Blog

Σύγκριση των Shopify, WordPress και Magento: Ποιο είναι καλύτερο το 2024;

pros-cons-S-M-W-768x576
Magento / Shopify / Woocommerce

Σύγκριση των Shopify, WordPress και Magento: Ποιο είναι καλύτερο το 2024;

Επισκόπηση του μεριδίου αγοράς.

Οι ιστότοποι που λειτουργούν με Shopify, WordPress και Magento καλύπτουν σχεδόν το 71% του συνολικού μεριδίου αγοράς. Σήμερα:

  • Το Shopify έχει πάνω από 500.000 πελάτες.
  • Το WordPress έχει εκατομμύρια ενεργές ιστοσελίδες.
  • Το Magento τροφοδοτεί πάνω από 250.000 ιστότοπους εδώ και αρκετό καιρό.

Βασικοί παράγοντες.

Πολλές επιχειρήσεις έχουν χρησιμοποιήσει ή σκέφτονται να χρησιμοποιήσουν μία από αυτές τις πλατφόρμες για τον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου και την επιχείρησή τους. Και οι τρεις υποστηρίζονται από εταιρείες πολλών δισεκατομμυρίων, εξασφαλίζοντας συνεχείς ενημερώσεις και βελτιώσεις.

Επιλογή της σωστής πλατφόρμας.

Με τόσες πολλές διαφορές και ομοιότητες, η επιλογή της καλύτερης πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου για τις ανάγκες της επιχείρησης μπορεί να αποτελέσει πρόκληση. Αυτό το άρθρο συγκρίνει το Shopify, το Magento και το WordPress για να βοηθήσει να αναδειχθεί ποια πλατφόρμα θα πρέπει να επιλέξει κάθε επιχείρηση αναλόγως τις ανάγκες της. Θα αναλυθούν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε πλατφόρμας και τους τύπους καταστημάτων για τους οποίους είναι πιο κατάλληλες.

Shopify.

 

Το Shopify είναι ένα εύχρηστο εργαλείο για online εμπόρους που περιλαμβάνει ένα σύστημα Point of Sale (POS) για φυσικά καταστήματα. Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν μια πολυκαναλική εμπειρία που αναδεικνύει τη μάρκα τους. Η συνδρομητική πλατφόρμα επιτρέπει να δημιουργηθεί ένας ιστότοπος, να πραγματοποιήσει πωλήσεις, να αποστείλει και να διαχειριστεί προϊόντα. Το Shopify προσφέρει πολυάριθμα εργαλεία για την ανάλυση κάθε τομέα του ηλεκτρονικού καταστήματος, την εξατομίκευση της εμπειρίας των πελατών και την αύξηση της απόδοσης της επένδυσης (ROI) στις δαπάνες μάρκετινγκ.

Κορυφαία 5 καταστήματα Shopify

  • ColourPop Cosmetics
  • Fashion Nova
  • Jeffree Star Cosmetics
  • Omaze
  • Decathlon

WordPress.

 

Το WordPress, που αναπτύχθηκε από τους Matt Mullenweg και Mike Little το 2003, είναι ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS). Επιτρέπει σε χρήστες χωρίς δεξιότητες κωδικοποίησης να δημιουργήσουν έναν ιστότοπο ή ένα ιστολόγιο. Το WordPress είναι ένα ελεύθερο σύστημα λογισμικού ανοικτού κώδικα που κυκλοφορεί υπό την έκδοση 2 (ή μεταγενέστερη) της Γενικής Άδειας Δημόσιας Χρήσης GNU. Η ευελιξία και η ευκολία χρήσης του έχουν προσελκύσει μια τεράστια κοινότητα χρηστών και προγραμματιστών που δημιουργούν θέματα, πρόσθετα και εργαλεία για διάφορους ιστότοπους.

Κορυφαία καταστήματα WordPress.

  • Sony Music
  • Playstation Blog
  • TechCrunch
  • The Next Web
  • Time Magazine

Magento.

 

Το Magento είναι μια high-end πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που δημιουργήθηκε με λογισμικό ανοικτού κώδικα από τον Roy Rubin το 2008. Επιτρέπει στους χρήστες να προσαρμόζουν την εμφάνιση, τη λειτουργικότητα και το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού τους καταστήματος. Το Magento παρέχει βασικά εργαλεία και χαρακτηριστικά για το μάρκετινγκ, το SEO και τη διαχείριση καταλόγων. Η πλατφόρμα μπορεί να προσαρμοστεί σε οποιοδήποτε μέγεθος καταστήματος, προσφέροντας τόσο μια δωρεάν πλατφόρμα Magento Open Source όσο και μια πλούσια σε χαρακτηριστικά πλατφόρμα Magento Commerce.

Κορυφαία καταστήματα Magento

  • Asus
  • Land Rover
  • Ford
  • COURT Asia
  • Kipling

Σύγκριση χαρακτηριστικών.

Ευκολία χρήσης.

 

PlatformΕυκολία χρήσης
ShopifyΠιο εύκολη στη χρήση με μια πλατφόρμα δημιουργίας ιστότοπων drag-and-drop.
WordPressΛίγο πιο πολύπλοκο, απαιτεί πρόσθετα ή προσαρμοσμένο κώδικα για τη λειτουργικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
MagentoΜεγάλη καμπύλη εκμάθησης, απαιτεί γνώσεις κωδικοποίησης ή έναν προγραμματιστή για τη ρύθμιση και την προσαρμογή.

 

Θέματα

PlatformΔιαθέσιμα θέματα
Shopify13 δωρεάν και 73 επί πληρωμή θέματα, που κυμαίνονται από 150 έως 350 δολάρια.
WordPressΕκτεταμένη συλλογή με περισσότερες επιλογές προσαρμογής.
Magento6 θέματα που ανταποκρίνονται στα κινητά ή πλήρως παραμετροποιήσιμα.

 

Τιμολόγηση.

 

PlatformΤιμολόγηση
ShopifyLite: $9/μήνα, Basic: $29/μήνα, Shopify: $79/μήνα, Advanced: $299/μήνα, Plus: ~$2000/μήνα
WordPressΤο κόστος ποικίλλει: Domain ($12), Φιλοξενία ($2.95 – $49.95/μήνα), Θέματα ($0 – $200), Plugins ($0 – $1000), Ασφάλεια ($50 – $550), Αμοιβές προγραμματιστών ($0 – $1000)
MagentoOpen Source: Δωρεάν, ποικίλει αναλόγως την εξατομικευμένη χρήση.

 

Apps, Extensions και Plugins.

 

PlatformΔιαθέσιμα Apps/Plugins 
ShopifyΠάνω από 4200 δωρεάν και επί πληρωμή εφαρμογές.
WordPressΠάνω από 50.000 πρόσθετα διαθέσιμα για ιστότοπους που φιλοξενούνται μόνοι τους.
MagentoΣχεδόν 3600 επεκτάσεις διαθέσιμες μέσω της αγοράς Magento.

 

SEO

PlatformΔυνατότητες SEO
ShopifyΥποσχόμενη λειτουργικότητα SEO, εύκολη επεξεργασία μετα-τίτλων, περιγραφών και διευθύνσεων URL.
WordPressΦιλικό προς το SEO, με το Jetpack Essentials και πρόσθετα plugins όπως το Yoast SEO.
MagentoΟλοκληρωμένες λύσεις SEO, συμπεριλαμβανομένων των sitemaps της Google και των φιλικών προς το SEO διευθύνσεων URL.

 

Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

 

Shopify

Πλεονεκτήματα:

  • Ελκυστικά, ευέλικτα θέματα καταστημάτων
  • Όλα-σε-ένα για την κατασκευή ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Εκτεταμένο κατάστημα εφαρμογών
  • Φιλικό προς το χρήστη
  • Πολλαπλές επιλογές πληρωμής
  • Μεγάλη υποστήριξη της κοινότητας

Μειονεκτήματα:

  • Κόστος θέματος
  • Προκλήσεις ενσωμάτωσης εφαρμογών
  • Τέλη συναλλαγών (εκτός αν χρησιμοποιηθούν πληρωμές Shopify)

Σχετικά άρθρα: 15 συμβουλές Shopify για επιτυχία το 2024

WordPress

Πλεονεκτήματα:

  • Δωρεάν και εύκολο στη χρήση
  • Εξαιρετικά προσαρμόσιμο
  • Αποτελεσματική διαχείριση προϊόντων και αποθεμάτων
  • Υποστήριξη για πολλαπλά νομίσματα και πύλες πληρωμών
  • Αναλυτικά στοιχεία ιστού
  • Φιλικό προς το SEO

Μειονεκτήματα:

  • Περιορισμένη υποστήριξη ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Απαιτείται συμβατότητα WooCommerce για θέματα
  • Προβλήματα ασφάλειας
  • Περιορισμένη λειτουργικότητα για μεγάλα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Ασυνεπή θέματα και πρόσθετα

Σχετικά άρθρα: Ευπάθεια ασφαλείας WordPress & WooCommerce.

Magento

Πλεονεκτήματα:

  • Ισχυρή υποστήριξη από την κοινότητα
  • Ιδιαίτερα προσαρμόσιμη πλατφόρμα
  • Ικανοποιητική γκάμα θεμάτων
  • Διαθέσιμη τηλεφωνική υποστήριξη
  • Δεν απαιτούνται γνώσεις κωδικοποίησης για το Magento Commerce
  • Ανοιχτός κώδικας και δωρεάν χρήση

Μειονεκτήματα:

  • Μεγάλη καμπύλη εκμάθησης
  • Πολύπλοκο για αρχάριους
  • Χρονοβόρα ρύθμιση
  • Υψηλό κόστος που συνδέεται με τη δημιουργία καταστήματος

Σχετικά άρθρα: Τεχνικές για Off-page SEO σε καταστήματα Magento.

Συμπεράσματα.

Ποια πλατφόρμα θα πρέπει να επιλέξει η επιχείρηση;

  • Το Shopify είναι ιδανικό για μικρές επιχειρήσεις που επιθυμούν να αναπτύξουν την ηλεκτρονική τους παρουσία.
  • Το Magento ταιριάζει σε μεγάλες επιχειρήσεις με σημαντικούς πόρους.
  • Το WordPress ωφελεί τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

Κάθε πλατφόρμα έχει μοναδικά πλεονεκτήματα και η καλύτερη επιλογή εξαρτάται από τις απαιτήσεις του έργου. Καλό είναι να εξεταστεί η τιμολόγηση, η ευκολία χρήσης, οι πύλες πληρωμών, οι επιλογές προϊόντων, τα χαρακτηριστικά SEO, οι συναλλαγές στα σημεία πώλησης, η υποστήριξη πολλαπλών νομισμάτων, το AMP στις σελίδες προϊόντων και η διαθεσιμότητα εφαρμογών για κινητά.

Αν απαιτηθεί καθοδήγηση για την επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας που να ταιριάζει με τις απαιτήσεις της επιχείρησης, μια ομάδα έμπειρων προγραμματιστών κατασκευής ecommerce καταστημάτων μπορεί να προσφέρει πολύτιμες συμβουλές ώστε να βρεθεί η καταλληλότερη λύση.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare