ZenCart vs Magento 2025: Ποια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου είναι καλύτερη;

ZenCart vs Magento 2025: Ποια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου είναι καλύτερη;
Ανάμεσα σε χιλιάδες πλατφόρμες ανοιχτού κώδικα που είναι διαθέσιμες για εμπόρους ηλεκτρονικού εμπορίου, το ZenCart και Magento σίγουρα κλέβουν τα φώτα της δημοσιότητας ως οι κορυφαίοι υποψήφιοι. Κάθε πλατφόρμα φέρνει μοναδικά οφέλη και προσφορές στο τραπέζι, αφήνοντας πολλούς εμπόρους να αναρωτιούνται ποια είναι η καλύτερη επιλογή για την επιχείρησή τους.
Σχετικά με το ZenCart vs Magento
Πριν εξερευνηθούν λεπτομερώς οι δυνατότητες, ακολουθεί μια γρήγορη επισκόπηση του τι υπόσχεται να προσφέρει το ZenCart vs Magento:
ZenCart: Μια φιλική προς τον προϋπολογισμό, προσαρμόσιμη λύση
Η αρχική σελίδα του ZenCart
Το ZenCart ξεκίνησε το 2003 και είναι μια πλατφόρμα ανοιχτού κώδικα που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους χρήστες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται τα δικά τους ηλεκτρονικά καταστήματα. Η βάση ανοιχτού κώδικα σημαίνει ότι μπορεί κανείς εύκολα να διαμορφώσει την εμφάνιση και την αίσθηση του καταστήματος —καθώς και τη λειτουργικότητα— ώστε να ταιριάζει με το μοναδικό του όραμα.
Από τον Φεβρουάριο του 2025, περίπου 28.000 ιδιοκτήτες καταστημάτων (κυρίως στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο) χρησιμοποιούν το Zen Cart, αν και η δημοτικότητά του έχει μειωθεί λόγω του αναδυόμενου ανταγωνισμού και της έλλειψης εκσυγχρονισμένων λειτουργιών.
Πλεονεκτήματα ZenCart | Μειονεκτήματα ZenCart |
+ Εντελώς δωρεάν για λήψη και εγκατάσταση+ Εξαιρετικά προσαρμόσιμο με πρόσβαση στον πηγαίο κώδικα+ Διαχειρίσιμα τρέχοντα έξοδα. λειτουργεί καλά με την κοινή φιλοξενία+ Απλή και οργανωμένη διεπαφή μόλις ρυθμιστεί+ Μια μεγάλη βιβλιοθήκη επεκτάσεων διαθέσιμη, οι περισσότερες από αυτές δωρεάν+ Συμβατό με τα πρότυπα PCI | – Απαιτείται μη αυτόματη εγκατάσταση (δεν υπάρχει υποστήριξη για εργαλεία τρίτων)- Περιορισμένα ενσωματωμένα εργαλεία SEO και μάρκετινγκ- Οι ενημερώσεις κώδικα ασφαλείας είναι σπάνιες- Δεν έχει άμεση υποστήριξη πελατών (στηρίζεται σε φόρουμ κοινότητας) |
Magento: Μια επεκτάσιμη, πλούσια σε χαρακτηριστικά λύση
Αρχική σελίδα Magento/Adobe Commerce
Από την κυκλοφορία του το 2008, το Magento έγινε γρήγορα μια κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, λειτουργώντας ως η κινητήρια δύναμη πίσω από περισσότερα από 110.000 ενεργά ηλεκτρονικά καταστήματα (κυρίως στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ολλανδία) σήμερα. Αυτή τη στιγμή, προσφέρει δύο διαφορετικές εκδόσεις για να καλύψει ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικών αναγκών:
- Magento Open Source (Δωρεάν): Το Magento 2 προσφέρει πλήρη έλεγχο σε κάθε πτυχή του σχεδιασμού και της λειτουργικότητας του καταστήματος. Ωστόσο, η αντιστάθμιση είναι ότι απαιτεί ένα ορισμένο επίπεδο τεχνικής/κωδικοποίησης εμπειρογνωμόνων.
- Adobe Commerce Cloud (Εκδόσεις επί πληρωμή): Το Adobe Commerce Cloud παρέχει μια πιο εκλεπτυσμένη, προδιαμορφωμένη πλατφόρμα από το Magento 2, χάρη στην ενσωματωμένη υποστήριξη και ένα σύνολο λειτουργιών ετοιμότητας. Είναι ιδανικό για εταιρείες που δίνουν προτεραιότητα στην ευκολία και τις λύσεις all inclusive έναντι της προσαρμογής.
Magento Pros | Magento Cons |
+ Δωρεάν λήψη και εγκατάσταση + Εξαιρετικά προσαρμόσιμο+ Γρήγορη ταχύτητα φόρτωσης + Πάνω από 4.000 επεκτάσεις+ Ενσωματωμένα εργαλεία SEO και λειτουργίες μάρκετινγκ+ Συχνές ενημερώσεις ασφαλείας + Ισχυρή υποστήριξη της κοινότητας με εκτενή τεκμηρίωση+ Διαχείριση πολλών καταστημάτων σε έναν τομέα | – Απότομη καμπύλη εκμάθησης για εγκατάσταση – Υψηλές απαιτήσεις συστήματος (ελάχιστο 2 GB RAM, 8 GB συνιστάται) – Απαιτεί φιλοξενία υψηλής απόδοσης (VPS, cloud ή αποκλειστικούς διακομιστές) – Μόνο 11 επίσημα θέματα καταστήματος είναι διαθέσιμα- Μόνο 2 ενσωματωμένες πύλες πληρωμής (PayPal και Braintree) |
Γιατί το Magento έχει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα;
Όπως μπορεί να δει κανείς, τόσο το ZenCart όσο και το Magento παρέχουν λύσεις ανοιχτού κώδικα, βασισμένες σε PHP, οι οποίες δίνουν στους ιδιοκτήτες καταστημάτων τον πλήρη έλεγχο των τοποθεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου τους. Ωστόσο, τα σύγχρονα χαρακτηριστικά, η επεκτασιμότητα και η ισχυρότερη υποστήριξη της κοινότητας του Magento το έχουν κάνει την προτιμώμενη επιλογή για πολλούς εμπόρους.
Τιμολόγηση ZenCart εναντίον Magento: Το ZenCart είναι πιο προσιτό
Η διατήρηση της επιχείρησης εντός του προϋπολογισμού πρέπει πάντα να είναι μεταξύ των κορυφαίων προτεραιοτήτων, ειδικά για μικρά καταστήματα και νεοφυείς επιχειρήσεις που θέλουν να αναπτυχθούν.
Τιμολόγηση ZenCart
Όπως τονίστηκε, η φύση ανοιχτού κώδικα του ZenCart σημαίνει ότι είναι εντελώς δωρεάν για λήψη και εγκατάσταση. Αλλά μόλις ολοκληρωθεί η ρύθμιση, θα υπάρξει μια σειρά από συνεχείς δαπάνες:
Χαρακτηριστικό ή Υπηρεσία | Έξοδα (μέσος όρος) |
Φιλοξενία | $2 έως $35/μήνα |
Θέμα | $0 έως $50 (εφάπαξ) |
Επεκτάσεις | $0 έως $25/μήνα |
SEO | $50/μήνα |
Συντήρηση | $200/μήνα |
Ασφάλεια | $200/έτος |
Ανάλογα με τις επιλεγμένες υπηρεσίες και δυνατότητες, ενδέχεται να αναμένονται ετήσιες δαπάνες που κυμαίνονται από 824 $ έως 3.920 $ .
Τιμές Magento
Ακριβώς όπως το ZenCart, το Magento Open Source είναι δωρεάν για λήψη και εγκατάσταση (δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένου του “Open Source” στο όνομά του). Αλλά εκτός από το λογισμικό μηδενικού κόστους, η λειτουργία ενός καταστήματος Magento εξακολουθεί να συνοδεύεται από το δικό του σύνολο δαπανών που θα πρέπει να λάβει κανείς υπόψη:
Χαρακτηριστικό ή Υπηρεσία | Έξοδα (μέσος όρος) |
Φιλοξενία | $50/μήνα |
Θέμα | 200 $ (εφάπαξ) |
Επεκτάσεις | $150/μήνα |
SEO | $50/μήνα |
Συντήρηση | $180/μήνα |
Ασφάλεια | $225/έτος |
Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα πράγματα, το ετήσιο κόστος λειτουργίας ενός καταστήματος Magento μπορεί να φτάσει στα 5.585$ περίπου.
Τόσο το ZenCart όσο και το Magento είναι δωρεάν για εγκατάσταση. Ωστόσο, με σημαντικά χαμηλότερα τρέχοντα έξοδα, το ZenCart βγαίνει νικητής σε αυτή τη μάχη μεταξύ ZenCart και Magento.
Ευκολία χρήσης: Ισοπαλία
Ένας άλλος βασικός παράγοντας που δεν μπορεί κανείς να αγνοήσει είναι η ευκολία χρήσης της πλατφόρμας.
ZenCart ευκολία στη χρήση
Η διαδικασία εγκατάστασης του ZenCart μπορεί να απλοποιηθεί από αξιόπιστες εφαρμογές τρίτων όπως το Softaculous ή το Installatron. Ωστόσο, για άγνωστους λόγους, η ZenCart συμβουλεύει συγκεκριμένα τους χρήστες να μη χρησιμοποιούν αυτά τα εργαλεία στην επίσημη τεκμηρίωσή της. Ως αποτέλεσμα, μένει μόνο μία διαδρομή – η μη αυτόματη εγκατάσταση, η οποία μπορεί να είναι μια μεγάλη πρόκληση για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τις γραμμές εντολών ή τις ρυθμίσεις διακομιστή.
Αλλά εδώ είναι τα σπουδαία νέα: Το ZenCart εξαργυρώνεται με μια εξαιρετικά απλή και οργανωμένη διεπαφή μόλις ολοκληρωθεί η αρχική ρύθμιση!
Το ZenCart εμφανίζει καθαρά αναπτυσσόμενα μενού.
Η διάταξή του είναι αρκετά διαισθητική, με μια γραμμή καρτελών στο επάνω μέρος του ταμπλό που διαθέτει καθαρά αναπτυσσόμενα μενού. Επιπλέον, κάθε μενού εμφανίζει όλα τα σημαντικά χαρακτηριστικά της κατηγορίας με μία κίνηση, πράγμα που σημαίνει ότι οι χρήστες μπορούν να δουν τα πάντα ταυτόχρονα χωρίς να πρέπει να περιηγηθούν σε πολλές οθόνες.
Magento: ευκολία στη χρήση
Συνολικά, η εγκατάσταση του Magento μπορεί να είναι αρκετά διαχειρίσιμη, αλλά συνοδεύεται από μια καμπύλη εκμάθησης. Θα χρειαστεί να διαμορφωθεί ο διακομιστής ιστού, ακολουθούμενη από μια διαδικασία 11 βημάτων για τη ρύθμιση των αρχείων εισαγωγής.
Ευτυχώς, η πραγματική ανταμοιβή έρχεται μόλις εγκατασταθεί: Το ταμπλό του Magento είναι ένα όνειρο για πλοήγηση. Όλες οι σημαντικές κατηγορίες και ομάδες είναι προσεκτικά τοποθετημένες στο αριστερό μενού, επιτρέποντάς τον χρήστη να περιηγηθεί σε κάθε ενότητα και να τροποποιήσει τις ρυθμίσεις με ευκολία.
Το Magento έχει μια πολύ καθαρή και εύκολη στην παρακολούθηση διεπαφή
Τόσο το ZenCart όσο και το Magento προσφέρουν εύχρηστες διεπαφές, αν και οι διαδικασίες εγκατάστασής τους απαιτούν ακόμη χρόνο και προσπάθεια.
Φιλοξενία, απόδοση και απαιτήσεις συστήματος: Το Magento προσφέρει καλύτερες επιδόσεις
Περιττό να ειπωθεί ότι μια σελίδα αργής φόρτωσης με συχνό χρόνο διακοπής λειτουργίας είναι προφανώς καταστροφικός! Γι’ αυτό η φιλοξενία και η απόδοση θεωρούνται οι καθοριστικοί παράγοντες μεταξύ της επιτυχίας ή της αποτυχίας μιας ιστοσελίδας.
Φιλοξενία και απόδοση ZenCart
Σχεδιασμένο για απλότητα, το ZenCart εκτελείται αποτελεσματικά σε μια παραδοσιακή στοίβα LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP). Υποστηρίζει PHP 7.3 ή νεότερη έκδοση και MySQL 5.7+, καθιστώντας το συμβατό με τις περισσότερες φιλικές προς τον προϋπολογισμό υπηρεσίες κοινής φιλοξενίας. Αυτό καθιστά το ZenCart μια οικονομικά αποδοτική επιλογή για μικρές επιχειρήσεις με περιορισμένη επισκεψιμότητα και απλούς καταλόγους προϊόντων.
Ως πλατφόρμα ανοιχτού κώδικα, το ZenCart απαιτεί από τον χρήστη να επιλέξει τον δικό του πάροχο φιλοξενίας. Τα καλά νέα είναι ότι είναι συμβατό με πολλούς κορυφαίους οικοδεσπότες της βιομηχανίας, όπως το Bluehost και το Hostinger.
Η ίδια η ZenCart συνιστά AEIIA, Digital Ocean και NodePing, όλα κάτω από 50 $ ανά μήνα.
Η ZenCart προτείνει τους AEIIA, Digital Ocean και NodePing ως παρόχους φιλοξενίας.
Όσον αφορά την ταχύτητα, το ZenCart διατηρείται σε καλά επίπεδα, αλλά δεν προσφέρει θεαματικά αποτελέσματα. Δοκιμές αποκάλυψαν ότι οι ιστότοποι ZenCart χρειάστηκαν 1-3 δευτερόλεπτα για να φορτωθούν, κάτι που είναι σε οριακό χρόνο σε σύγκριση με το χρυσό πρότυπο της Google που είναι κάτω από 2 δευτερόλεπτα.
Magento φιλοξενία και απόδοση
Σχεδιασμένο για επεκτασιμότητα, το Magento απαιτεί μια πιο ισχυρή εγκατάσταση φιλοξενίας. Υποστηρίζει στοίβες LAMP και LEMP (Linux, Apache/Nginx, MySQL/MariaDB, PHP) και χρειάζεται PHP 7.4+ και MySQL 5.7+/MariaDB 10.4+. Για βέλτιστη απόδοση, το Magento επωφελείται από προηγμένες τεχνολογίες προσωρινής αποθήκευσης όπως το Varnish και το Redis, καθώς και από τη φιλοξενία SSD υψηλής απόδοσης.
Όπως το ZenCart, το Magento απαιτεί να επιλέξει ο καθένας τον δικό του πάροχο φιλοξενίας, αν και αυτό δεν είναι ακριβώς μειονέκτημα, καθώς είναι εύκολο να βρεθούν αξιόπιστες επιλογές. Οι Hostinger, Cloudways, Bluehost και Fixit.gr, για παράδειγμα, αναγνωρίζονται για τον ισχυρό χρόνο λειτουργίας και την ασφάλειά τους!
Το Magento συνεργάζεται καλά με πολλούς κορυφαίους παρόχους
Η ταχύτητα είναι ένας άλλος τομέας όπου το Magento υπερέχει πραγματικά: σε δοκιμές, χρειαζόταν μόνο περίπου 0,6 δευτερόλεπτα (μερικές φορές λιγότερο) χρόνο φόρτωσης. Αυτός ο αριθμός υπερβαίνει κατά πολύ τη συνιστώμενη ταχύτητα της Google και επίσης βάζει το Magento μπροστά από το ZenCart.
Η εύρεση ενός αξιόπιστου παρόχου φιλοξενίας τόσο για το ZenCart όσο και για το Magento είναι απλή, ακόμη και για αρχάριους. Αλλά όσον αφορά τις επιδόσεις, η αστραπιαία ταχύτητα φόρτωσης του Magento το κάνει εύκολα πρωταθλητή σε αυτόν τον γύρο.
Προσαρμογή: Ισοπαλία
Καθώς η δημιουργία ιστοτόπων γίνεται ολοένα και πιο συνηθισμένη, το μεγάλο ερώτημα είναι: πόσο μπορεί κανείς να βελτιώσει τον ιστότοπο σε βαθμό να τον ξεχωρίσει από άλλους;
Προσαρμογή ZenCart
Το ZenCart προσφέρει μια ποικιλία θεμάτων που έχουν αναπτυχθεί από τρίτους σχεδιαστές, αν και ο ακριβής αριθμός των διαθέσιμων θεμάτων μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την πηγή. Πολλά θέματα είναι διάσπαρτα σε διαφορετικές αγορές, όπως το TemplateMonster, και περιλαμβάνουν τόσο δωρεάν όσο και premium επιλογές.
Μπορεί να γίνουν απλές προσαρμογές για αυτά χρησιμοποιώντας τις υπάρχουσες ρυθμίσεις, όπως:
- Αλλαγή του πλάτους των πλαϊνών κουτιών
- Αφαίρεση του πλαισίου αναζήτησης από την κεφαλίδα
- Τροποποίηση του τρόπου εμφάνισης των κατηγοριών, των κουμπιών αγοράς και των καταστάσεων προϊόντων.
Υπάρχουν 23 θέματα ZenCart διαθέσιμα για λήψη
Ωστόσο, οποιεσδήποτε άλλες απαιτήσεις προσαρμογής εκτός από αυτές απαιτούν να προστεθούν προσαρμοσμένοι κώδικες ή παρακάμψεις. Ακόμη και κάτι τόσο απλό όπως η αλλαγή χρωμάτων και γραμματοσειρών περιλαμβάνει πρόσθετα φύλλα στυλ που επεξεργάζονται χειροκίνητα σε προγράμματα επεξεργασίας κειμένου! Αν και αυτό δίνει στους χρήστες απίστευτο έλεγχο του σχεδιασμού των ιστότοπών τους, όσοι δεν έχουν εμπειρία κωδικοποίησης πιθανότατα θα το βρουν αρκετά τρομακτικό.
Προσαρμογή Magento
Όπως το ZenCart και βασικά όλες οι άλλες πλατφόρμες ανοιχτού κώδικα, το Magento επιτρέπει να διαμορφωθεί κάθε πτυχή της εμφάνισης και της αίσθησης του καταστήματος.
Αλλά με τη μεγάλη δύναμη έρχεται η (πολλή) πολυπλοκότητα! Σίγουρα, μπορεί να αλλαχθεί το προεπιλεγμένο χρώμα του θέματος χρησιμοποιώντας ενσωματωμένες ρυθμίσεις, αλλά οτιδήποτε άλλο απαιτεί προσαρμοσμένη κωδικοποίηση και φύλλα στυλ. Και με μόνο 11 επίσημα θέματα για να διαλέξει κανείς, οι περιορισμένες προκαθορισμένες επιλογές πιθανότατα θα κάνουν τα πράγματα ακόμα πιο τρομακτικά για τους αρχάριους.
Το Magento έχει μόνο 11 θέματα
Υπάρχουν χιλιάδες θέματα Magento προσαρμοσμένα για χρήστες που δε γνωρίζουν την τεχνολογία, αλλά ο ισχυρισμός αυτών των ανεπίσημων θεμάτων ως «πλεονέκτημα» έναντι του ZenCart φαίνεται αρκετά παραπλανητικός. Ως εκ τούτου, σε αυτόν το γύρο έχουμε ισοπαλία, καθώς τόσο το OpenCart όσο και το Magento προσφέρουν ένα παρόμοιο υψηλό επίπεδο προσαρμογής για προχωρημένους χρήστες.
Χαρακτηριστικά ηλεκτρονικού εμπορίου: Το Magento είναι πιο ολοκληρωμένο
Στο τέλος της ημέρας, η επιτυχία ενός καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου εξαρτάται από τις δυνατότητες ηλεκτρονικού εμπορίου του.
Διαχείριση αποθεμάτων
Όπως και άλλες λειτουργίες καταστήματος, το ZenCart στοχεύει να δώσει στους χρήστες την ελευθερία να προσαρμόσουν τη διαχείριση του αποθέματός τους.
Αλλά σε περίπτωση που δεν είναι κάποιος έτοιμος, τα ενσωματωμένα εργαλεία διαχείρισης αποθεμάτων είναι ευτυχώς υπεραρκετά για να καλύψουν κάθε ανάγκη. Μετάβαση στο «Διαχειριστής» > «Διαμόρφωση» > «Απόθεμα» και, στη συνέχεια, χρήση των διαθέσιμων εργαλείων διαμόρφωσης για να διατηρηθεί η ομαλή λειτουργία του αποθέματός:
Κλειδί | Περιγραφή |
STOCK_CHECK | Επαλήθευση εάν υπάρχει αρκετό διαθέσιμο απόθεμα. |
STOCK_LIMITED | Μείωση του αριθμού των αποθεμάτων με βάση τις παραγγελίες προϊόντων. |
STOCK_ALLOW_CHECKOUT | Επιλογή στους πελάτες να ολοκληρώσουν το ταμείο ακόμη και με ανεπαρκές απόθεμα. |
STOCK_MARK_PRODUCT_OUT_OF_STOCK | Υποδεικνύει οπτικά ποια προϊόντα είναι εκτός αποθέματος για τους πελάτες. |
STOCK_REORDER_LEVEL | Ορισμός του ορίου για το πότε πρέπει να αναπληρωθεί το απόθεμα. |
ΕΜΦΑΝΙΣΗ_ΠΡΟΪΟΝΤΑ_ΠΩΛΗΘΗΚΑΝ | Έλεγχος στην ορατότητα του προϊόντος όταν είναι εκτός αποθέματος: + 0 = Ρύθμιση κατάστασης προϊόντος σε OFF + 1 = Διατήρηση της κατάστασης προϊόντος ON. |
DISABLED_PRODUCTS_TRIGGER_HTTP200 | Προσδιορισμός του τρόπου με τον οποίο οι μηχανές αναζήτησης αντιμετωπίζουν τα απενεργοποιημένα προϊόντα: + True = Return HTTP 200 response + False = Return HTTP 410 (Η διαγραφή θα επιστρέψει το HTTP 404) + Προεπιλογή: false. |
SHOW_PRODUCTS_SOLD_OUT_IMAGE | Αντικατάσταση στο κουμπί Προσθήκη στο καλάθι με μια εικόνα Sold Out. + 0 = απενεργοποιημένο + 1 = ενεργό. |
ENABLE_DISABLED_UPCOMING_PRODUCT | Καθορισμός του τρόπου με τον οποίο ενεργοποιούνται τα απενεργοποιημένα προϊόντα με μελλοντική ημερομηνία διαθεσιμότητας κατά την άφιξη της ημερομηνίας. |
QUANTITY_DECIMALS | Η προδιαγραφή δεκαδικών ψηφίων για την ποσότητα. (0 = off). |
Ομοίως, μπορεί κανείς να εντυπωσιαστεί από τις ισχυρές δυνατότητες διαχείρισης αποθεμάτων του Magento. Φυσικά, υπάρχει η επιλογή να προσαρμοστεί πλήρως το backend, αλλά οι προεπιλεγμένες ρυθμίσεις από μόνες τους είναι υπεραρκετές για τη δημιουργία ενός αποτελεσματικού συστήματος διαχείρισης αποθεμάτων:
Σύνθεση | Περιγραφή |
“Μείωση αποθέματος κατά την υποβολή της παραγγελίας” | Μειώνει την ποσότητα αποθέματος όταν ένας πελάτης κάνει μια παραγγελία. |
Κατάσταση ‘Ορισμός Ειδών’ να είναι σε απόθεμα όταν ακυρωθεί η παραγγελία’ | Επιστρέφει αυτόματα τα στοιχεία από τις ακυρωμένες παραγγελίες στο απόθεμα. |
‘Εμφάνιση προϊόντων εκτός αποθέματος’ | Δυνατότητα εμφάνισης ή απόκρυψης προϊόντων που δεν είναι διαθέσιμα αυτήν τη στιγμή στον ιστότοπο του καταστήματος. |
“Μόνο Χ αριστερό κατώφλι” | Ορίζει ένα όριο ειδοποιήσεων για να ειδοποιεί τους πελάτες όταν υπάρχει χαμηλή ποσότητα αποθέματος. |
‘Διαχείριση μετοχών’ | Ενεργοποιεί ή απενεργοποιεί τη διαχείριση αποθεμάτων για κάθε συγκεκριμένο προϊόν. |
‘Παρακολούθηση’ | Επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν παραγγελίες για προϊόντα που είναι προς το παρόν εκτός αποθέματος. |
‘Μέγιστη ποσότητα που επιτρέπεται στο καλάθι αγορών’ | Διαμόρφωση του μέγιστου αριθμού μονάδων που μπορεί να προσθέσει ένας πελάτης στο καλάθι αγορών του. |
«Όριο εκτός αποθέματος» | Ορίζει την τιμή κατωφλίου που θα εμφανίζεται όταν ένα προϊόν είναι εκτός αποθέματος. |
‘Ελάχιστη ποσότητα που επιτρέπεται στο καλάθι αγορών’ | Ορίζει τον ελάχιστο αριθμό αντικειμένων που απαιτούνται για να κάνει μια παραγγελία ένας πελάτης. |
‘Ομάδες πελατών’ | Επιτρέπει τον καθορισμό κανόνων ελάχιστης ποσότητας για διαφορετικές ομάδες πελατών. |
‘Αυτόματη επιστροφή στοιχείου πιστωτικού σημειώματος στο απόθεμα’ | Επιστρέφει αυτόματα τα προϊόντα που έχουν επιστραφεί στο απόθεμα μετά την επεξεργασία ενός πιστωτικού σημειώματος. |
Πληρωμή
Για ενσωματωμένες μεθόδους εκτός σύνδεσης, το ZenCart προσφέρει δύο επιλογές αυτή τη στιγμή:
- Check/Money Order: Αυτή η επιλογή φέρει την ευθύνη στους αγοραστές. Πρέπει πρώτα να στείλουν τις πληρωμές τους. Μπορεί να οριστεί η κατάσταση της παραγγελίας σε “Σε εκκρεμότητα” και να διατηρηθεί έτσι μέχρι να φτάσει η επιταγή ή η χρηματική εντολή.
- Αντικαταβολή (Αντικαταβολή): Σε αντίθεση με την επιταγή/εντολή χρημάτων, η επιλογή αντικαταβολής σημαίνει ότι οι πελάτες πληρώνουν μόνο όταν παραλαμβάνουν την παραγγελία τους με φυσική παράδοση. Ως εκ τούτου, είναι ιδανικό για επιχειρήσεις που συναλλάσσονται με ντόπιους πελάτες.
Για τις διαδυκτιακές πύλες, υπάρχουν περίπου 200+ διαθέσιμες επιλογές, που καλύπτουν πολλές δημοφιλείς πύλες όπως PayPal, Stripe, Zelle, Braintree και άλλα.
Το 2025, το ZenCart έλαβε ενημερώσεις για την ενσωμάτωση PayPal RESTful, βελτιώνοντας τις δυνατότητες επεξεργασίας πληρωμών στο ZenCart.
Εν τω μεταξύ, το Magento προσφέρει ορισμένες ενσωματωμένες πύλες πληρωμής (αν και δεν είναι πολλές – μόνο PayPal και Braintree).
Ευτυχώς, όπως και το ZenCart, η επέκταση των τρόπων πληρωμής είναι παιχνιδάκι χάρη στο Magento Connect και τις επιπλέον επεκτάσεις. Στην πραγματικότητα, η πλατφόρμα διαθέτει εκπληκτικές 607 επεκτάσεις που σχετίζονται με πληρωμές (που κυμαίνονται από $0 έως $799) για να προσφέρουν ατελείωτες δυνατότητες προσαρμογής! 402 από τις 607 επεκτάσεις είναι αφιερωμένες μόνο σε ενσωματώσεις πληρωμών, ενώ οι υπόλοιπες στοχεύουν στη βελτίωση της εμπειρίας ολοκλήρωσης αγοράς και στην πρόληψη της απάτης.
Το Magento έχει 607 επεκτάσεις που σχετίζονται με πληρωμές
Ρυθμίσεις αποστολής
Με τις διαθέσιμες ενσωματωμένες επιλογές του, το ZenCart επιτρέπει τα εξής:
- Δημιουργία ζώνης αποστολής: Αυτή η επιλογή επιτρέπει να εφαρμοστούν συγκεκριμένοι κανόνες αποστολής σε στοχευμένες περιοχές.
- Ορισμός διαστάσεων αποστολής: Το ZenCart επιτρέπει να εισαχθούν ακριβείς διαστάσεις για το προϊόν (μήκος, πλάτος, ύψος ή βάρος) για ακριβείς υπολογισμούς αποστολής για κάθε παραγγελία.
- Ορισμός δωρεάν αποστολής: Επιθυμεί κανείς δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω ενός συγκεκριμένου ποσού; Μπορούν να ρυθμιστούν αβίαστα συνθήκες που ενεργοποιούν τη δωρεάν αποστολή όποτε πληρούνται αυτά τα κριτήρια.
Για να προχωρήσει κανείς πέρα από αυτά τα βασικά, θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν εντολές SQL για να τροποποιηθούν οι ρυθμίσεις. Ή, για μια ευκολότερη προσέγγιση, καλό είναι να εξεταστεί το ενδεχόμενο να επιλεχθεί μία από τις 60+ διαθέσιμες μονάδες αποστολής της ZenCart. Το καλύτερο μέρος είναι ότι μπορεί να προγραμματιστεί ώστε να απενεργοποιούνται αυτόματα όταν δεν πληρούνται οι απαιτήσεις. Για παράδειγμα, εάν μια μονάδα προορίζεται για παραγγελίες στις ΗΠΑ, θα απενεργοποιηθεί όταν χειρίζεται διεθνείς παραγγελίες από μέρη όπως το Ηνωμένο Βασίλειο ή τη Γαλλία.+
Ώρα για το Magento. Εντύπωση κάνει που οι ενσωματωμένες ρυθμίσεις αποστολής του παρέχουν ήδη στους χρήστες ισχυρό έλεγχο στη διαδικασία αποστολής τους. Χωρίς να χρειάζονται επιπλέον επεκτάσεις, μπορούν να προσαρμοστούν τα ακόλουθα για τις ανάγκες του καταστήματος:
- Αποστολή κατ’ αποκοπή : Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει να χρεώνεται μια σταθερή τιμή αποστολής ανά είδος, είτε μικρά αξεσουάρ είτε μεγάλα προϊόντα, για να απλοποιηθεί το κόστος.
- Πολιτική αποστολής: Αυτές οι ρυθμίσεις βοηθούν να οριστούν σαφείς οδηγίες αποστολής (π.χ. να προσφερθεί δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω ενός συγκεκριμένου ποσού.)
- Σημείο προέλευσης : Εδώ, μπορεί να προσδιοριστεί από πού αποστέλλονται οι παραγγελίες και να υπολογιστούν αυτόματα οι φορολογικοί συντελεστές με βάση τις πληροφορίες για να διασφαλιστεί η ακριβή τιμολόγηση.
- Πολλαπλές διευθύνσεις : Με αυτήν την επιλογή, οι πελάτες μπορούν να στείλουν αντικείμενα σε διαφορετικές διευθύνσεις με μία παραγγελία (για λόγους δώρου, για παράδειγμα).
- Δωρεάν αποστολή: Η δυνατότητα δωρεάν αποστολής μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να ενεργοποιείται όποτε πληρούνται συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Ως αποτέλεσμα, οι πελάτες θα αισθάνονται πιο διατεθειμένοι να κάνουν μεγάλες παραγγελίες για να ξεκλειδώσουν τη δωρεάν παράδοση.
Οι ρυθμίσεις αποστολής του Magento είναι αρκετά ολοκληρωμένες
Λειτουργικότητα πολλών προμηθευτών
Είναι αρκετά απογοητευτικό το γεγονός ότι η ZenCart εξακολουθεί να στερείται αυτής της δυνατότητας. Μπορεί να ενσωματωθεί το κατάστημα μέσω μιας ενότητας ή μιας προσθήκης, αλλά ακόμα και αυτό αποδεικνύεται δύσκολο!
Ορισμένοι έμποροι πέτυχαν μερική επιτυχία χρησιμοποιώντας λειτουργικές μονάδες πολλών τοποθεσιών. Ωστόσο, υπολείπονται όσον αφορά την παρακολούθηση παραγγελιών και την αποτελεσματική παρακολούθηση της απόδοσης μεμονωμένων προμηθευτών.
Οι λειτουργικές μονάδες πολλαπλών τοποθεσιών της ZenCart δεν επαρκούν για τη δημιουργία σχεδίου πολλαπλών προμηθευτών.
Από την άλλη πλευρά, το Magento αποδίδει πολύ καλύτερα από αυτή την άποψη. Αν και δεν υπάρχουν ακόμα ενσωματωμένες λειτουργίες πολλών προμηθευτών, το Magento προσφέρει 8 επεκτάσεις με προσαρμοσμένες δυνατότητες και πίνακες εργαλείων για κάθε προμηθευτή.
Ακόμα καλύτερα, συνοδεύονται από πολύγλωσση υποστήριξη για να επιτρέπουν να εκχωρηθεί κάθε προμηθευτής/υποκατάστημα σε μια συγκεκριμένη χώρα ή περιοχή.
Το Magento προσφέρει επεκτάσεις πολλών προμηθευτών.
Είναι μια σκληρή μάχη μεταξύ ZenCart και Magento, καθώς και οι δύο πλατφόρμες προσφέρουν παρόμοιες επιδόσεις σε πολλούς τομείς. Ωστόσο, η Magento πήρε τελικά το προβάδισμα με το ευρύτερο φάσμα επιλογών πληρωμής και τις δυνατότητες πολλών προμηθευτών.
Επεκτάσεις: Το Magento έχει περισσότερες επιλογές
Σε προηγούμενες ενότητες, έγινε μια γρήγορη αναφορά στο πώς το ZenCart εναντίον του Magento 2 βασίζονται σε επεκτάσεις για να καλύψουν ορισμένα κενά στις ενσωματωμένες λειτουργίες τους. Ωστόσο, δεν έχει ακόμα εξερευνηθεί το πλήρες φάσμα των όσων προσφέρουν και οι δύο πλατφόρμες.
Επεκτάσεις ZenCart
Αυτή τη στιγμή, το ZenCart παρουσιάζει πάνω από 2.200 επεκτάσεις οργανωμένες σε 15 κύριες κατηγορίες (με μπόνους κατηγορία “Άλλα” για οτιδήποτε δεν ταιριάζει κάπου αλλού). Το καλύτερο μέρος είναι ότι τα περισσότερα από αυτά είναι εντελώς δωρεάν, που σημαίνει ότι έχει κανείς τον απόλυτο έλεγχο των σύνθετων ρυθμίσεων του καταστήματος χωρίς να ξοδέψει χρήματα.
Το ZenCart προσφέρει τα ακόλουθα φίλτρα αναζήτησης:
- Όνομα: Να επιτρέπεται η αλφαβητική ταξινόμηση
- Ημερομηνία προσθήκης : Εμφάνιση των νεότερων επεκτάσεων που προστέθηκαν στη συλλογή
- Συνολικές λήψεις: Εμφάνιση ποιες επεκτάσεις έχουν ληφθεί περισσότερο
- Τελευταία λήψη: Ποιες επεκτάσεις έχουν ληφθεί πρόσφατα
- Συντάκτης/Μεταφόρτωση: Παρακολούθηση όλων των επεκτάσεων που ανέβηκαν/δημιουργήθηκαν από έναν συγκεκριμένο προγραμματιστή ή κοινότητα
- Βαθμολογία: Ταξινόμηση κατά επεκτάσεις με κορυφαία βαθμολογία (με τις υψηλότερες βαθμολογίες και βαθμολογίες χρηστών)
Αφού γίνει κλικ σε μια επέκταση, μπορεί να αποκτηθεί πρόσβαση στο πλήρες χρονοδιάγραμμα ενημέρωσης – μερικές φορές μέχρι τις συγκεκριμένες λεπτομέρειες κάθε ενημέρωσης. Αυτό βοηθά να επιβεβαιωθεί περαιτέρω εάν η επέκταση υποστηρίζεται ενεργά και ταιριάζει με τους τρέχοντες επιχειρηματικούς στόχους.
Επεκτάσεις Magento
Το Magento παρουσιάζει μια τεράστια συλλογή με περισσότερες από 4.200 επεκτάσεις, που κυμαίνονται από εντελώς δωρεάν έως περίπου 900 $ το χρόνο.
Η πλοήγηση σε αυτήν τη συλλογή είναι επίσης πολύ εύκολη, χάρη στα έξυπνα συστήματα φιλτραρίσματος της πλατφόρμας. Εκτός από τα βασικά (Συνάφεια, Τιμή και Βαθμολογία), το Magento προσφέρει τα ακόλουθα φίλτρα:
- Εξασφαλισμένες επεκτάσεις: Αυτή η ετικέτα σημαίνει ότι αυτές οι επεκτάσεις έχουν ελεγχθεί και επαληθευτεί διεξοδικά από αξιόπιστα προγράμματα.
- Έκδοση: Μπορεί να βρεθεί γρήγορα η τέλεια εφαρμογή για την τρέχουσα έκδοση του Magento (είτε το Magento Open Source είτε τις επί πληρωμή εκδόσεις).
- Τύπος συνεργάτη : Για επιπλέον αξιοπιστία, μπορούν να αναζητηθούν επεκτάσεις που έχουν αναπτυχθεί από συνεργάτες Adobe Gold ή Platinum.
Υπάρχει μια ενότητα Q&A για κάθε επέκταση.
Τόσο το ZenCart όσο και το Magento παρέχουν μια εκτενή συλλογή που καλύπτει μια ποικιλία αναγκών. Ωστόσο, η βιβλιοθήκη του Magento έχει σχεδόν διπλάσιο από το μέγεθος της βιβλιοθήκης του ZenCart και πολλές από τις επεκτάσεις της ελέγχονται αυστηρά ως προς την ποιότητα. Έχοντας αυτό κατά νου, το Magento είναι ο νικητής σε αυτόν τον γύρο.
Χαρακτηριστικά SEO & Marketing: Το Magento επικρατεί
Με τη ρύθμιση του καταστήματός, τις ρυθμίσεις τελειοποιημένες και τις σωστές επεκτάσεις που έχουν προστεθεί, είναι κανείς έτοιμος να αντιμετωπίσει την πιο κρίσιμη πρόκληση: την προβολή των προϊόντων! ZenCart εναντίον Magento ακολουθούν ελαφρώς διαφορετικούς δρόμους για να το πραγματοποιήσουν.
Λειτουργίες SEO & Marketing ZenCart
Όσον αφορά το SEO (βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης), το ZenCart παρέχει έναν βασικό οδηγό SEO για βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών, εναλλακτικού κειμένου και μετα-ετικέτες. Ωστόσο, δεν προσφέρει κανένα ενσωματωμένο εργαλείο για τον εξορθολογισμό τέτοιων διαδικασιών. Πρέπει κανείς να χρησιμοποιήσει προσαρμοσμένη κωδικοποίηση ή προσθήκες τρίτων για να εκτελέσει πιο προηγμένες πρακτικές.
Μέχρι στιγμής, υπάρχουν περίπου 30 δωρεάν πρόσθετα που σχετίζονται με το SEO. Δεδομένου ότι δεν υπάρχει ειδική κατηγορία SEO, θα πρέπει να εισαχθούν σχετικές λέξεις-κλειδιά (π.χ. “SEO”) στη γραμμή αναζήτησης.
Το ZenCart δεν είναι ακριβώς εντυπωσιακό όταν πρόκειται για ενσωματωμένα εργαλεία μάρκετινγκ. Υπάρχει μόνο ένα απλό σύστημα email που επιτρέπει:
- Μαζική αποστολή email σε πολλές διευθύνσεις
- Πρόσθεση προσαρμοσμένων μηνυμάτων στις επιβεβαιώσεις ολοκλήρωσης αγοράς
- Αποστολή εξατομικευμένων ενημερώσεων παραγγελιών
Εκτός από αυτό, θα πρέπει για άλλη μια φορά να βασιστεί κανείς σε προσθήκες ή προσαρμοσμένες λύσεις για πιο εξελιγμένες στρατηγικές μάρκετινγκ. Το ZenCart προσφέρει επί του παρόντος 136 δωρεάν πρόσθετα που παρέχουν διάφορα εργαλεία για εκπτώσεις, έρευνες, ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αυτόματα tweets για εκδόσεις νέων προϊόντων κ.λπ.
Λειτουργίες SEO & Marketing Magento
Για αρχάριους SEO, το Magento καθιστά πολύ εύκολο να ξεκινήσει κανείς με βασικά εργαλεία στα χέρια του. Από τον πίνακα ελέγχου:
- Προσαρμογή στα προθέματα και τα επιθήματα της ετικέτας τίτλου
- Διαμορφώση μετα-ετικετών τόσο για τις σελίδες προϊόντων όσο και για τις αρχικές σελίδες
- Ρύθμιση διευθύνσεων URL φιλικών προς το SEO για προϊόντα και κατηγορίες
- Βελτιστοποιήση των εικόνων με εναλλακτικό κείμενο τόσο για γραφικά όσο και για λογότυπα
- Διαχείριση των κανονικών ετικετών για να αποφυγή του διπλού περιεχομένου.
Μπορεί επίσης κανείς να συνδέσει το κατάστημα με το Google Adwords και το Google Analytics για να αποκτήσει πρόσβαση σε μια πλήρη εικόνα της επισκεψιμότητας, των μετατροπών και της επιτυχίας της καμπάνιας SEO του καταστήματος. Επιπλέον, με σχεδόν 400 διαθέσιμες επεκτάσεις SEO (από 0 $ έως 399 $ ετησίως), προσφέρονται πέρα από τα βασικά για να αποκτήσει κανείς τον πλήρη έλεγχο της κατάταξης αναζήτησής.
Το Magento έχει εξαιρετικές, ολοκληρωμένες ρυθμίσεις SEO.
Από την πλευρά του μάρκετινγκ, τα ενσωματωμένα εργαλεία του Magento επιτρέπουν να δημιουργούνται εξαιρετικά αποτελεσματικές καμπάνιες και προσφορές προϊόντων που απευθύνονται σε ένα ευρύ φάσμα κοινού. Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:
- Κουπόνια: Εξατομικευμένες εκπτώσεις και αποκλειστικές προσφορές που απευθύνονται σε πιστούς πελάτες ή συγκεκριμένα τμήματα.
- Σχετικά προϊόντα : Με λίγα μόνο κλικ, το Magento συνιστά αυτόματα συμπληρωματικά προϊόντα στους πελάτες για να ενισχύσουν τις πιθανότητες διασταυρούμενων και ανοδικών πωλήσεων.
- Wish lists : Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στους πελάτες να αποθηκεύουν τα αγαπημένα τους προϊόντα για αργότερα, κρατώντας τους αφοσιωμένους και ενθαρρύνοντας τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις.
- Κριτικές προϊόντων: Προσφέρει στους πελάτες μια πλατφόρμα για να μοιραστούν τις θετικές τους εμπειρίες, κάτι που βοηθά στη δημιουργία κοινωνικής απόδειξης και επηρεάζει νέους αγοραστές να επιλέξουν το κατάστημα.
Συμπληρωματικά, το Magento προσφέρει πάνω από 543 επεκτάσεις μάρκετινγκ (δέκα φορές περισσότερες από το ZenCart) που κυμαίνονται από $0 έως $1200 ετησίως.
Συνολικά, το ZenCart κλίνει σε μεγάλο βαθμό προς το πλήθος που γνωρίζει την τεχνολογία. Το Magento, από την άλλη πλευρά, προσφέρει κάτι για όλους – τόσο έμπειρους κωδικοποιητές όσο και αρχάριους που βασίζονται σε ενσωματωμένα εργαλεία και πρόσθετα. Αυτή η ευελιξία είναι ακριβώς ο λόγος που το Magento συνεχίζει να κερδίζει εναντίον της ZenCart και σε αυτόν τον γύρο.
Δυνατότητες ενσωμάτωσης: Το Magento είναι πιο ευέλικτο
Πέρα από τα κύρια χαρακτηριστικά, πρέπει να δει κανείς πόσο αβίαστα συνδέεται το ZenCart εναντίον του Magento με άλλα εργαλεία ή συστήματα.
Ενσωμάτωση ZenCart
Σε αντίθεση με πολλούς από τους ανταγωνιστές του, το ZenCart δε διαθέτει ενσωματωμένο API ή έναν εύκολο τρόπο απευθείας ενσωμάτωσης με εξωτερικές πλατφόρμες ή εργαλεία. Αυτό σημαίνει ότι αν θέλει κανείς να συνδέσει το ZenCart με συστήματα CRM, λογιστικό λογισμικό ή άλλα εργαλεία, θα πρέπει να γίνει δημιουργικός. Μερικές κοινές επιλογές:
- Εγκατάσταση προσθηκών και ενοτήτων ZenCart (γρήγορη επιδιόρθωση για κοινές ενσωματώσεις)
- Ανάπτυξη προσαρμοσμένου API (απαιτεί δεξιότητες κωδικοποίησης και λίγη τεχνική τεχνογνωσία)
- Χρήση υπηρεσιών τρίτων όπως το API2Cart.
Ενσωμάτωση Magento
Αντίθετα, το Magento ξεχωρίζει πραγματικά σε αυτό το κριτήριο, χάρη στην ισχυρή υποστήριξη API του.
Είτε τα πρωτόκολλα SOAP (Simple Object Access Protocol) είτε REST (Representational State Transfer), δεν περιορίζει τις προεπιλεγμένες επιλογές! Αντίθετα, υπάρχει η ελευθερία να προσαρμοστεί κάθε πτυχή της επιχείρησης και να ενσωματωθούν άνετα εργαλεία τρίτων, όπως CRM και ERP.
Ενώ το ZenCart μπορεί ακόμα να διαχειρίζεται ενσωματώσεις με τη βοήθεια εργαλείων τρίτων, δε διαθέτει την απρόσκοπτη υποστήριξη API που προσφέρει το Magento αμέσως. Επομένως, η Magento παίρνει ξεκάθαρα το προβάδισμα εδώ.
Ασφάλεια: Το Magento κυκλοφορεί πιο συχνές ενημερώσεις
Με τους εμπόρους ηλεκτρονικού εμπορίου να απειλούνται συνεχώς από πειρατεία και παραβιάσεις δεδομένων, η ασφάλεια έχει γίνει πιο κρίσιμη από ποτέ.
Ασφάλεια ZenCart
Συνολικά, η πλατφόρμα συμμορφώνεται αυστηρά με τα πρότυπα PCI (Payment Card Information) για να διασφαλίζεται ότι τα στοιχεία του κατόχου της κάρτας αντιμετωπίζονται πάντα με προσοχή. Ακόμα καλύτερα, ενώ πολλές πλατφόρμες επικεντρώνονται απλώς στην επιδιόρθωση του βασικού συστήματος, το ZenCart κάνει ένα βήμα παραπέρα προσφέροντας επιδιορθώσεις ασφαλείας και ενημερώσεις κώδικα και για πρόσθετα.
Ωστόσο, εδώ είναι η άλλη όψη του νομίσματος: οι κυκλοφορίες ενημερώσεων κώδικα του ZenCart είναι αρκετά λίγες. Η τελευταία ενημέρωση κώδικα κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2024, αλλά πριν από αυτό, οι χρήστες περίμεναν από το 2020. Πρόκειται για μια τετραετία χωρίς σημαντικές ενημερώσεις!
Ασφάλεια Magento
Όπως το ZenCart, το Magento συμμορφώνεται επίσης με τα πρότυπα PCI για την προστασία των ευαίσθητων πληροφοριών πληρωμών και την ηρεμία στους εμπόρους.
Επιπλέον, η πλατφόρμα είναι πάντα σε επιφυλακή για νέες ενημερώσεις, με ενημερώσεις κώδικα ασφαλείας που κυκλοφορούν κάθε 2 έως 6 μήνες (πολύ πιο συχνά από το ZenCart). Ως αποτέλεσμα, ενισχύεται η άμυνα του καταστήματος και αντιμετωπίζονται τα τρωτά σημεία προτού προκληθεί οποιαδήποτε ζημιά.
Πρόσφατα, ανακοινώθηκε το Magento 2.4.8 με έμφαση σε προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως ο βελτιωμένος έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων (2FA) και το βελτιωμένο CAPTCHA για προστασία από αυτοματοποιημένες επιθέσεις. Άλλα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:
- Βελτιστοποιημένη επεξεργασία ερωτημάτων για ταχύτερους χρόνους φόρτωσης.
- Ασύγχρονες βελτιώσεις API για τον αποτελεσματικό χειρισμό μεγάλων φορτίων δεδομένων.
- Προηγμένα εργαλεία μάρκετινγκ για εξατομικευμένες προσφορές και βελτιώσεις SEO.
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις ενημερώσεις ασφαλείας, μπορεί να απευθυνθεί κανείς στο Magento Security Center. Παρέχει μια σταθερή ροή κρίσιμων αναφορών για να κρατά ενήμερους τους χρήστες: νέες ενημερώσεις κώδικα ασφαλείας, τρέχοντα ζητήματα (αν υπάρχουν) και τη σοβαρότητά τους, ποιες εκδόσεις κινδυνεύουν και πολλά άλλα.
Τόσο το ZenCart όσο και το Magento συμμορφώνονται με τα πρότυπα PCI. Ωστόσο, όσον αφορά τη συνεχή προστασία, το Magento είναι ο ξεκάθαρος νικητής με τις πολύ πιο συχνές ενημερώσεις ασφαλείας του.
Υποστήριξη πελατών: Το Magento έχει περισσότερους πόρους
Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, η ισχυρή υποστήριξη πελατών είναι πολύ σημαντική για πλατφόρμες ανοιχτού κώδικα όπως ZenCart vs Magento. Διαφορετικά, οι χρήστες θα χαθούν εύκολα στις αμέτρητες δυνατότητες προσαρμογής.
Υποστήριξη πελατών ZenCart
Το μόνο που προσφέρει η ZenCart είναι τα επίσημα έγγραφα και το φόρουμ της κοινότητας όπου οι χρήστες βοηθούν ο ένας τον άλλον – κάθε άλλο παρά ιδανικό αν χρειαστεί κανείς γρήγορες απαντήσεις ή βοήθεια από ειδικούς.
Υποστήριξη πελατών Magento
Όπως το ZenCart, το Magento προσφέρει μια ισχυρή και καλά δομημένη βάση γνώσεων γεμάτη με περιεκτικούς οδηγούς που βοηθούν σε κάθε στάδιο της διαχείρισης του καταστήματος. Το φόρουμ της κοινότητας είναι επίσης ζωντανό και ανταποκρίνεται!
Το Magento έχει μια πολύ καλά δομημένη βάση γνώσεων.
Ωστόσο, εκεί που πραγματικά λάμπει το Magento είναι οι επιλογές άμεσης υποστήριξης του. Μπορεί να λάβει κανείς πραγματική, εξατομικευμένη ανθρώπινη βοήθεια καλώντας το 1-800-685-3624 ή στέλνοντας email στη διεύθυνση [email protected].
Το Magento όχι μόνο παρέχει πληθώρα πόρων βοήθειας, αλλά παρέχει επίσης στους χρήστες πρόσβαση σε άμεση, εξατομικευμένη υποστήριξη. Αυτό το ανθρώπινο άγγιγμα είναι αυτό που η ZenCart εξακολουθεί να υπολείπεται, κάνοντας το Magento νικητή για άλλη μια φορά.
Τελικές Λέξεις
Η σύγκριση ZenCart εναντίον Magento πρόσφερε μια σταθερή κατανόηση των δυνατοτήτων τους. Ενώ το ZenCart εξακολουθεί να είναι ένας ισχυρός ανταγωνιστής, το Magento ξεπερνά σαφώς σε πολλούς βασικούς τομείς!
Έτσι, εάν κάποιος θέλει να ανεβάσει την επιχείρησή του σε νέα ύψη, τώρα είναι η ώρα να το πραγματοποιήσει με τη μετεγκατάσταση Magento της Fixit . Με πολλά χρόνια εμπειρίας και πολλές επιτυχημένες μετεγκαταστάσεις, οι έμπειροι προγραμματιστές της Fixit, δεσμεύονται πως η μετάβασή θα είναι ομαλή, χωρίς άγχος και με την υποστήριξη της ομάδας σε κάθε βήμα.