Blog

Ταχύτητα Magento γίνεται Πράσινο ? – PageSpeed Insights

unnamed
Blog / Magento

Ταχύτητα Magento γίνεται Πράσινο ? – PageSpeed Insights

 

Magento 2 και Google PageSpeed Insights.

Αναμφισβήτητα, ένα κύριος παράγοντας στην εμπειρία ενός επισκέπτη ιστοτόπου, είναι η ταχύτητα απόκρισης του. Ειδικά για ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό μπορεί να υπάρξει καθοριστικός παράγοντας για τη διατήρηση πελατολογίου ή μείωση αυτού. Αν η σελίδα αργεί να ανταποκριθεί, τότε ο εν δυνάμει αγοραστής, πελάτης ή επισκέπτης της, θα αποχωρήσει σύντομα και δεν θα επανέλθει. Αντιθέτως, μια γρήγορη απόκριση θα προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού. Το Magento 2, θεωρείται από τις πιο γρήγορες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και με το Google PageSpeed Insights, μπορούν να ελεγχθούν τα επιμέρους στοιχεία και πρακτικές για τη ταχύτητα του.

 

Τι είναι το Google PageSpeed Insights;

Το PageSpeed ​​Insights (PSI) αναφέρει την εμπειρία χρήστη μιας σελίδας τόσο σε κινητές όσο και σε επιτραπέζιους υπολογιστές και παρέχει προτάσεις για το πώς μπορεί να βελτιωθεί αυτή η σελίδα. Το PSI παρέχει δεδομένα εργαστηρίου και πεδίου. Τα δεδομένα εργαστηρίου είναι χρήσιμα για θέματα εντοπισμού σφαλμάτων, καθώς συλλέγονται σε ελεγχόμενο περιβάλλον. Ωστόσο, ενδέχεται να μην καταγράψει εμπόδια στον πραγματικό κόσμο. Τα δεδομένα πεδίου είναι χρήσιμα για την αποτύπωση της πραγματικής εμπειρίας χρήστη – αλλά έχουν ένα πιο περιορισμένο σύνολο μετρήσεων. 

 

Πως μετριέται η εμπειρία χρήστη μιας σελίδας με το PageSpeed Insights;

Οι μετρήσεις που πραγματοποιούνται από το Google PageSpeed Insights είναι σε εργαστηριακό επίπεδο. Κάποιες φορές, μπορεί η μέτρηση αυτή να είναι άριστη (90+) αλλά η πραγματική εμπειρία χρήστη να μην είναι. Φυσικά όμως, πρόκειται για μια μέτρηση που οποιοσδήποτε κάτοχος σελίδας, επιθυμεί τα μέγιστα. 

 

Τα δεδομένα εμπειρίας πραγματικού χρήστη στο PSI τροφοδοτούνται από το σύνολο δεδομένων Αναφοράς εμπειρίας χρήστη (CrUX) του Chrome. Το PSI αναφέρει τις εμπειρίες της Πρώτης Περιεχομένης Ζωγραφικής (FCP), της Καθυστέρησης Πρώτης Εισόδου (FID), της Μεγαλύτερης Περιεχομένης Ζωγραφικής (LCP) και της Αθροιστικής Μετατόπισης Διάταξης (CLS) των πραγματικών χρηστών κατά την προηγούμενη περίοδο συλλογής 28 ημερών. 

 

Το PSI αναφέρει επίσης εμπειρίες για πειραματικές μετρήσεις Αλληλεπίδραση στο επόμενο χρώμα (INP) και Χρόνο στο πρώτο byte (TTFB). Για να εμφανιστούν δεδομένα εμπειρίας χρήστη για μια δεδομένη σελίδα, πρέπει να υπάρχουν επαρκή δεδομένα για να συμπεριληφθούν στο σύνολο δεδομένων CrUX. Μια σελίδα μπορεί να μην έχει επαρκή δεδομένα εάν έχει δημοσιευτεί πρόσφατα ή έχει πολύ λίγα δείγματα από πραγματικούς χρήστες. Όταν συμβεί αυτό, το PSI θα επανέλθει στο αρχικό επίπεδο ευκρίνειας, το οποίο περιλαμβάνει όλες τις εμπειρίες χρήστη σε όλες τις σελίδες του ιστότοπου. Μερικές φορές η προέλευση μπορεί επίσης να έχει ανεπαρκή δεδομένα, οπότε το PSI δεν θα μπορεί να εμφανίσει δεδομένα εμπειρίας πραγματικού χρήστη.

ικ

Απόκριση στη μεγαλύτερη περιεχόμενη ζωγραφική. (LCP)

Τι είναι το Magento 2;

Πρόκειται για μια νέα πλατφόρμα, που προσφέρει αύξηση των πωλήσεων στα e-Commerce & shopping websites. Αυτή τη στιγμή, έχει καταφέρει να απορροφήσει πάνω από το 10% των e-shops παγκοσμίως και με ποσοστό αρκετα πιο υψηλό στα μεγάλα eshop. Εκτός αυτού, ξεπερνάει το 25% των online επιχειρήσεων κυρίως λόγω της δυναμικής, προσαρμοστικότητας και της λειτουργικότητας της.  Το Magento, διεκδικεί όλο και περισσότερο έδαφος, ειδικά από τότε που αγοράστηκε από την Adobe. 

 

Υπάρχει ένα σχετικό άρθρο που αναφέρει τα οφέλη επιλογής της Magento για κατασκευή καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου, “9 λόγοι για δημιουργία e-shop με Magento“.

Μπορεί το Magento 2 να επιτύχει σκορ 90+ στο Google PageSpeed Insights;

Αυτό είναι ένα από τα δυνατότερα χαρακτηριστικά του Magento 2. Η παρέμβαση που μπορεί να κάνει ένας προγραμματιστής Magento είναι τόσο ουσιαστική που μπορεί να κρατήσει πραγματικά μόνο τα κομμάτια που απαιτούνται για την απόδοση μιας σελίδας. Έτσι, περιττός κώδικας απομακρύνεται, κάνοντας το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου ταχύτερο. Όμως, δεν αρκεί μόνο ο κώδικας καθώς το PSI, μετράει και άλλες παραμέτρους. Η βελτιστοποίηση των γραφικών στοιχείων, ώστε να φορτώνονται άμεσα και λοιπών στοιχείων που εμφανίζονται στον ιστότοπο, κατέχουν πρωταρχική θέση για τη ταχύτητα της σελίδας.

 

Από τη πλευρά του διακομιστή επίσης, μπορούν να επιτευχθούν καλύτεροι χρόνοι απόκρισης. Τέλος, υπάρχουν κατάλληλες επεκτάσεις στο Magento, που προσφέρουν βελτιστοποίηση της ταχύτητας του ιστοτόπου. 

 

Έτσι, ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου Magento 2, έχει τη δυνατότητα να επιτύχει σκορ 90+ στο Google PageSpeed Insights.

 

Τι μπορεί να επηρεάσει τη ταχύτητα ενός καταστήματος Magento στο PageSpeed Insights.

Αυτές που επηρεάζουν τη ταχύτητα ενός καταστήματος Magento είναι ορισμένες πρακτικές που θα πρέπει να εντοπιστούν και να εξαλειφθούν, όσο αυτό είναι δυνατό. Ένας προγραμματιστής Magento, έχει τη δυνατότητα και την εμπειρία να εντοπίσει στοιχεία, που επιφέρουν ζημιά στον ιστότοπο και να τα απομακρύνει ή να τα βελτιστοποιήσει.

 

Τα στοιχεία πολυμέσων, αναδυόμενα παράθυρα, περιττός κώδικας, είναι κάποια από τα δεδομένα που μπορεί να επιβαρύνουν τη ταχύτητα ενός καταστήματος Magento. Ειδικά αν ο διακομιστής επιφέρει περισσότερες καθυστερήσεις και ενδεχομένως κάποιες περιττές επεκτάσεις ή ακόμα και το ίδιο το θέμα που έχει επιλεγεί, τότε η εμπειρία του δυνητικού πελάτη, δεν θα είναι ικανοποιητική. Έτσι θα πρέπει με τα κατάλληλα μέσα ο διαχειριστής του καταστήματος ή ο κατάλληλος προγραμματιστής, να αφαιρέσει τα περιττά στοιχεία και τα απαραίτητα να τα βελτιστοποιήσει.

 

Διαφημίσεις και λοιπά στοιχεία τρίτων μερών, επίσης θα μειώσουν τη ταχύτητα ενός ιστοτόπου, καθώς απαιτούν χρόνο για να φορτωθούν και να εμφανιστούν στην οθόνη ενός επισκέπτη.

Ευκαιρίες βελτιστοποίησης από το Google PageSpeed Insights για το Magento 2.

Αναβολή εικόνων εκτός οθόνης. Αυτό μπορεί να διορθωθεί χρησιμοποιώντας lazy-loading. Το lazy-loading επιβραδύνει τη φόρτωση εικόνων εκτός οθόνης. Οι χρήστες δεν μπορούν να δουν εικόνες εκτός οθόνης όταν μπαίνουν στο κατάστημα, βλέπουν απλά μερικά banners στο επάνω μέρος και πιθανώς κάποιο περιεχόμενο στην ορατή οθόνη. Όταν ένας χρήστης ανοίγει μια ιστοσελίδα, γίνεται λήψη όλων των περιεχομένων της σελίδας, συμπεριλαμβανομένων όλων των εικόνων σε αυτήν. Προφανώς, εάν η ιστοσελίδα περιέχει πολλές εικόνες, τότε θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να φορτωθεί. 

Χρήση του lazy-loading για φόρτωση μόνο εμφανών εικόνων.

Κατάργηση της αχρησιμοποίητης JavaScript. Μερικές φορές ο διαδικτυακός ιστότοπος περιέχει αρχεία javascript που δεν χρησιμοποιούνται. Η αχρησιμοποίητη Javascript μπορεί να επιβραδύνει τον ιστότοπό, επειδή τα προγράμματα περιήγησης δεν γνωρίζουν ποιο είναι χρήσιμο ή όχι, επομένως το πρόγραμμα περιήγησης θα πραγματοποιήσει λήψη, ανάλυση, μεταγλώττιση και αξιολόγηση όλων των JS προτού μπορέσει να προχωρήσει με όλες τις άλλες εργασίες που απαιτούνται για την απόδοση του.

Αφαίρεση της αχρησιμοποίητης CSS. Από προεπιλογή, ένα πρόγραμμα περιήγησης πρέπει να κατεβάσει, να αναλύσει και να επεξεργαστεί όλα τα εξωτερικά φύλλα στυλ που συναντά για να μπορέσει να εμφανίσει οποιοδήποτε περιεχόμενο στην οθόνη ενός χρήστη. Κάθε εξωτερικό φύλλο στυλ πρέπει να ληφθεί από το δίκτυο. Αυτές οι επιπλέον διαδρομές δικτύου μπορούν να αυξήσουν σημαντικά τον χρόνο που πρέπει να περιμένουν οι χρήστες πριν δουν οποιοδήποτε περιεχόμενο στις οθόνες τους. Εάν υπάρχει αχρησιμοποίητο css, τότε θα αυξηθεί ο χρόνος φόρτωσης. Είναι λίγο δύσκολο να γίνει, αλλά μόλις επιτευχθεί θα βελτιώσει τη ταχύτητα του ιστότοπου.

Μείωση χρόνου εκτέλεσης JavaScript. Ο καλύτερος τρόπος για να μειωθεί ο χρόνος εκτέλεσης JavaScript είναι να αφαιρεθούν ανεπιθύμητα αρχεία js, να ελαχιστοποιηθούν και να συμπιεστούν αρχεία. 

Μείωση του χρόνου εκτέλεσης JS.

Όλες οι παραπάνω ενέργειες είναι κάποιες από τις ευκαιρίες βελτιστοποίησης της ταχύτητας ενός ιστοτόπου. Ένα κατάστημα Magento ωστόσο, μπορεί να έχει περισσότερες ευκαιρίες για να βελτιστοποιηθεί και να αυξήσει την απόδοση του.

 

Συμπεράσματα.

Η ταχύτητα του ιστότοπού είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας στις διαδικτυακές πωλήσεις. Προτεραιότητα της Google είναι, όταν ο ιστότοπος έχει καλή βαθμολογία και ελάχιστο χρόνο φόρτωσης. Επομένως, προτείνεται να ελέγχεται ο ιστότοπος στα εργαλεία δοκιμής πληροφοριών ταχύτητας σελίδας Google και να βρίσκονται οι ευκαιρίες βελτιστοποίησης. Ένας έμπειρος προγραμματιστής Magento, μπορεί να παρέχει τις κατάλληλες πληροφορίες ή να επέμβει για τη μέγιστη απόδοση μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

 

 

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare