Blog

Τι είναι η επισκεψιμότητα ιστοτόπων

unique-visits-e1652799587652-1024x573 (1)
Blog

Τι είναι η επισκεψιμότητα ιστοτόπων

Τι είναι η επισκεψιμότητα ιστοτόπων; (Web Traffic)

Κάθε δικτυακός τόπος έχει τον ίδιο σκοπό, να τον βλέπουν οι πελάτες ή οι χρήστες. Και σε αυτή την περίπτωση, το αν ο ιστότοπός λειτουργεί καλά καθορίζεται από την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, η οποία θεωρείται το πιο κρίσιμο στοιχείο. Η εικόνα των χρηστών και η συμπεριφορά τους θα περιγραφεί από όλα τα στοιχεία που εμφανίζονται σε αριθμούς.

Όντας ένα από τα πιο κρίσιμα πράγματα, η επισκεψιμότητα του ιστότοπου λαμβάνεται υπόψη από κάθε ιδιοκτήτη ηλεκτρονικού εμπορίου.

Σε 0,05 δευτερόλεπτα σχηματίζεται η γνώμη των χρηστών για έναν ιστότοπο και στη συνέχεια λαμβάνεται η απόφαση να φύγουν ή να παραμείνουν σε αυτόν. Κατά τη διάρκεια των 24 ωρών τους κάθε μέρα, 5,07 δισεκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου παγκοσμίως θα συνεισφέρουν τεράστια επισκεψιμότητα σε πολλούς ιστότοπους. Τι είναι αυτό και ποιος είναι αυτός ο τεράστιος αριθμός;

 

Τι είναι η επισκεψιμότητα του ιστότοπου;

Ο αριθμός των επισκεπτών σε έναν ιστότοπο μπορεί να οριστεί ως επισκεψιμότητα ιστότοπου. Όταν δαπανάται χρόνος σε έναν ιστότοπο, επισκέπτονται διάφορες σελίδες και γίνονται επιπλέον ενέργειες από έναν επισκέπτη, όλα αυτά μπορούν να υπολογιστούν ως δεδομένα στην επισκεψιμότητα του ιστότοπου. 

Μπορούν να χρησιμοποιηθούν διάφοροι τρόποι για τη μέτρηση της επισκεψιμότητας ιστότοπου, όπως εργαλεία ανάλυσης που παρακολουθούν τον αριθμό των επισκεπτών, τους μοναδικούς επισκέπτες, τις προβολές σελίδων, το ποσοστό αναπήδησης και άλλες μετρήσεις. Η λειτουργία αυτής της οικογένειας επισκεψιμότητας ιστότοπου μπορεί τώρα πλέον με σύγχρονα εργαλεία να εξεταστεί σε μεγαλύτερο βάθος.

5 τύποι επισκεψιμότητας ιστότοπων

Άμεση επισκεψιμότητα

Η άμεση επισκεψιμότητα χαρακτηρίζεται από επισκέπτες που έχουν πρόσβαση σε έναν ιστότοπο πληκτρολογώντας τη διεύθυνση URL στο πρόγραμμα περιήγησής τους ή κάνοντας κλικ σε έναν σύνδεσμο που έχει αποθηκευτεί σε σελιδοδείκτες. Με απλούστερους όρους, η εμφάνιση άμεσης επισκεψιμότητας είναι όταν η διεύθυνση URL του ιστότοπου είναι γνωστή στους επισκέπτες και επιλέγουν να την εισάγουν απευθείας στο πρόγραμμα περιήγησης, αντί να ανακαλύψουν τον ιστότοπο μέσω των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης ή άλλων πηγών παραπομπής.

Η σημασία της άμεσης επισκεψιμότητας έγκειται στην ένδειξη της υψηλής αναγνωρισιμότητας της μάρκας και της αφοσίωσης των πελατών. Αυτός ο τύπος επισκεψιμότητας συχνά προέρχεται από επαναλαμβανόμενους επισκέπτες οι οποίοι έχουν εξοικείωση με τον ιστότοπο και το περιεχόμενό του και επιστρέφουν τακτικά για ενημερώσεις ή για να πραγματοποιήσουν αγορές.

Είναι σημαντικό να αναγνωριστεί ότι δεν μπορεί να χαρακτηριστεί όλη η άμεση κυκλοφορία ως πραγματικά “άμεση”. Ορισμένες περιπτώσεις άμεσης επισκεψιμότητας μπορεί να προκύπτουν από επισκέπτες που κάνουν κλικ σε συνδέσμους από ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εφαρμογές για κινητά ή πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης που δεν παρέχουν πληροφορίες παραπομπής. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η κυκλοφορία μπορεί να αποδοθεί λανθασμένα ως άμεση, παρόλο που προέρχεται από άλλη πηγή.

Συνολικά, η άμεση επισκεψιμότητα χρησιμεύει ως πολύτιμη πηγή επισκεψιμότητας ιστότοπου, παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με την αναγνωρισιμότητα της μάρκας, την αφοσίωση των πελατών στις επιχειρήσεις. Οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων και οι έμποροι μπορούν να χρησιμοποιούν εργαλεία ανάλυσης για την παρακολούθηση της άμεσης επισκεψιμότητας και να εντοπίζουν ευκαιρίες για τη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών, της δέσμευσης και των ποσοστών μετατροπής.

Σχετικά άρθρα: Τα κορυφαία 10 WordPress Plugins για τη βελτίωση του SEO

Οργανική επισκεψιμότητα

Σύμφωνα με μελέτες, η πλειοψηφία της επισκεψιμότητας των ιστότοπων, που αντιστοιχεί στο 53%, παράγεται από οργανική επισκεψιμότητα, καθιστώντας την, την πιο σημαντική πηγή επισκεψιμότητας. Η οργανική επισκεψιμότητα αναφέρεται στο σενάριο όπου ένας χρήστης επισκέπτεται έναν ιστότοπο μέσω μιας μη αμειβόμενης ή φυσικής μηχανής αναζήτησης. Η κινητήρια δύναμη πίσω από την οργανική επισκεψιμότητα είναι οι προσπάθειες βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) του ιστότοπου. Οι προσπάθειες αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν τη βελτιστοποίηση των λέξεων-κλειδιών, τη δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας, τη βελτίωση του χρόνου φόρτωσης της σελίδας και τη δημιουργία υψηλής ποιότητας backlinks προς τον ιστότοπο.

Οι ιστότοποι επωφελούνται σε μεγάλο βαθμό από αυτό το είδος της επισκεψιμότητας λόγω της υψηλής αξίας της. Τείνει να είναι τόσο εξαιρετικά στοχευμένη όσο και δεσμευμένη, καθώς οι επισκέπτες αναζητούν ενεργά τα συγκεκριμένα θέματα ή προϊόντα που προσφέρει ο ιστότοπος. Επιπλέον, η οργανική επισκεψιμότητα αποδεικνύεται πιο αποδοτική από την πληρωμένη επισκεψιμότητα, καθώς εξαλείφει την ανάγκη για συνεχή έξοδα διαφήμισης.

 

Παραπομπή

Σύμφωνα με μια έκθεση που δημοσιεύθηκε πρόσφατα, οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν ενεργά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζουν 64% μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σε σύγκριση με εκείνες που δεν συμμετέχουν σε δραστηριότητες κοινωνικής δικτύωσης.

Η επισκεψιμότητα παραπομπής στον ιστότοπο περιλαμβάνει την επισκεψιμότητα που κατευθύνεται σε έναν ιστότοπο από εξωτερικές πηγές εκτός των μηχανών αναζήτησης, συμπεριλαμβανομένων άλλων ιστότοπων, πλατφορμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή εκστρατειών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτό σημαίνει ότι οι επισκέπτες φτάνουν στον ιστότοπο κάνοντας κλικ σε έναν σύνδεσμο που προέρχεται από άλλο ιστότοπο ή πλατφόρμα, αντί για το αποτέλεσμα μιας μηχανής αναζήτησης.

Η κίνηση παραπομπής έχει σημαντική αξία για τους δικτυακούς τόπους, καθώς μπορεί να προσελκύσει επισκέπτες που μπορεί να μην έχουν ανακαλύψει τον δικτυακό τόπο μέσω μηχανών αναζήτησης ή εναλλακτικών μέσων. Επιπλέον, η κίνηση παραπομπής παρουσιάζει ευκαιρίες για την καλλιέργεια σχέσεων με άλλους ιστότοπους ή πλατφόρμες, επεκτείνοντας έτσι την εμβέλεια και το κοινό του ιστότοπου.

Εργαλεία όπως το Google Analytics επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες ιστοτόπων και τους υπεύθυνους μάρκετινγκ να παρακολουθούν και να αναλύουν την κίνηση παραπομπής, παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με τις πηγές επισκεψιμότητας του ιστότοπου και τις αλληλεπιδράσεις των επισκεπτών. Παρακολουθώντας και αναλύοντας επιμελώς την κίνηση παραπομπής, οι ιδιοκτήτες ιστότοπων μπορούν να εντοπίσουν προοπτικές για τη δημιουργία συνδέσεων με άλλους ιστότοπους ή πλατφόρμες και να βελτιστοποιήσουν τον ιστότοπό τους για να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και τη δέσμευση.

 

Επισκεψιμότητα ιστότοπου επί πληρωμή

Η αμειβόμενη επισκεψιμότητα του ιστότοπου χαρακτηρίζεται από την επισκεψιμότητα που κατευθύνεται σε έναν ιστότοπο μέσω καναλιών αμειβόμενης διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένης της διαφήμισης στις μηχανές αναζήτησης (Google Ads), της διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook Ads), της διαφήμισης σε οθόνη (διαφημιστικά banners) και διαφόρων άλλων μορφών αμειβόμενης διαφήμισης.

Σε αντίθεση με την οργανική κίνηση ή την κίνηση παραπομπής, η πληρωμένη κίνηση βασίζεται στην πληρωμή ανά κλικ (PPC) ή στις εμφανίσεις για τη δημιουργία επισκέψεων στον ιστότοπο. Η πληρωμένη επισκεψιμότητα διαθέτει τη δυνατότητα να είναι εξαιρετικά στοχευμένη και προσαρμόσιμη, καθώς οι διαφημιζόμενοι μπορούν να στοχεύουν σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, δημογραφικά στοιχεία, τοποθεσίες και άλλα κριτήρια για να προσεγγίσουν αποτελεσματικά το κοινό που επιθυμούν.

Η πληρωμένη επισκεψιμότητα έχει σημαντική αξία ως πηγή επισκεψιμότητας για ιστότοπους, ιδίως για επιχειρήσεις που αναζητούν άμεσα αποτελέσματα ή στοχεύουν στην ενίσχυση της προβολής της μάρκας. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η πληρωμένη επισκεψιμότητα μπορεί να συνεπάγεται σημαντικά έξοδα και απαιτεί συνεχείς επενδύσεις για τη διατήρηση των επιθυμητών επιπέδων επισκεψιμότητας.

Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Η κυκλοφορία που κατευθύνεται σε έναν ιστότοπο μέσω εκστρατειών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αναφέρεται ως κυκλοφορία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι εκστρατείες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιλαμβάνουν την αποστολή διαφημιστικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ενημερωτικών δελτίων σε έναν κατάλογο συνδρομητών που έχουν εγγραφεί για να λαμβάνουν επικοινωνίες από τον ιστότοπο.

Η κίνηση μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατηγοριοποιείται ως μια μορφή κίνησης παραπομπής, καθώς οι επισκέπτες φτάνουν στον ιστότοπο κάνοντας κλικ σε έναν σύνδεσμο μέσα σε μια καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και όχι μέσω μηχανών αναζήτησης. Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποδεικνύεται μια εξαιρετικά στοχευμένη και αποτελεσματική μέθοδος προώθησης της επισκεψιμότητας, καθώς οι συνδρομητές έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον για τον ιστότοπο και τις προσφορές του.

Οι πλατφόρμες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπως το Mailchimp, μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων και τους εμπόρους για την παρακολούθηση και την ανάλυση της κυκλοφορίας του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτές οι πλατφόρμες παρέχουν πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των εκστρατειών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον τρόπο με τον οποίο οι συνδρομητές αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπο. Παρακολουθώντας και αναλύοντας επιμελώς την κυκλοφορία του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οι ιδιοκτήτες ιστότοπων μπορούν να βελτιστοποιήσουν τις εκστρατείες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους για να επιτύχουν βελτιωμένη απόδοση και δέσμευση, οδηγώντας τελικά περισσότερη επισκεψιμότητα και μετατροπές στον ιστότοπο τους.

Σχετικά άρθρα: Επιλογή Προγραμματιστή Magento

Επίλογος.

Εν κατακλείδι, η επισκεψιμότητα στο διαδίκτυο χρησιμεύει ως ζωτικός δείκτης της απόδοσης, της δημοτικότητας και της αποτελεσματικότητας ενός ιστότοπου όσον αφορά την προσέλκυση και τη δέσμευση επισκεπτών. Είτε πρόκειται για οργανική επισκεψιμότητα που οφείλεται σε αποτελεσματικές στρατηγικές SEO, είτε για άμεση επισκεψιμότητα από πιστούς πελάτες, είτε για επισκεψιμότητα παραπομπής από εξωτερικές πηγές, είτε για πληρωμένη επισκεψιμότητα μέσω στοχευμένης διαφήμισης, η κατανόηση και η αξιοποίηση των διαφόρων πηγών διαδικτυακής επισκεψιμότητας μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την επιτυχία ενός ιστότοπου.

Από αυτή την άποψη, το fixit.gr αναδεικνύεται σε πολύτιμο πόρο για ιστότοπους και πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου που επιδιώκουν να αυξήσουν την επισκεψιμότητά τους μέσω ισχυρών πρακτικών SEO. Με τη βοήθεια ειδικών προγραμματιστών, το fixit.gr προσφέρει την τεχνογνωσία και την καθοδήγηση που είναι απαραίτητες για τη βελτιστοποίηση των ιστότοπων και την ενίσχυση της ορατότητάς τους στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Αξιοποιώντας τις δεξιότητες και τις γνώσεις τους, το fixit.gr μπορεί να βοηθήσει τους ιστότοπους και τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους στο SEO, οδηγώντας τελικά σε υψηλότερα επίπεδα επισκεψιμότητας και ξεκλειδώνοντας νέες ευκαιρίες ανάπτυξης.

 

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare