. 

Ένα παράδειγμα χρήσης του χαρακτηριστικού Hreflang είναι το ακόλουθο:

  • Ο εναλλακτικός σύνδεσμος ορίζεται ως “<link rel=”alternate” href=”http://example.com/” hreflang=”en” />”
  • Ο εναλλακτικός σύνδεσμος ορίζεται ως “<link rel=”alternate” href=”http://example.com/en-gb/” hreflang=”en-gb”/>”
  • Ο εναλλακτικός σύνδεσμος ορίζεται ως “<link rel=”alternate” href=”http://example.com/en-au/” hreflang=”en-el”/>”

Μερικά οφέλη του χαρακτηριστικού Hreflang.

Από την άποψη του SEO, η εφαρμογή του χαρακτηριστικού Hreflang μπορεί να δικαιολογηθεί για τρεις κύριους λόγους: 

  1. Ενίσχυση κατάταξης ιστότοπου: Η εφαρμογή του χαρακτηριστικού Hreflang μπορεί να μην αυξάνει άμεσα την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, αλλά βοηθά στη βελτίωση της κατάταξης του ιστότοπου στα SERP. Οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να εμφανίζουν περιεχόμενο στη συγκεκριμένη γλώσσα που σχετίζεται με την τοποθεσία αναζήτησης του χρήστη. 
  2. Αποφυγή διπλού περιεχομένου: Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να υπάρχει πανομοιότυπο περιεχόμενο σε διαφορετικές διευθύνσεις URL που προορίζονται για διαφορετικούς χρήστες. Αυτές οι σελίδες ενδέχεται να περιέχουν μικρές αποκλίσεις, όπως λεπτομέρειες τιμών ή διεύθυνσης. Ωστόσο, οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google μπορεί να θεωρούν τέτοιο περιεχόμενο ως διπλότυπο. Χρησιμοποιώντας το χαρακτηριστικό Hreflang, οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να κατανοήσουν ξεκάθαρα αυτά τα περιεχόμενα και να αποτρέψουν αρνητικά αποτελέσματα για τις σελίδες. 
  3. Βελτιωμένη εμπειρία χρήστη: Το χαρακτηριστικό Hreflang χρησιμεύει ως αποτελεσματική λύση για την παροχή προσαρμοσμένου περιεχομένου σε διαφορετικούς πελάτες. Η χρήση του συμβάλλει επίσης στη δημιουργία μιας υπέροχης εμπειρίας αγορών για τους χρήστες. Αυτό ωφελεί τόσο το κοινό όσο και τους webmasters.

Σχετικά άρθρα: Γιατί το Magento εξακολουθεί να επιλέγεται το 2023

Επίλογος και συμπεράσματα.

Το χαρακτηριστικό Hreflang είναι μια πρόκληση που αντιμετωπίζουν πολλά άτομα. Επομένως, συνιστάται να ελεγχθεί διεξοδικά αν πρόκειται να πραγματοποιηθεί μια αλλαγή. Είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι όλα στον ιστότοπό είναι φιλικά προς τον χρήστη και παρέχουν μια άνετη εμπειρία στους πελάτες. 

Η εφαρμογή του χαρακτηριστικού hreflang, καθώς και άλλων ισχυρών τακτικών SEO, μπορούν να εκτελεστούν από τους έμπειρους προγραμματιστές στο Fixit.gr για ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου. Η τεχνογνωσία της ομάδας του Fixit.gr επιτρέπει την απρόσκοπτη ενσωμάτωση του χαρακτηριστικού hreflang, διασφαλίζοντας βελτιστοποιημένη στόχευση γλώσσας και βελτιωμένη ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης. Αξιοποιώντας την επάρκειά τους στο SEO, οι προγραμματιστές του Fixit.gr μπορούν να βελτιώσουν τη συνολική απόδοση και την online παρουσία των ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου, συμβάλλοντας στην αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας και στη βελτιωμένη κατάταξη στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης.

 

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare