Blog

Μετατροπή Shopify Store σε εφαρμογή για κινητά (Γρήγορος οδηγός)

Μετατροπή Shopify Store σε εφαρμογή για κινητά (Γρήγορος οδηγός)
Shopify

Μετατροπή Shopify Store σε εφαρμογή για κινητά (Γρήγορος οδηγός)

Τα τελευταία χρόνια, οι αγορές μέσω κινητού έχουν γίνει πιο δημοφιλείς από ποτέ. Περισσότεροι αγοραστές προτιμούν τη χρήση εφαρμογών σε σχέση με ιστότοπους, επειδή προσφέρουν μια πιο γρήγορη, ομαλή και πιο ελκυστική εμπειρία αγορών. Για κάποιον που κατέχει κατάστημα, η μετατροπή του καταστήματος Shopify σε εφαρμογή για κινητά μπορεί να ανεβάσει την επιχείρησή του στο επόμενο επίπεδο. Μια εφαρμογή για κινητά προσφέρει ταχύτερη απόδοση, καλύτερη εμπειρία χρήστη και άμεση πρόσβαση στους πελάτες μέσω ειδοποιήσεων push.

Πώς όμως γίνεται η μετατροπή καταστήματος Shopify σε εφαρμογή για κινητά; 

Table of Contents

Είναι δυνατόν να μετατραπεί το Shopify Store σε εφαρμογή για κινητά;

Ναι! Μπορεί εύκολα ένα Shopify Store να μετατραπεί σε εφαρμογή για κινητά χρησιμοποιώντας μία από τις δύο μεθόδους.

Μέθοδος 1: Χρήση ενός προγράμματος δημιουργίας εφαρμογών για κινητά Shopify (η πιο εύκολη και γρήγορη επιλογή)

Αυτή η μέθοδος είναι ιδανική για τις περισσότερες επιχειρήσεις επειδή δεν απαιτεί κωδικοποίηση. Τα προγράμματα δημιουργίας εφαρμογών Shopify παρέχουν προσχεδιασμένα πρότυπα, προσαρμογή μεταφοράς και απόθεσης και συγχρονισμό σε πραγματικό χρόνο με το κατάστημα.

Μέθοδος 2: Ανάπτυξη μιας προσαρμοσμένης εφαρμογή Shopify για κινητά (για πλήρη προσαρμογή)

Εάν θέλει κανείς τον απόλυτο έλεγχο του σχεδιασμού και των δυνατοτήτων της εφαρμογής, μπορεί να δημιουργήσει μια προσαρμοσμένη εφαρμογή χρησιμοποιώντας τα SDK (Κιτ Ανάπτυξης Λογισμικού) του Shopify. Αυτή η μέθοδος απαιτεί γνώσεις κωδικοποίησης ή πρόσληψη προγραμματιστή.

Για τους περισσότερους κατόχους καταστημάτων Shopify, η χρήση ενός προγράμματος δημιουργίας εφαρμογών είναι η ταχύτερη και πιο οικονομική επιλογή. Αλλά αν χρειάζεται μια εξαιρετικά προσαρμοσμένη εφαρμογή, ίσως αξίζει να εξεταστεί μια προσαρμοσμένη προσέγγιση ανάπτυξης.

Μέθοδος 1: Μετατροπή Shopify Store σε εφαρμογή για κινητά χρησιμοποιώντας ένα App Builder

Για να γίνει μετατροπή ενός καταστήματος Shopify σε εφαρμογή για κινητά, επιτυγχάνεται σε 4 βήματα:

  • Βήμα 1. Επιλογή ενός προγράμματος δημιουργίας εφαρμογών για κινητά Shopify
  • Βήμα 2. Βελτιστοποίηση της διεπαφής χρήστη της εφαρμογής για κινητά (διεπαφή χρήστη)
  • Βήμα 3. Έλεγχος για ανταπόκριση εφαρμογών για κινητά
  • Βήμα 4. Δημοσίευση της έκδοσης της εφαρμογής για κινητά του καταστήματος Shopify

Βήμα 1. Επιλογή ενός προγράμματος δημιουργίας εφαρμογών για κινητά Shopify

Η μετατροπή του καταστήματος Shopify σε εφαρμογή για κινητά ξεκινά με την επιλογή του σωστού εργαλείου δημιουργίας εφαρμογών. Το Shopify προσφέρει πολλές λύσεις τρίτων που δεν απαιτούν γνώσεις κωδικοποίησης, επιτρέποντας να μετατραπεί γρήγορα το κατάστημα σε μια πλήρως λειτουργική εφαρμογή για κινητά.

Πριν ξεκινήσει κάποιος, θα πρέπει να βεβαιωθεί ότι πληροί τις βασικές απαιτήσεις:

  • Ένα ζωντανό κατάστημα Shopify
  • Λογαριασμοί προγραμματιστή στο Google PlayStore (Android) και στο Apple AppStore (iOS)
  • Πρόσβαση σε ενσωμάτωση API σε πραγματικό χρόνο για απρόσκοπτο συγχρονισμό δεδομένων

Όταν επιλεχθεί ένα εργαλείο δημιουργίας εφαρμογών για κινητά Shopify, θα πρέπει να ληφθούν υπόψη παράγοντες όπως η ευκολία χρήσης, οι δυνατότητες προσαρμογής, η ενσωμάτωση του Shopify, οι ειδοποιήσεις push, η υποστήριξη πολλαπλών πλατφορμών και τα αναλυτικά στοιχεία. Μερικά από τα κορυφαία προγράμματα δημιουργίας εφαρμογών περιλαμβάνουν τα MageNative, Appokart, OneMobile και MobiLoud, καθένα από τα οποία προσφέρει διαφορετικά επίπεδα προσαρμογής και επεκτασιμότητας.

Αφού επιλεχθεί ένα εργαλείο δημιουργίας εφαρμογών, θα πρέπει να γίνουν τα παρακάτω βήματα για να εγκατασταθεί:

  1. Μετάβαση στο Shopify App Store
  2. Αναζήτηση του προτιμώμενου εργαλείου δημιουργίας εφαρμογών για κινητά
  3. Κλικ στο “Προσθήκη εφαρμογής” → “Εγκατάσταση εφαρμογής” → “Μετάβαση στην εφαρμογή”

Σε αυτό το σημείο, το κατάστημα Shopify και το εργαλείο δημιουργίας εφαρμογών θα συγχρονιστούν, επιτρέποντας στον χρήστη να προχωρήσει με την προσαρμογή και τον σχεδιασμό.

Βήμα 2. Βελτιστοποίηση της διεπαφής χρήστη της εφαρμογής για κινητά (διεπαφή χρήστη)

Τώρα που έχει εγκατασταθεί το εργαλείο δημιουργίας εφαρμογών, ήρθε η ώρα να γίνει προσαρμογή της εφαρμογή για κινητά ώστε να αντικατοπτρίζει την ταυτότητα της επωνυμίας και να βελτιώσει την εμπειρία αγορών. Οι περισσότεροι κατασκευαστές εφαρμογών προσφέρουν εργαλεία προσαρμογής με μεταφορά και απόθεση , καθιστώντας εύκολη την τροποποίηση του σχεδίου χωρίς δεξιότητες κωδικοποίησης.

Lonia – Ένα παράδειγμα καταστήματος Shopify στην εφαρμογή για κινητά

Σε αυτό το βήμα, θα πρέπει να εστιάσει κανείς σε βασικά στοιχεία προσαρμογής UI/UX όπως:

  • Επιλέγοντας ένα θέμα που ταιριάζει με την εμφάνιση και την αίσθηση της επωνυμίας
  • Προσαρμογή γραμματοσειρών, διατάξεων και χρωμάτων για μια οπτικά ελκυστική διεπαφή
  • Προσθήκη ρυθμιστικών προϊόντων και μενού κατηγοριών για ευκολότερη πλοήγηση
  • Ενεργοποίηση ειδοποιήσεων push για αποστολή ενημερώσεων για προσφορές και εγκαταλελειμμένα καλάθια
  • Βελτιστοποίηση ολοκλήρωσης αγοράς με ενσωματώσεις πληρωμών όπως το Apple Pay και το Google Pay

Δίνοντας προτεραιότητα σε αυτά τα στοιχεία, διασφαλίζεται ότι η εφαρμογή όχι μόνο φαίνεται υπέροχη, αλλά είναι επίσης κατασκευασμένη για απόδοση και υψηλότερες μετατροπές.

Βήμα 3. Έλεγχος για ανταπόκριση εφαρμογών για κινητά

Είναι απαραίτητη η διεξοδική δοκιμή για να διασφαλιστεί μια ομαλή εμπειρία αγορών σε διαφορετικές συσκευές.

Τα περισσότερα προγράμματα δημιουργίας εφαρμογών προσφέρουν μια ενσωματωμένη δυνατότητα προ επισκόπησης που επιτρέπει να δει κανείς πώς λειτουργεί η εφαρμογή πριν τη δημοσίευση. 

  1. Εγκατάσταση της έκδοσης επίδειξης σε συσκευή Android/iOS
  2. Σάρωση του κωδικού QR από τον πίνακα ελέγχου του εργαλείου δημιουργίας εφαρμογών
  3. Δοκιμή βασικών λειτουργιών όπως πλοήγηση, οθόνες προϊόντων, ολοκλήρωση αγοράς και ειδοποιήσεις push
  4. Να γίνουν οι απαραίτητες τελικές προσαρμογές με βάση τα σχόλια

Ολοκλήρωση αγοράς στην εφαρμογή Shopify για κινητά

Οι διεξοδικές δοκιμές βοηθούν στην εξάλειψη των δυσλειτουργιών, στη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη και στη διασφάλιση της λειτουργίας της εφαρμογής πριν από τη μετάδοση.

Βήμα 4. Δημοσίευση της έκδοσης της εφαρμογής για κινητά του καταστήματος Shopify

Μόλις ολοκληρωθεί η δοκιμή, ήρθε η ώρα να δημοσιευτεί η εφαρμογή Shopify για κινητά στο Google Play και στο Apple App Store.

Αρχικά, πρέπει να δημιουργηθούν λογαριασμοί προγραμματιστή για το Google Play (25 $ εφάπαξ χρέωση) και το Apple App Store (99 $/έτος). Στη συνέχεια:

  • Όνομα εφαρμογής, περιγραφή και στοιχεία επωνυμίας
  • Πολιτική απορρήτου και λεπτομέρειες υποστήριξης πελατών
  • Στιγμιότυπα οθόνης εφαρμογής και διαφημιστικό υλικό
  • Διασφάλιση της συμμόρφωσης με τις οδηγίες της πλατφόρμας για ομαλή έγκριση

Μόλις εγκριθεί η εφαρμογή, προώθηση της στο κατάστημα Shopify, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να αυξηθούν οι λήψεις και η αφοσίωση.

Μέθοδος 2: Ανάπτυξη μια πλήρως προσαρμοσμένης εφαρμογής Shopify για κινητά

Σημείωση: Αυτή η μέθοδος απαιτεί εξειδίκευση στην ανάπτυξη ή συνεργασία με έμπειρους προγραμματιστές.

Βήμα 1: Κατανόηση των SDK αγοράς κινητών του Shopify

Το Shopify προσφέρει Mobile Buy SDK για πλατφόρμες iOS και Android, διευκολύνοντας τη δημιουργία προσαρμοσμένων βιτρινών στην εφαρμογή σας για κινητά. Αυτά τα SDK συνδέονται με την πλατφόρμα του Shopify χρησιμοποιώντας GraphQL, επιτρέποντας:

  • Διαχείριση προϊόντων και συλλογής: Ανάκτηση και εμφάνιση λεπτομερειών προϊόντος και οργάνωση συλλογών.
  • Χειρισμός καλαθιού: Διαχειριστείτε τις λειτουργίες του καλαθιού αγορών εντός της εφαρμογής.
  • Ασφαλής ολοκλήρωση αγοράς: Υλοποιήστε αγορές εντός εφαρμογής με τη διαδικασία ασφαλούς ολοκλήρωσης αγοράς του Shopify.

Βήμα 2: Δημιουργία του πλαισίου εφαρμογής

Η δημιουργία ενός ισχυρού πλαισίου είναι ζωτικής σημασίας για την απόδοση και την επεκτασιμότητα της εφαρμογής.

Πρώτα, πρέπει να ρυθμιστεί το περιβάλλον ανάπτυξης:

  • Android: Θα πρέπει να υπάρχει εγκατεστημένο το Android SDK Level 14 (Ice Cream Sandwich 4.0) ή νεότερο, JDK 1.7 και Android Studio 2.1.x.
  • iOS: Εγκατάσταση της πιο πρόσφατης έκδοσης του Xcode και διασφάλιση της συμβατότητα με το iOS SDK του Shopify.

Στη συνέχεια, θα πρέπει να γίνει αρχικοποίηση του SDK:

  • Android: Ενσωμάτωση του Android Buy SDK στο έργο προσθέτοντας τις απαραίτητες εξαρτήσεις και αρχικοποιώντας το GraphClient με τα διαπιστευτήρια του καταστήματος Shopify.
  • iOS: Ενσωμάτωση του iOS Αγορά SDK και ρύθμιση του πελάτη ώστε να αλληλεπιδρά με το κατάστημα Shopify.

Βήμα 3: Προσαρμογή της επωνυμίας και του UI/UX

Τώρα, θα πρέπει να προσαρμοστεί η εμφάνιση και η εμπειρία χρήστη της εφαρμογής ώστε να ευθυγραμμιστεί με την ταυτότητα της επωνυμίας.

  • Χρήση των συνδυασμών χρωμάτων, των γραμματοσειρών και των λογότυπων της επωνυμίας.
  • Εξασφάλιση διαισθητικής πλοήγησης με σαφείς κατηγορίες και καταχωρίσεις προϊόντων.
  • Ενσωμάτωση ειδοποιήσεων push για προσφορές, ενεργοποίηση των επιλογών γρήγορης προβολής και βελτιστοποίηση των εικόνων για οθόνες κινητών.

Βήμα 4: Δοκιμές, βελτιστοποίηση και εκκίνηση της εφαρμογής Shopify του καταστήματος

Πριν από την κυκλοφορία της εφαρμογής, είναι απαραίτητη η διεξοδική δοκιμή και η βελτιστοποίηση. 

  • Επαλήθευση ότι όλες οι λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης της περιήγησης προϊόντων, των λειτουργιών στο καλάθι και των διαδικασιών ολοκλήρωσης αγοράς, λειτουργούν σωστά.
  • Εξασφάλιση γρήγορων χρόνων φόρτωσης και ομαλές μεταβάσεις.
  • Συμμόρφωση με τις οδηγίες του Google Play Store και του Apple App Store.
  • Τέλος, υποβολή της εφαρμογής για έλεγχο στα αντίστοιχα καταστήματα εφαρμογών.

Γιατί πρέπει να μετατραπεί το Shopify Store σε εφαρμογή για κινητά;

  • Το 2024, τα smartphone αντιπροσώπευαν σχεδόν το 80% όλων των επισκέψεων σε ιστότοπους λιανικής παγκοσμίως
  • Το 2025, οι πωλήσεις στο κινητό εμπόριο αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 59% των συνολικών πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, συνολικού ύψους 3,35 τρισεκατομμυρίων δολαρίων

Εδώ είναι όλα τα πλεονεκτήματα που μπορεί να αποφέρει ένα κατάστημα κινητών Shopify:

1. Αυξημένη δέσμευση πελατών

Μια εφαρμογή για κινητά δημιουργεί μια άμεση και εξατομικευμένη σύνδεση με τους πελάτες, ενισχύοντας την αφοσίωση και ενθαρρύνοντας τις επαναλαμβανόμενες αγορές. Με τις ειδοποιήσεις push, οι επιχειρήσεις μπορούν να ενημερώνουν άμεσα τους χρήστες για λανσαρίσματα νέων προϊόντων, flash εκπτώσεις και αποκλειστικές προσφορές, κρατώντας τους αφοσιωμένους και αυξάνοντας τις πωλήσεις. Οι υπενθυμίσεις εγκαταλελειμμένου καλαθιού διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην ανάκτηση χαμένων πωλήσεων, προτρέποντας τους πελάτες να ολοκληρώσουν τις αγορές τους. Επιπλέον, παρακολουθώντας το ιστορικό περιήγησης και τα μοτίβα αγορών, οι επιχειρήσεις μπορούν να τμηματοποιήσουν το κοινό και να δημιουργήσουν στοχευμένες προσφορές, βελτιώνοντας τα ποσοστά μετατροπών.

2. Βελτιωμένη πιστότητα επωνυμίας

Μια εφαρμογή για κινητά λειτουργεί ως αποκλειστικός χώρος για την επωνυμία στα τηλέφωνα των πελατών, ενισχύοντας μια βαθύτερη σύνδεση που υπερβαίνει μια συναλλακτική σχέση. Σε αντίθεση με έναν σελιδοδείκτη προγράμματος περιήγησης που μπορεί εύκολα να χαθεί μεταξύ άλλων, ένα εικονίδιο εφαρμογής χρησιμεύει ως μια συνεχής οπτική υπενθύμιση της επωνυμίας, κρατώντας στην κορυφή την επιχείρηση κάθε φορά που αναζητούν το τηλέφωνό τους.

3. Βελτιωμένη εμπειρία χρήστη

Σε σύγκριση με έναν τυπικό ιστότοπο για κινητά, μια εφαρμογή Shopify για κινητά προσφέρει μια ταχύτερη, πιο ομαλή και πιο διαδραστική εμπειρία αγορών. Οι εφαρμογές φορτώνουν γρήγορα, μειώνοντας την απογοήτευση και βελτιώνοντας την εμπειρία του χρήστη. Η καλά βελτιστοποιημένη πλοήγηση και οι εύχρηστες διατάξεις βοηθούν τους πελάτες να βρίσκουν προϊόντα χωρίς κόπο, κάνοντας το ταξίδι αγορών πιο ευχάριστο. Επιπλέον, μια απρόσκοπτη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς με ενσωματωμένες επιλογές πληρωμής με ένα κλικ, όπως το Apple Pay, το Google Pay και το Shop Pay ελαχιστοποιεί την εγκατάλειψη καλαθιού, οδηγώντας σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπής.

4. Προσβασιμότητα εκτός σύνδεσης

Μια εφαρμογή για κινητά εξασφαλίζει αδιάλειπτη πρόσβαση σε ένα κατάστημα, ακόμη και σε περιοχές με κακή ή καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο. Οι πελάτες μπορούν να περιηγηθούν στις λίστες προϊόντων, να προβάλουν εικόνες και να διαβάσουν περιγραφές χωρίς ενεργή σύνδεση στο διαδίκτυο. Μόλις επανασυνδεθεί, η εφαρμογή ενημερώνει αυτόματα τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, τις τιμές και τις προτιμήσεις των πελατών, διατηρώντας μια απρόσκοπτη εμπειρία αγορών. Αυτή η δυνατότητα είναι ιδιαίτερα επωφελής για ταξιδιώτες ή πελάτες σε περιοχές με ασυνεπή συνδεσιμότητα, διασφαλίζοντας την αλληλεπίδραση με το κατάστημα ανά πάσα στιγμή.

5. Πρόσβαση στις λειτουργίες της συσκευής

Οι εφαρμογές για κινητά εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες smartphone για να προσφέρουν μια πιο διαδραστική και εξατομικευμένη εμπειρία αγορών. Λειτουργίες όπως η οπτική αναζήτηση επιτρέπουν στους πελάτες να βρίσκουν παρόμοια προϊόντα τραβώντας μια φωτογραφία, ενώ η παρακολούθηση GPS επιτρέπει προωθήσεις βάσει τοποθεσίας που οδηγούν την κίνηση στα καταστήματα. Η ενσωμάτωση επαυξημένης πραγματικότητας (AR) ενισχύει περαιτέρω την εμπειρία δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να δοκιμάζουν εικονικά προϊόντα, ένα ιδιαίτερα πολύτιμο χαρακτηριστικό για τις επωνυμίες μόδας, ομορφιάς και διακόσμησης σπιτιού.

Οι έμπειροι προγραμματιστές της Fixit.gr μπορούν να βοηθήσουν κάθε επιχείρηση, να μετατρέψει το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, σε μια εφαρμογή για κινητά, με απρόσκοπτη λειτουργία και διεξάγοντας κάθε έλεγχο πριν τη δημοσίευση της.

 

 

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare