Blog

Επιλογή θέματος Magento

magento-multi-vendor-themes-1200x574
Blog / Magento

Επιλογή θέματος Magento

Αξίζει η κατασκευή ή αγορά θέματος Magento;

Υπάρχουν πολλά premium θέματα Magento 2 διαθέσιμα στην αγορά και μπορεί να είναι δύσκολο για τους κατόχους ιστότοπων να επιλέξουν το σωστό. Είτε θα δημιουργηθεί ένα νέο κατάστημα είτε πρόκειται να ανανεωθεί ένα υπάρχον, θα πρέπει να διερευνηθούν τα θέματα του Magento 2 και να ελεγχθούν οι δυνατότητες τους. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Magento προσφέρει μια μεγάλη γκάμα από πλούσια σε χαρακτηριστικά και ελκυστικά θέματα που μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία εκπληκτικών καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου. Ωστόσο, υπάρχει η δυνατότητα κατασκευής προσαρμοσμένου θέματος Magento. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για τη δημιουργία προσαρμοσμένων θεμάτων στο Magento 2. Όμως, αξίζει η κατασκευή ή αγορά θέματος Magento;

Τι είναι ένα θέμα Magento;

Ένα θέμα Magento είναι μια συλλογή από διατάξεις, πρότυπα, εικόνες και στυλ που ελέγχουν την εμφάνιση ενός ιστότοπου. Τα θέματα Magento είναι γενικά διαθέσιμα ως πακέτα ή αρχεία Composer. Αυτά μπορούν να εγκατασταθούν χρησιμοποιώντας το Composer, ενώ τα αρχεία μπορούν να φορτωθούν στο σύστημα αρχείων Magento και να εγκατασταθούν μέσω της γραμμής εντολών.

Ένα θέμα Magento είναι απλώς μια συλλογή αρχείων που λέει στο Magento πώς να εμφανίζει ένα κατάστημά στους επισκέπτες. Ένα θέμα Magento μπορεί να αποτελείται από μια συλλογή από CSS, HTML, PHP, XML και εικόνες, τα οποία συμβάλλουν στην εμφάνιση και την αισθητική του καταστήματός. Λόγω της αρχιτεκτονικής του Magento και της ιεραρχίας της διεπαφής σχεδίασης, θα επιστρέψει στο βασικό θέμα που περιέχει τα αρχεία που απαιτεί εάν δεν υπάρχουν στο τρέχον θέμα. Μπορεί να αποτελείται από ένα ή περισσότερα από τα αρχεία που αναφέρθηκαν προηγουμένως. 

Γιατί πρέπει να δοθεί προσοχή στον σχεδιασμό ιστοτόπου;

Αρκετές μελέτες έχουν επισημάνει ότι ένας καλά κατασκευασμένος και λειτουργικός ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου θα τα πάει καλύτερα κάθε φορά. Για παράδειγμα, μια αναφορά των Υπηρεσιών Ιστού της Amazon ανέφερε ότι το 88% των διαδικτυακών αγοραστών λένε ότι δεν θα επέστρεφαν σε έναν ιστότοπο μετά από μια κακή εμπειρία χρήστη. Το κατάστημά ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να έχει εκπληκτικά γραφικά και μια ελκυστική διεπαφή χρήστη. Επομένως, η προσοχή στην επιλογή μεταξύ ενός προσαρμοσμένου σχεδίου και ενός έτοιμου θέματος Magento έχει καλή επιχειρηματική λογική.

Τα πλεονεκτήματα που έχει η κατασκευή προσαρμοσμένου θέματος Magento.

Το θέμα Magento 2 ελέγχει τις δυνατότητες και την οπτική εμφάνιση του καταστήματός και συστήνεται ανεπιφύλακτα να δημιουργηθεί ένα προσαρμοσμένο θέμα ώστε να φέρει περισσότερες μετατροπές. Το προσαρμοσμένο θέμα απαιτεί συγκεκριμένες τεχνολογικές δεξιότητες και εάν υπάρχει εμπειρία τεχνικής ανάπτυξης, θα φέρει πρόσθετες αλλαγές στο ηλεκτρονικό κατάστημά.

  • Προσαρμόζεται η λειτουργικότητα και ο σχεδιασμός σε συγκεκριμένες απαιτήσεις. 
  • Το προσαρμοσμένο θέμα μπορεί να φέρει και να αντικατοπτρίσει την επωνυμία με πρόσθετες αλλαγές. 
  • Τα θέματα μπορούν να αλλάξουν ανά κατάστημα δημιουργώντας ένα θυγατρικό θέμα ως γονικό θέμα. 
  • Για να φέρει περισσότερες μετατροπές στο κατάστημά, το προσαρμοσμένο θέμα μπορεί να ελέγχει τη διεύθυνση URL με βάση τις ανάγκες SEO, με αποτέλεσμα να οδηγεί περισσότερη επισκεψιμότητα στο κατάστημα.
  • Τα θέματα που δημιουργούνται από τους προγραμματιστές, είναι πιο εύκολα στη διαχείριση.

Απαιτήσεις για την ανάπτυξη θεμάτων Magento.

Πριν αναπτυχθεί η δημιουργία του θέματος για το Magento 2, πρέπει να προϋπάρχουν οι ακόλουθες απαιτήσεις.

  • Εμπειρία κωδικοποίησης με το Magento. 
  • Βασικές γνώσεις για το Magento 2. 
  • Το Magento 2 είναι εγκατεστημένο στον τοπικό κεντρικό υπολογιστή. 
  • Πρόσβαση στο frontend & backend του Magento.

Ποιοι είναι οι λόγοι για αγορά θέματος Magento;

Τα άτομα που θέλουν να ξεκινήσουν γρήγορα τον ιστότοπό τους μπορούν να εξετάσουν προκατασκευασμένα θέματα για να εξοικονομήσουν χρόνο και να απολαύσουν πιο γρήγορο χρόνο στην αγορά. Θα μπορεί επίσης να εξοικονομηθεί κόστος ανάπτυξης επιλέγοντας έτοιμα θέματα Magento 2. Οι νεοφυείς επιχειρήσεις και οι μικρές επιχειρήσεις θα πρέπει να επιλέγουν τέτοιου είδους προκατασκευασμένα θέματα για να αποφύγουν τους κινδύνους της επένδυσης. Χωρίς να επενδυθεί μια περιουσία, μπορεί να αποκτηθεί ένα πλήρες διαδικτυακό κατάστημα. 

Αν και τα προκατασκευασμένα θέματα Magento έχουν πολλές δυνατότητες, υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί για την προσαρμογή. Εάν υπάρχει ένα σφιχτό πρόγραμμα ή περιορισμένος προϋπολογισμός, θα πρέπει σίγουρα να επιλεχθεί ένα από τα προκατασκευασμένα θέματα για το κατάστημά ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η επιλογή θέματος είναι σημαντική υπόθεση για την εμπειρία του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Πράγματα που πρέπει να υπολογιστούν πριν την αγορά θέματος Magento 2.

Η αγορά ενός θέματος Magento 2 δεν είναι εύκολη όσο μπορεί να φαίνεται. Πριν γίνει κλικ στο κουμπί «Αγορά», θα πρέπει να υπάρξει αρκετή έρευνα και εργασία ώστε να επιβεβαιωθεί ότι θα υπάρχει η μέγιστη απόδοση επένδυσης. Η ονομασία ενός θέματος είναι σχετική. Ένα θέμα “κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών” μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οποιαδήποτε κατάστημα. Το μόνο που χρειάζεται είναι να αντικατασταθούν τα γραφικά των ηλεκτρονικών ειδών με τα γραφικά των αντίστοιχων προϊόντων. 

Συνιστάται να αγοράζονται θέματα που περιλαμβάνουν αρχεία PSD σε επίπεδα, ώστε να μπορεί να εξοικονομηθεί πολύς χρόνος εάν απαιτηθεί οι προγραμματιστές του Magento να τροποποιήσουν κάτι. Μπορεί να ελεγχθεί η “Ζωντανή επίδειξη” των θεμάτων Magento 2 ώστε να διαπιστωθεί πώς φαίνονται όλες οι σελίδες. Κατά τον έλεγχο της επίδειξης, θα πρέπει να υπάρχει πρόσβαση στο θέμα με διαφορετικά προγράμματα περιήγησης, tablet, κινητά και επιτραπέζιους υπολογιστές. 

Μπορεί να ζητηθεί βοήθεια από έναν έμπειρο προγραμματιστή Magento για να ληφθεί η σωστή απόφαση.

Πού μπορεί να βρεθούν θέματα Magento;

Η Magento έχει τεράστια παρουσία στο διαδίκτυο. Είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από πολλές γνωστές μάρκες και κυριολεκτικά χιλιάδες μικρότερες. Ως αποτέλεσμα, πολλοί διαφορετικοί άνθρωποι έχουν δημιουργήσει θέματα Magento. Υπάρχουν ιστότοποι ή κοινόχρηστοι χώροι που βασίζονται στην κοινότητα για να μελετηθούν και να αποκτηθούν θέματα που ταιριάζουν στο κατάστημα. Πολλά από αυτά τα θέματα είναι δωρεάν για λήψη και μερικά επί πληρωμή. 

Υπάρχουν πλεονεκτήματα και στα δύο μοντέλα (επί πληρωμή και δωρεάν). Το πιο προφανές πλεονέκτημα για την αγορά ενός θέματος είναι ότι είναι πιο πιθανό να ληφθεί καλή υποστήριξη προγραμματιστών. Ωστόσο, δεν είναι εγγυημένο ότι η υποστήριξη προσφέρεται μόνο και μόνο επειδή αγοράστηκε ένα θέμα.

Θα πρέπει να δοθεί σε επαγγελματία προγραμματιστή για να ρυθμιστεί η πλατφόρμα Magento;

Εάν πρόκειται να δημιουργηθεί μια σοβαρή επιχείρηση στο διαδίκτυο και να πραγματοποιηθούν πωλήσεις από αυτήν, είναι πιθανώς καλή ιδέα να γίνει πρόσληψη ενός επαγγελματία για να κάνει την αρχική εγκατάσταση του ιστότοπού στο Magento. Αν και πιθανότατα μπορεί ο καθένας να ακολουθήσει τις οδηγίες και να δημιουργήσει έναν μικρότερο, βασικό ιστότοπο, αξίζει τον κόπο να χρησιμοποιηθεί η γνώση και την κατανόηση ενός έμπειρου επαγγελματία για έναν σοβαρό ιστότοπο με πλήρως μεγιστοποιημένο SEO και λειτουργικότητα. 

Συμπεράσματα.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ένα εργαλείο για την υποστήριξη της επιχείρησής. Πρέπει να υπάρχει επιβεβαίωση ότι ο ιστότοπός λειτουργεί σκληρά για να προσελκύει μεγαλύτερο αριθμό πελατών. Εάν πρόκειται για μια startup επιχείρηση με περιορισμένο προϋπολογισμό, δεν είναι κακό να επιλέχθει ένα έτοιμο θέμα. Είναι απολύτως αποδεκτό να επιλεχθεί ένα προκατασκευασμένο θέμα Magento εάν υπάρχει η επιθυμία να ολοκληρωθεί γρήγορα η διαδικασία ανάπτυξης ιστότοπου. Εναλλακτικά, εάν απαιτείται μια εκπληκτική προσαρμοσμένη σχεδίαση, τότε με μια ομάδα ανάπτυξης θα δημιουργηθεί ένας εξαιρετικός εξατομικευμένος ιστότοπος. Μπορούν πάντα να γίνουν αλλαγές ανάλογα με τους επιχειρηματικούς στόχους.

 

 

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare